چاپ کد خبر: 5844
5 فروردین 1398
در پی بارشهای ساعات اخیر

وقوع سیل ناگهانی در دروازه قرآن شیراز+تصاویر

در پی بارشهای ساعات اخیر در سطح شهرستان شیراز ، سیلی ناگهانی از سمت دوازه قرآن به سمت بلوار هفت تنان ایجاد و باعث درهم کوبیده شدن چندین خودرو شده است.

براساس فیلمهای منتشره در فضای مجازی حجم آب ورود از سمت دروازه قرآن به گونه ای بوده است که چندین خودرو و برخی عابران توسط سیلاب غافلگیر شده اند. از خسارات جانی احتمالی این سیل تاکنون خبری از سوی مراجع رسمی منتشر نشده است.

ستاد بحران استانداری فارس لحظاتی پیش با اخطار به شهروندان خواستار حذف سفرهای غیرضروری درون و برون شهری در سطح استان فارس شد.

جاری شدن سیل در مسیرهای منتهی به دروازه قرآن و میدان ابوکلام شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: در مسیرهای منتهی به دروازه قرآن، میدان ابوالکلام و خروجی شهر شیراز از تردد غیرضروری خودداری شود چراکه ازدحام خودروها و آبگرفتگی در این نقاط زیاد است.

قانع تاکید کرد: منزل‌ها و خودروهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند توسط نیروهای شهرداری و آتش نشانی در حال امدادرسانی هستند.

گزارش ها حاکی از وقوع تصادف زنجیره ای چندین خودرو در این محور و اختلال در تردد سواره و پیاده شد؛ تصاویر گویای این است که سیلاب تعداد زیادی خودرو مسافران و شهروندان را با خود برده و موجب تصادف شده است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجاز، نشان از جاری شدن سیلاب شدید در محور ورودی شیراز دارد.مسیر دروازه قرآن پیش از این رودخانه‌ای قرار داشته که روان آب و سیلابها را به سمت رودخانه خشک هدایت می کرد.

سیل 1

4fe9c820 4bc8 4a54 b671 93fc4205dd980747a8c4 3b6a 437a bd95 e7d7ce93e005

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امراله مهماندوست سه شنبه , ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

تمام مشکلات ناشی از سیل دروازه قرآن کلان شهر شیراز را زمین خواران (دولتی و خصوصی) برای فروش زمین بیشتر در بالادست و پائین دست محله دروازه قرآن کلان شهر شیراز برای بدست آوردن پول حتی با فروش مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک مرکزی شیراز برای مردم ایران به وجود آورده اند اگر برای آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک حداقل تونلی را حفر کرده بودند حال هم وطنانمان را در این مکان سیل نمی برد تمام زمین خواران بایستی محاکمه شوند در اما در این کشور نهادی برای مجازات آنان وجود ندارد. اما اگر اختیارش با اینجانب بود با مهار آب باران و درست کردن تصفیه خانه فاضلاب در قبل از دروازه قرآن دریاچه ای زیبا در قبل از دروازه قرآن برای مردم ایران درست می کردم.

آخرین اخبار