چاپ کد خبر: 25474
15 فروردین 1399

کمپین ۵ هزارتومانی برای تامین ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی در فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: این مجمع تاکنون سه و نیم میلیارد تومان در راستای درمان کرونا کمک کرده و برای تهیه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز در فارس کمپین کمک‌های پنج‌هزارتومانی را برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی کرده است.

13990115000046 Test PhotoNاول فارس:کمپین ۵ هزارتومانی برای مواجهه با کرونا در فارس/ مجمع خیرین استان فارس" width="360" height="181" />

 به گزارش اول فارس، علی‌اکبر را مجردی با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اظهار داشت: تاکنون مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط این مجمع در حوزه سلامت مانند ساخت‌وساز بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت و غیره هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: در بحث بیماری کرونا تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق مجمع خیرین سلامت کمک شده است که از این مقدار ۲ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد مستقیماً به سه بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهداشده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تشخیص و درمان سریع‌تر بیماران مبتلابه کرونا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیازمند ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی است که قیمت هر یک از این دستگاه‌ها ۱۵۰ میلیون تومان است، تاکنون ۶ دستگاه از طریق خیران برگزیده استان تقبل شده است و برای مابقی نیازمند کمک سایر خیران و مردم عزیز هستیم.

رامجردی بابیان اینکه همچنین ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن،دستگاه رسپیراتور وتجهیزات مصرفی به مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان از دیگر موارد موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی است، اعلام کرد: اگر فقط نیمی از مردم استان فارس هرکدام مبلغ ۵ هزار تومان کمک کنند این مبلغ تأمین می‌شود، بنابراین تصمیم به برگزاری یک کمپین پنج‌هزارتومانی در فضای مجازی و رسانه‌ای گرفتیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیان کرد: خیران و مردم عزیز می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ در تهیه دستگاه‌های موردنیاز همراهی کنند.

به گفته وی، تأمین و توزیع یکصد و ۵۰۰ هزار ماسک n95، ۱۵ هزار شیلد محافظتی و گان، تقدیر از یک هزار نفر از کادر درمان و همچنین تهیه ماسک n95 برای پاکبانان شیرازی با هماهنگی مجمع خیران شهرسازی از سری اقدامات مجمع خیرین تأمین سلامت فارس است.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

سلام خانواده های که چند بچه مدرسه ای دارن بایه گوشی چطوری همزمان همه از کلاساشون بهره مند بشن

مهدی کاظمی شنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

کمک کنید ممنون میشم

آخرین اخبار