چاپ کد خبر: 90622
3 مرداد 1401

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی +شرایط دریافت ، نرخ سود و تعداد اقساط

بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایطی که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران هستند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب «طرح باران» به متقاضیان پرداخت می‌شود.

طرح باران

به گزارش اول فارس ، افرادی که خواهان وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستند باید حداقل دو ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود اما حداقل ۱۲ درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این وام به ۲۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۴ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۴۷ تومان است. کل سود این وام ۱۲ میلیون ۹۷۶ هزار و ۳۳۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

« طرح باران» به عنوان یکی از طرح های سپرده ای تسهیلاتی بانک کشاورزی، با هدف تأمین مالی بخش کشاورزی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، طراحی شده است.

–  گروه مشتریان: تمامی مشتریان (فعالین بخش کشاورزی، اصناف، بانوان و …) می توانند از مزایای این طرح بهره مند گردند.

– حساب های این طرح: مشتریان می توانند با افتتاح حساب در حساب کوتاه مدت یک درصدی باران یا حساب جاری بدون دسته چک باران، از مزایای این طرح استفاده کنند.

–  حساب های مذکور قابلیت اتصال به کارت های بانک کشاورزی را دارد.

–  این طرح در قالب دو طرح باران ۱ و باران ۲ به شرح ذیل ارائه می گردد:

 طرح باران ۱ ( حساب جاری بدون دسته چک باران/ حساب کوتاه مدت یک درصدی باران)

حداقل مبلغ سپرده گذاری

۵۰ میلیون ریال

حداقل مدت سپرده گذاری

۲ ماه

۳ماه

۴ ماه

ضریب پرداخت تسهیلات

یک برابر میانگین ۲ ماهه

یک برابر میانگین ۳ ماهه

یک برابر میانگین ۴ ماهه

مدت بازپرداخت اقساط

حداکثر ۸ ماهه

حداکثر ۱۲ ماهه

حداکثر ۲۴ ماهه

سقف تسهیلات

یک میلیارد ریال

نرخ سود تسهیلات

۱۲ درصد

تضمین تسهیلات

حداقل معادل ۲۰ درصد از مطالبات بانک می بایست وثیقه به صورت سپرده نقدی (از محل سپرده باران) و مابقی آن از ترکیب تضامین در قالب بخشنامه های ابلاغی اخذ شود.

    طرح باران ۲ ( حساب کوتاه مدت یک درصدی باران )

————–

حداقل مبلغ سپرده گذاری

۵۰ میلیون ریال

حداقل مدت سپرده گذاری

۴ ماه

۵ماه

۶ ماه

ضریب پرداخت تسهیلات

۴ برابر میانگین ۴ ماهه

۴ برابر میانگین ۵ ماهه

۴ برابر میانگین ۶ ماهه

مدت بازپرداخت اقساط

حداکثر ۱۲ ماهه

حداکثر ۱۸ ماهه

حداکثر ۲۴ ماهه

سقف تسهیلات

یک میلیارد ریال

نرخ سود تسهیلات

۱۸ درصد

تضمین تسهیلات

حداقل معادل ۲۵ درصد از مطالبات بانک می بایست وثیقه به صورت سپرده نقدی (از محل سپرده باران) و مابقی آن از ترکیب تضامین در قالب بخشنامه های ابلاغی اخذ شود.

مختصری از خدمات ۸۰ ساله بانک کشاورزی
بانک کشاورزی یکی از بانک‌های قدیمی ایران است که در جهت حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک نزدیک به ۸۰ سال انواع خدمات را برای تمامی مشتریان خود تدارک دیده اما سعی کرده تا غالب محصولات را به صورت ویژه برای کشاورزان، دامداران و … ارائه دهد. در حال حاضر این بانک با هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ شعبه خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه در ارائه انواع تسهیلات و خدمات همواره پیشگام است. اخیرا آمار پرداخت وام ازدواج بانک کشاورزی منتشر شده که نشان می‌دهد تسهیلات پرداختی ازدواج این مجموعه در مقاطع زمانی فروردین تا تیرماه سال ۱۴۰۱ تقریبا ۹۲ درصد رشد داشته است. در حال حاضر ۲۳ هزار و ۸۹۳ نفر نیز در صف انتظار دریافت این وام بانک کشاورزی هستند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار