چاپ کد خبر: 144317
7 خرداد 1403

نامزدی مدونا با پسر ۳۵ ساله بهم خورد

مدونا خواننده موسیقی پاپ که به تازگی تور کنسرت‌هایش را شروع کرده است با نامزدی خود با پسر بوکسر ۳۰ سال کوچکتر را بهم زده است!


مدونا و جاش پلپر پس از جدایی دوستانی نزدیک باقی مانده‌اند. این زوج که ۳۰ سال اختلاف سنی داشتند پس از یک سال رابطه عاشقانه از یکدیگر جدا شدند.

خانم خواننده سبک پاپ ۶۵ ساله و ورزشکار ۳۰ ساله از طریق دیوید باندا، پسر مدونا، با یکدیگر آشنا شدند. جاش پاپر مربی بوکس پسر مدونا بود.

به نظر می‌رسد برنامه شلوغ این روزهای مدونا نقش اصلی را در جدایی این زوج داشته است. مدونا در ماه‌های اخیر و در میان آماده شدن برای کنسرت‌هایش به سختی می‌توانست با جاش ملاقات کند. این شلوغی‌ها بود که در آخر زوج هالیوودی را از همدیگر دلسرد کرد.

آنها زمانی معرفی شدند که جاش، که ۳۵ سال از نماد پاپ کوچکتر است، شروع به آموزش بوکس به پسرش دیوید باندا کرد.

او به دوستان گفته است که پس از پایان رابطه دوباره مجرد است.

یک منبع گفت: «مدونا ماه‌هاست که جاش را به سختی دیده است، زیرا برنامه‌اش خیلی شلوغ بود. همه چیز به تازگی از بین رفته است.در حال حاضر رابطه آنها امکان پذیر نیست و آنها همه چیز را سرد کرده اند، اما آنها همچنان دوست هستند.

بیشتر بخوانید:

۷ اشتباهی که همیشه افراد ناموفق در ابتدای روز انجام می دهند

جاش هنگامی که در ژوئن گذشته به دلیل عفونت باکتریایی به بیمارستان رفت از او حمایت کرد.

او در آگوست گذشته برای تولد او در سفر به پرتغال به خواننده فروزن و خانواده اش پیوست.در آنجا، او مهر تایید را از پسر ارشدش روکو ریچی دریافت کرد.

با وجود جدایی هیچ خصومتی بین این زوج سابق وجود ندارد. آن‌ها هنوز همدیگر را دوست دارند. در حال حاضر رابطه آن‌ها امکان پذیر نیست و مدونا و جاش پاپر تصمیم گرفتند تنها دوستانی صمیمی باقی بمانند.منبع: the-sun

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار