خودرو

کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.

متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:

تاکسی‌های اینترنتی پدیده‌ای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوری‌های نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبت‌نامی در سرویس‌های خودرو و باکس دارد.

تاکسی‌های اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفر‌های شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسی‌ها و افزایش سفر‌ها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.

سفر با اسنپ مال پولدارها شد/مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رشد ۴۳ درصدی سفر‌های هفتگی اسنپ

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت می‌کند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در روز‌های اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.

در آخرین بررسی شبکه‌های اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به  اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه می‌دانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانسته‌اند.

لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی

هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم می‌زند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهره‌مند نمی‌شود.

این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفر‌ها به مسافرین می‌دهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.

اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد

در عین حال بسیاری از کاربران قیمت‌گذاری سفر‌ها را غیر منطقی می‌دانند و از بالا بودن آن گلایه می‌کنند. با افزایش روز به روز قیمت‌ها در سفر‌های اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضا‌های لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.

ذاکری در پاسخ به این موضوع می‌گوید: بله، مبنای قیمت‌گذاری سفر‌ها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتری‌های این سامانه به مرور حذف می‌شوند.

طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.

اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشار‌های اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که حضور خودرو‌های فعال به گره‌های ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمت‌ها بیانجامد.

هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی

تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشته‌اند یا بسته جابه‌جا کرده‌اند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفر‌های اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفر‌های زیاد و  افزایش قیمت‌های آن معقول به نظر نمی‌آید.

بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام می‌دهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقش‌آفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.

اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودرو‌ها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.

تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخ‌گذاری بر اساس الگوریتم‌ها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.

ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختار‌مند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخ‌گذاری و رعایت استاندارد‌های کسب و کارشان باید ساماندهی شود.

مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید

چرا پاداش طرح های تشویقی برای رانندگان اسنپ واریز نمی‌شود؟

خبر خوش برای مسافران که دولت کرایه های تپسی و اسنپ را قیمت‌گذاری می‌کند

ناگفته های تاریخ از زانو زدن ۲ امپراتور روم جلوی شاهنشاه ایرانشهر که باید بدانید

نوشته های مشابه

‫۶۷۹ دیدگاه ها

  1. باسلام چرا میگید ۱۶درصد ، درضمن چه سهمیه ای به راننده اسنپ میدهند ، چطور راننده اسنپ همه مخارج و استطلاک و مصرفش آزاده نرخ کرایه راشما یا دولتی تعیین میکنید زمانی میتونید نرخ گذاری کنید که به راننده سهمیه بتزین ، لاستیک ، خودرو ، بیمه تعلق بگیرد فقط یه چیزی مثل طرحدمرغداری که قبلا خیلیا ورشکست شدند راه انداختید و تا متوجه بشوید متاسفانه طول میکشد

  2. فقط به ضرر رانندس..اسنپ هردیقه مدارک راننده رو میخاد اونوقت مسافر فقط بایک سیمکارت ثبت نام میکنه ودیگه هیچ .ایا راننده امنیت نمیخاد .تاکی این دورویی ونادیده گرفتن حق راننده

  3. با سلام هر جور که حساب کنیم کرایه ها به نفع مسافرهای محترم شده بطور مثال هر مسیر که هر کارشناسی میگه بنده براش مو شکافی میکنم که واقعا کرایه پایین هست خصوصا روزهای شنبه تا چهارشنبه ثانیا مسئولین محترم اسنپ برای بیمه ما راننده ها خواهشا کاری انجام بده چرا در این موارد صحبت نمی‌کنید ممنون

  4. با سلام
    یا نویسنده این مطلب تو ایران نیست
    یا اگه هست آخرین بار ایام کودکیش سوار ماشین شده عزیز وقتی تاکسی خطی از شهر قدس تا میدان آزادی ۴تا مسافر میزنه ۸۰هزا تومان اونم از ایستگاه به ایستگاه،،،اونوقت اسنپ میزنه تا آزادی ۴۰هزارتومان البته اگه لطف کنه تازه با کمیسیون دربست در اختیار یه نفر یا چند مسافر اونوقت تو بی سواد میگی کرایه ها زیاده اونم از صدتا پس کوچه میری دنبال مسافر مثل خانزاده معطلت میکنه تو مقصد تنگ و بن بست میبره …
    بعدش یا طبقه مرفه تو ایران عوض شده و افاغنه شدن مرفه ین ایران یا معنی مرفه رو نگارنده نمیدونه،،عزیز ۹۰درصد سفرها تو اسنپ افاغنه هستن امنیت جانی راننده و کی تامین میکنه در برایر این همه بی هویت هاااا،،

