چاپ کد خبر: 42500
20 دی 1399

نظر نماینده شیراز و زرقان در باره بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی

ابراهیم عزیزی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هئیت نظارت بر انتخابات شوراها با حساسیت خاصی بحث بررسی صلاحیت‌ها را انجام خواهد داد تا افراد کارآمد وارد شوراها شوند.

به گزارش گروه سیاسی اول فارس ،ابراهیم عزیزی به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: بررسی احراز صلاحیت‌ کاندیداهای شوراها برعهده مجلس شورای اسلامی است و در هر استانی نیز سه نفر از اعضای مجمع نمایندگان کار بررسی‌ها را انجام خواهند داد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک مجلس شورای اسلامی و اعضای هئیت‌های نظارت براساس قوانین و مقرارات به وظایف خود در این خصوص عمل می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شوراها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند؛ بالاخره اعضای پارلمان‌های محلی باید از همه جهات اعم از تعهد و تخصص از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند.

ابراهیم عزیزی اظهار کرد: هئیت‌های نظارت باید توجه جدی به بررسی صلاحیت افراد داشته باشند تا افرادی با صلاحیت‌های لازم وارد عرصه انتخابات شوند؛ ضمن اینکه نظارت بر کاندیداهای انتخابات شوراها در سه مرحله انجام خواهد شد؛ البته مجلس شورای اسلامی و هئیت نظارت بر انتخابات با حساسیت بالایی بحث بررسی صلاحیت‌ها را انجام خواهند داد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار