• 03 / مرداد 1403 / 14:57
  • شناسه خبر : 149850

هشدار وزیر اطلاعات درباره کرایه دادن ، اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز

وزیر اطلاعات گفت: از مردم می خواهیم در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند، مخصوصا که این‌ها مراجعات روزانه دارند کرایه روزانه و کارگری روزانه دارند نسبت به این‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و همینطور نسبت به کار جدیدی شروع کردند که برای عادی‌سازی با خانواده می آیند بعضا همسران و خانواده‌ای را همراه خود می کنند تا ظاهر را حفظ کنند.
به گزارش اول فارس ، حجت‌الاسلام خطیب ما بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد با همراهی و همکاری هیات‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و آیینی با هوشیاری مردم موفق شدیم به لطف الهی طی ۱۲ عملیات ۲۰ نفر از افرادی که اغلب از اتباع غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کنیم. ما مرهون گزارشات مردم هستیم.

وی افزود: ۱۲ نفر از این افراد نیروهای عملیاتی بودند که برای عملیات آمده بودند و دو نفر از آنها از رهبران و امیران گروه‌های تکفیری و داعشی بودند که وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه هم نیستند. از مردم که همکاری کردند تشکر می کنم و از آنها می خواهیم در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند، مخصوصا که این‌ها مراجعات روزانه دارند کرایه روزانه و کارگری روزانه دارند نسبت به این‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و همینطور نسبت به کار جدیدی شروع کردند که برای عادی‌سازی با خانواده می آیند بعضا همسران و خانواده‌ای را همراه خود می کنند تا ظاهر را حفظ کنند.

وزیر اطلاعات گفت: برای اینکه کنترل مرزی و برخوردهای مرزی افزایش پیدا کرده این ها تلاش می کنند خرید و  تهیه تجهیزاتشان را در داخل انجام دهند فروشندگان عزیز نسبت به تجهیزات دو منظوره و فروش آن دقت بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزارش رسمی از سقوط بالگرد وجود ندارد، گفت: مسئول مربوطه گزارشات را می‌دهد، ستاد کل این را دنبال کرده توضیحات را خودشان ارائه می‌کنند ما جزئیاتی نداریم. هیات تحقیق در اختیار آنها بوده زحمت کشیدند گزارشی تهیه کردند و در اختیار دولت و سران قرار دادند امیدواریم توضیحات رسانه ای آن را هم خودشان انجام دهند.

مطالب مرتبط

گزارش واحد ضدتروریسم وزارت اطلاعات از دستگیری و انتقال «عبدالله کویته» به ایران +تصاویر

الزام بنگاه‌های معاملات املاک به عقد قراردادهای اجاره با سقف مصوب/شرایط معافیت مالیاتی ۱۰۰ درصدی در قرارداد اجاره

سقف افزایش نرخ اجاره بها در تهران اعلام شد

نظرات