  5. درود فراوان . نرخ سفرها به گفته کارشناسان اسنپ بر اساس عرضه و تقاضا تغییر میکند مثلا من که راننده هستم مسیر یکسانی را با ۳۰هزار تومان رفتم با ۶۵هزار هم رفتم . که بار اول بیست دقیقه زمان برده و بار دوم که قیمت بالاتر بود یکساعت زمان برد . پس قیمت لحظه ای بالا برای راننده سودی ندارد . یا مورد دیگه که برام پیش اومد مسافر به من گفت ده دقیقه توقف دارم رفت یکساعت و نیم بعد اومد که اسنپ برای این توقف چهل هزار تومان به خالص پرداخت کرد که بازم به ضرر راننده است چون راننده این مدت را میخواد کار کنه و کسب درامد نمیخواد ماشینش خاموش باشه و به قول اونا استهلاک نداشته باشه . در کل کار کردن در اسنپ مثل وام میمونه یه پولی بدست میاد که باید قسطی برگردونی به پمپ بنزین و لوازم یدکی و تعمیرکارها ….

  6. سلام به دوستان وهموطنان
    همه می‌دونه مخارج ماشین چقدر زیاده دز قبال‌ هزینه کرایه کمه ازطرفی کمسیون کرایه زیاده
    درآمد هر راننده را حساب کنی می‌بینی کمسیون که‌ کم میشه
    شرکت اسنپ بیشتر از راننده درآمد داره

  7. سلام خسته نباشید..در استان قم.با اینکه درخواست کم هست .وقیمت کرایه پایین حتی پول سوخت واستحلاک ماشین در نمیاد .. از وضعیت مردم سو استفاده کرده گرونی شده و مردم از ناچاری اسنپ کار میکند زرنگی شرکت پول بنزین از پارسال پرداخت نکرد ..با اینکه می‌دونه مردم مجبورم چکار میکند به خاطر شرایط سخت زندگی .ولیوهیچ خیری نبیند هرکس مسولیت سوخت بعهده دارد.. خلاصه بگم فقط از ناچاری والله در قم هیچ سودی ندارد ۴ساعت تو شهر بچرخی ۱۲۰تومان کار کنی با خودرو سمند ارزش داره

  8. باعرض سلام هزینه سفر پائین می‌باشد و راننده گزینه سفر که پائین باشه نمیگیره و ما مسافر مجبور میشم هزینه ببریم بالا و کمسبون ۱۶درصد واس تاکسی اینترنتی خیلی بالا

  9. بی خودکردن که میگه۱۶درصدتوشهرما۲۰درصدمیگیره اسنپ وماکه اصلا راضی نیستیم

  10. سلام
    اولاً کمسیون ۱۶ درصد نیست ۲۰ به بالاست
    دوماً وقتی یه سفر با یک قیمت برات میاد میری مسافر رو سوار می‌کنی از کرایه کم می‌کنه این دیگه چه جوره خوب همون قیمت رو اول بدین یا راننده قبول می‌کنه یا نه اگر هم سفر لغو کنی جریمه میشی به این میگن دزدی تو روز روشن

  11. چی بگم همه چیز مشخصه اینکه بابت همه چیز عنوان شده فقط یک مسله عنوان نشده که در آمداز کمسیون رانندگان چقدر هست آیا این انصافه که کمسیون بیست در صد مفت مفت بجیببره ارتباط دهنده بدون هیچ هزینه در شبانه روز میلیاردها تومان به جیب میزنه چی بگم از چی بگم همه مسافران محترم هستن تگ و توک هم پیدا میشه مزاحم هستن ولی با این کرایه ها همون بهتر تو منزل بمونیم و از راه دیگه هزینه رو فراهم کنیم متاسفم تمام لحظه های عمرمون آمین

  12. سلام.با هزینه بالای اتومبیل.درصد اسنب نباید دو رقمی باشد.اسنب عملا در حال استعمار رانندگان در این وضعیت اقتصادی بد جامعه میباشد.استعماری که حتی انگلیس قادر به انجامش نیست

  13. سلام لطفا راجب پرداخت نشدن سهمیه بنزین رانندگان اسنپ هم صحبت بشه ممنون

  14. کرایه اسنپ زیاد است !
    وقتی کرایه زیاد باشد ، مسافر حتی المقدور از سفرهایش کم میکند و این یعنی بالا رفتن وقت انتظار راننده برای گرفتن تور بعدی!!
    درضمن در صورت تعدیل کمیسیون دریافتی ازطرف اسنپ که خواست رانندگان محترم هست ، بایستی این تعدیل عینأ به مشتریان نیز انتقال پیداکند این یعنی پائین آوردن کرایه ها !
    درهر معامله و بیزنسی باید سود هردو طرف معامله درنظرگرفته شود و نه منِ راننده !!!

