چاپ کد خبر: 139266
18 فروردین 1403

شیراز اینجا برید پیاده روی حالتون حسابی خوش بشه

پارک کوهستانی قندیلی شیراز یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین پارک‌‌های شیراز است. این پارک به دلیل داشتن محیطی هموار، می‌تواند یک مکان مناسب برای پیاده‌روی و استراحت نیمروزی باشد. معمولا بسیاری از افراد برای مشاهده منظره کلی شهر شیراز به این پارک سفر کرده و از بالا زیبایی‌ها و ساختمان‌های این شهر را مشاهده می‌کنند.

برای هموطنان  در شیراز که تمایل دارند در یک پارک جنگلی زیبا پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند، ما پارک قندیلی را پیشنهاد می‌کنیم. این بوستان از آب و هوای تمیز و لذت بخشی برخوردار است و منظره زیبا و جذاب از شهر شیراز را برای شما نمایش می‌دهد؛ شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت به تنهایی یا همراه با دوستان و اعضای خانواده به این پارک جنگلی بروید.

بهترین زمان برای رفتن به پارک قندیلی شیراز

این پارک در تمامی فصل‌ها و زمان‌ها زیبایی خاص خود را دارد و شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید به آن مراجعه کنید. البته فصل بهار یا موقع شب می‌تواند بهترین زمان برای رفتن به این پارک باشد؛ زیرا در فصل بهار، هوای این پارک کاملاً تمیز و منظره آن سرسبز است. همچنین پارک قندیلی در شب زیبایی خاص خود را دارد و به دلیل داشتن فاصله نزدیک با شهر و موقعیت جغرافیایی خاص، می‌توان از آن برای استراحت کردن یا کسب آرامش استفاده کرد.

آدرس پارک قندیلی شیراز

در صورتی که برای شما این سوال ایجاد شده است که پارک قندیلی شیراز کجاست می‌توانیم بگوییم این پارک در محله پشت مله، بلوار چمران، خیابان چمران سی و دوم واقع شده است.

عضو کانال های خبر فوری شوید:

 کانال تلگرام|کانال واتساپ| کانال ایتا|کانال سروش|کانال روبیکا|کانال بله

پارک و پیاده راه قندیلی در محله پشت مله شیراز واقع شده است .این بوستان یکی از چهار پارک در محله پشت مله شیراز می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در بلوار چمران و نزدیکی بیمارستان شهید رجایی شیراز قرار گرفته و منظره ای زیبا را از شهر شیراز بر بلندای آن نمایان می باشد و درسال های اخیر توسط شهرداری شیراز تبدیل به پیاده راه شده است .

نظر بدهید 

بیشتر بخوانید:

ببینید | مخفیگاه دختر یزدگرد سوم در کوههای سنگی و مرموز دالاهو

این بازاری شیراز بعد از ۵۰ سال به توبه افتاده(+ویدئو)

یورش افراد نابخرد به سنگ نگاره بهرام دوم ساسانی در نورآباد ممسنی+(+نگاره)

نگارکَندِ ایلامی «کورنگون» در سرزمین پارس که دارد نابود می شود(+ نگاره)

روباه قله دراک شیراز که برای خودش مشهور شده(+فیلم)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی خان یکشنبه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱

شیراز شهر گل بلبل و شهر پارسی و کوروش و پایتخت تمدن کل جهان با‌مردمان اصالت دار وبا ریشه دخترکانی خوشگل وبا ادب واهل حال‌ وسر حال

مهوش شنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

شوهر شیرازی من ولم کرد و رفت و با دختر عمه ای طلاقیش ازدواج کرد ..الهی بری زیر کامیون نادر….

مهدی ازشیراز شنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

خوشا شیراز ووصف بی مثالش
خداوندا نگه دار از زوالش،
ڪاڪو بیاین شیراز قدمتون برچشم????

ناشناس شنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

اابته فاقد دستشویی وا شیر اب میباشد
که از ضروریات هر پارک ابتدایی مبیاشد

آخرین اخبار