چاپ کد خبر: 144306
6 خرداد 1403

واکنش جنجالی جنیفر لوپز به شایعات جدایی‌اش

جنیفر لوپز ، در کنفرانس مطبوعاتی فیلم جدیدش «اطلس» (Atlas) در مکزیکو سیتی باید به این پرسش پاسخ می‌داد که آیا شایعه جدایی مجددش از «بن افلک» حقیقت دارد یا نه.

جنیفر لوپز ، در کنفرانس مطبوعاتی فیلم جدیدش «اطلس» (Atlas) در مکزیکو سیتی باید به این پرسش پاسخ می‌داد که آیا شایعه جدایی مجددش از «بن افلک» حقیقت دارد یا نه. این بازیگر و خواننده ۵۴ ساله «سیمو لیو» را در کنار خود داشت.

یک گزارشر مکزیکی از لوپز می‌پرسد: «طلاق شما از بن افلک واقعی است؟ این شایعه‌ها؟ واقعیت چیست؟ برای مطبوعات مکزیکی بگویید واقعیت چیست؟» پیش از آنکه لوپز به این پرسش پاسخ دهد لیو به سرعت می‌گوید: «خیلی خوب ما این سؤال را جواب نمی‌دهیم. از شما سپاسگزارم، خیلی متشکریم.» لوپز با این حال به گزارشگر رو می‌کند و با خونسردی می‌گوید: «خودتان بهتر می‌دانید.» لیو ادامه می‌دهد: «دست بردارید، این انرژی را منتقل نکنید، خواهش می‌کنم.»

لیو در پایان از لوپز ستایش می‌کند: «جن تهیه‌کننده این فیلم است و دلیل بودن من در اینجا و بازی استرلینگ [کی. براون] در این فیلم زیبا این است که برای او مهم بود. او به تنوع نژادی اهمیت می‌دهد و یک رئیس است.» لوپز سپس به اسپانیایی می‌گوید: «متشکرم. هیچ‌کس از من به زبان اسپانیایی سؤال نکرد اما اشکالی ندارد.» او بوسه‌ای به سمت حضار می‌فرستد و صحنه را ترک می‌کند.

در هفته‌های اخیر شایعه جدایی لوپز و افلک تقویت شده است. این دو اولین بار اوایل دهه ۲۰۰۰ رابطه اول خود را آغاز کردند و در سال ۲۰۰۴ به آن پایان دادند. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ رابطه دیگری شروع و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

یکی از منابع نشریه «این تاچ» اخیراً گفته بود:‌ «نشانه‌هایش روشن است – این رابطه تمام شده. به سمت طلاق پیش می‌روند – و برای یک بار هم که شده، نباید [افلک] را سرزنش کرد! [افلک] حالا روی کار و فرزندانش تمرکز کرده»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار