چاپ کد خبر: 93442
9 شهریور 1401

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه در بانک مهر ایران

مشتریان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند خودشان در خانه و بصورت آنلاین حساب باز کنند.

بهزاد شمس الدینی

به گزارش اول فارس ، بهزاد شمس الدینی مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس در نشست خبری بمناسبت هفته دولت گفت: استان فارس جزء ۵ استان برگزیده کشور هستند که به شهروندان آنان اجازه داده شده است تا از خدمات شعب آنلاین بهره مند شوند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس مشتریان برای افتتاح حساب نیازی به مراجعه به شعبه ندارند و می توانند مدارک خود را در منزل و بصورت اینترنتی بارگذاری کرده و کارت بانکی آنان نیز بصورت پستی برای آنان ارسال می شود.

بهزاد شمس الدینی افزود میزان تسهیلات قرض الحسنه این بانک از سقف ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان برای افراد حقیقی و برای افراد حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

وی افزود بزودی میزان کارمزد وام های قرض الحسنه را به صفر خواهیم رساند و در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه هم اکنون تودیع وثایق و سفته در شعب این بانک بصورت الکترونکی انجام می شود گفت: افرادی که سهام عدالت و دیگر سهام بورسی دارند می توانند با وثیقه قراردادن آنها بصورت آنلاین تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند.

بانک مهر ایران

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مراجعه افراد فقیر و بی بضاعت به برخی شعب این بانک گفت:  از مراجعه افراد فقیر و کم بضاعت  به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که فقرا و مستمندان مشتری ما هستن.

بهزاد شمس الدینی گفت: اخیرا فردی که دچار برخی اختلالات رفتاری بود و تصور میکرد که تسهیلات به حسابش واریز نشده و از حالت عادی خارج شده بوده نه تنها از او شکایت نکردیم و رضایت دادیم بلکه بزودی در منزل به دیدارش خواهیم رفت.

11 1

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس بیان کرد: خوش حساب ترین مشتریان ما همین افراد فقیر وکم بضاعت هستند و کمترین مطالبات معوقه مربوط به این قشر از جامعه است .

بهزاد شمس الدینی با گرامیداشت  سالروز شهادت رجایی و باهنر و  تبریک هفته دولت  گفت: ضمن تشکر از حسن اعتماد همه اقشار مردم استان فارس به بانک قرض الحسنه مهر ایران و قدردانی از همه همکاران ، خوشبختانه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس در دستیابی به کلیه شاخص های برنامه عملیاتی در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است و همچنین شعبه کازرون موفق شده است رتبه اول کشوری ، شعبه مرودشت رتبه ۴ و شعبه فسا رتبه ۶ کشوری را کسب کرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سجاد جمعه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

دروغ میگن وام کجا بود بانک میری میگن اعتبار نداریم واسه وام باید حساب بازکنی ۲۰میلیون بزاری سه ماه تا بهت ۲۰تومن پول بدن من اگه ۲۰ تومن داشتم دیگه وام واسه چی میخواستم تازه ضامن با گواهی کسراقساط هم میخوان

محمد جمعه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۱

خواهش میکنم از مسولین رسیدگی کنید والله میریم بانک میگن وام فقط با سپرده حساب به غیر این هیچ وامی نداریم شما را بخدا قسم میدم رسیدگی کنید

نعمت جمعه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۵۷

وام میخام بی .. کی دست از اذیت کردن مردم بیچاره بردارید

شهروند جمعه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۱۱

کلا دروغ میگن.بنده شش ماه حدود بیست میلیون گذاشتم و بعد شش ماه رفتم بانک گفتند هشت میلیون وام ۴٪ میتونی برداری اونم باید ضامن بیاری واسه هشت میلیون گفتم خودم بازنشسته هستم قبول نکردند

ناشناس پنجشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

دروغ میگن من برج ۱۰ پارسال حساب باز کردم تا الان. با معدل حساب الان نزدیک ۵۰ میلیون وام میدن بهم. میگن ۲فقره چک بیار از کجا بیارم.

احمد نیکان پنجشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

من حساب دارم مهر ایران و برای وام ضروری و مراجعه کردم و گردش حسابم کم بود هیچی ندادن و گفتن باید حساب زیاد کار کنه مثل بقیه بانکها.حالا اینا چرا دروغ میگن؟

ناشناس چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

ما هرجا رفتیم گفتن برو نداریم متاسفانه

مجیوصادقی چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

تسهیلات برای سرماک اولین کار

ابراهبم صادقی صورابادی جانباز 49 درصد قطع عصو چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

باسللام محصر عزیزان. دولت محترم. درمورد وام بدون ضامن. تا مبلغ ۵۰ م ۱۰۰م. حالا تا ۲۰۰م تا ۱۰۰ م بانک مهر ریاست محترم. اقای محترم حقیر یک چک ۲ فیش کسر از حقوق یک سند وثیقه بگذارم وام تحویل بدهید. شرمنده چرا اخبار گذب به مردم می دهید رفتم برای وام. گفتن ۱۰ م به حساب بگذارید مدت ۶ ماه بعد وام بهت بدهیم. یوتعای

کاگر چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به عمل کار براید، همش دروغ من همین هفته پیش بعد از ۳ ماه افتحاح حساب رفتم هم اینکه گفتن شلوغه نوبتت نمیشه و هم ضامن کارمند از من خواستن

حسین قریبی چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

درخواست حساب در بانک مهر برای وام ضمانت هم سهام عدالت دارم بجای وثیقه

آخرین اخبار