چاپ کد خبر: 83547
23 اردیبهشت 1401

پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان وام به همه کشاورزان توسط بانک کشاورزی

پرداخت  ۲۰۰ میلیون تومان وام به همه کشاورزان توسط بانک کشاورزی

 وزیر جهاد کشاورزی از توافق برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به همه کشاورزان برای خرید نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: در حوزه تامین سرمایه در گردش تشکل‌های تولید کالاهای اساسی مقررشده با همکاری روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها موانع تامین مالی برطرف شود.

ایرنا: «سید جواد ساداتی نژاد» در خصوص آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی با اجرای هدفمندسازی ارز ترجیحی، اظهار داشت: امروز میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری بودیم. جلسه‌ای با روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات استان‌ها داشتیم تا همگرایی و هم‌افزایی برای فعالیت در استان‌ها ایجاد شود.

اوگفت: در کنار تامین، توزیع و نظارت بر بازار داریم، در حوزه تامین در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی نداریم و مرغ و تخم‌مرغ و روغن در حال تولید هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مباحثی که در جلسه مطرح شد در حوزه تامین سرمایه در گردش اتحادیه و تشکل‌های تولید کالاهای اساسی بود که با همکاری روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها موانع تامین مالی و سرمایه در گردش برطرف شود.

ساداتی نژاد ادامه داد: دامدار کارت با سقف ۲۰۰ میلیون تومان به همه کشاورزان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفت. در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه دام مرغ و تخم‌مرغ شرکت پشتیبانی دام آمادگی کامل دارد. تامین نهاده‌های دامی از طرف وزارت جهاد کشاورزی به‌طور کامل انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در تامین روغن مشکلی نداریم، بیان کرد:بعضی مشکلات در قفسه‌ها به خرید مازاد برمی‌گردد که هموطنان نگرانی در مورد کمبود نداشته باشند و در تامین روغن و سایر کالاها مشکلی نداریم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کار بزرگ اقتصادی که به نفع مردم است و با فرمایشات رییس‌جمهور شروع شده، در گام دوم هم به‌خوبی با همکاری مردم و بنگاه‌های تولیدی پیش می‌رود و در توزیع هم مشکلی وجود ندارد و نظارت از سوی تعزیرات انجام می‌شود.

ترجیحی ارز 6

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

اگه عملی بشه ک خیلی عالیه

سارا یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

چقد باید برگردونیم ۴۰۰ میلیون ؟؟اگ نتونیم زمینمون رو ازمون میگیرن ؟؟؟

محمدحسن مباشری یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

تعدادی از دامداران هنوز موفق به ثبت نام دامدار کارت نشدن وسامانه سیتابسته است لطف کنید باز شود تابقیه ثبت نام کنند..

ناشناس یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۴۵

این بانک هنوز وام ازدواج ما رو نداده

محمدرضا کلانتری یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۰۴

تیتر زدین کشاورزان؟ متن کجاش نوشته؟ کدوم وام؟ دولت گندم را از کشاورزان مگه چند می‌خره؟ تراخدا بفریادمون برسین

ناشناس شنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

واقعادروغه کدام وام دلتان خوشه ۴ماه بانک کشاورزی میرم خبری نیست

محمود شنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

‌‌عالی…منم میگیرم…درود بر رئیسی دلاور

زهرا شنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

‌‌علکی میگن..کدوم وام

آخرین اخبار