  15. سلام کاری با سهمیه بنزین ندارم که چرا در حال بررسی هستش و چرا واریز نمیشه مگه اسنپ ی رابط بین مسافر و راننده نیست پس چطور برای جلب توجه مسافر این همه ‌از مبلغ سفر کم میکنن ولی هیچ نوع کمکی به راننده نمیکنن اگه قرار باشه ما هر قیمتی در بیارم از جیب خودمون بزاریم روش برای درست کردن ماشین تو اسنپ کار نکنیم به سرفه تره ببخشید ولی اسنپ برای جیب خودشونه وگرنه راننده کیه؟

  16. اولاً کمیسیون اسنپ ۲۰ درصد می‌باشد نه ۱۶ درصد ثانیاً اینکه کسی که اسنپ می‌گیرد در واقع ماشین دربست گرفته و راننده مجبور است چند کیلومتر رانندگی کند تا به مبدا برسد و به نسبت تاکسی‌های خیابانی که مسیرهای خطی می‌روند منطقاً باید کرایه بیشتری بگیرند اما متاسفانه کرایه مخصوصاً در شهرستان‌ها بسیار ناچیز است در شهر ما از ۱۳ هزار تومان شروع می‌شود تا حداکثر ۳۰ هزار تومان و در یک روز به ۳۰۰ هزار تومان نمی‌رسد حداقل اگر کمیسیون اسنپ زیر ۱۰ درصد باشد کسی تقاضای لغو سفر نمی‌کند و هم مسافر راضی است هم راننده.

  17. صداتون ازجای گرم در میاد خبر از هزینهای سرسام اور ماشین ندارید که لب گود نشستی میگی لنگش کن

  18. بیشترین سود شامل حال اسنپ می‌شود بدون ارائه خدمات شریک جیب رانندگان شده است ،آیا اسنپ امکاناتی را برای رانندگان در نظر گرفته است که باید ۲۰ درصد سود بگیرد این پول دریافتی از رانندگان حرام است

  19. افغانیهایی که اومدن دارن زرت و پرت میکنن، گورتونو گم کنید از این مملکت. …

  20. هر کی بگه افغان نامرده خودش نامرده افغان چون تو تنبل نیست…افغان راننده شغل نمی داند…هذیان نگو تنبل ایرانی…ایران همان خراسانه بزرگه مال ما هم هست..خودت گمشو برو بیرون

  21. یک مشت نشستن تو مجلس و با این قانون بازنشستگی حق بیممونو خوردن که می خوره و میخوابه و کار نمیکنه چطوری میتونه بفهمه که کار کردن تا ۶۵ سالگی تو این مملکت برا کارگر و کارمند و راننده یعنی عذاب بعد یهووی ۵ سال دیگه بزارن روش

  22. سلام بله که زیاده ،همون‌مصافت تو زمان مختلف انقدر کمه که ادم میمونه با این هزبنه زیاد ماشین وگرونیه بنزین چیکار کنه

  23. ای کاش یک نفر فقط برای یکبار هم که شده پیگیر این مساله به عنوان مطالبات راننده های اینترنتی بشه چون این عزیزان بر خلاف جامعه پزشکان محترم، اصناف مختلف و ….. هیچ تریبونی برای صحبت هاشون ندارن و صدای اعتراض شون به هیچ جا و هیچ کس نمیرسه، و این شایسته یک جامعه سکولار دینی به عنوان الگویی برای جهان نیست،ارادت.

  24. پیشنهاد میکنم برای شنیدن صدا و نظرات رانندگان اینترنتی (در صورت اهمیت و صلاحدید) در راستای بهبود وضعیت این سامانه ها حتما به راننده ها هم فراخوان داده شود چون عملا نظرات راننده ها توسط عزیزان پشتیبانی این شرکت ها به مجموعه محترم مدیریتی منعکس و نتیجه به راننده ها بازتاب داده نمی‌شود، ارادت

  25. کرایه های تاکسی‌های اینترنتی نسبت به کرایه تاکسی خطی ها که کمیسیونی هم پرداخت نمی کنند خیلی پائین است در حالی که استعلاک خودرو ها تفاوتی ندارند ،۲-کمیسیونها دریافتی از رانندگان توسط شرکت‌های اینترنتی که هیچ گونه هزینه تلفن ،واینترنت یا جباران خسارات رانندگان ندارند خیلی بالا است ، بهتر است بگوییم کمیسیون معقول ۴ال۶درصد باید باشد ، به طور کلی درحال حاضر عملکرد تاکسی‌های اینترنتی ابتدا به نفع مسئولین شرکت ها که بدون پرداخت هزینه سود کلان می برند و در مرحله بعد نیز به نفع مسافرین که کرایه ای که برای مسیری پرداخت می نمایند یعنی از جلوی درب منزل تا جلوی درب اداره یا کارگاه محل مقصد پرداخت می نمایند چیزی کمتر از ۶۰درصد کرایه تاکسی خطی که باید کلی پیاده روی نمایند با کلی معطلی پرداخت می نمایند آنهم در زمان پیک در زمان عادی که باید گفت خودروهای اینترنتی باید مبلغی هم از جیب بدهند

  26. با سلام و خسته نباشید
    به نظر خودتان وقتی قرار بود دولت به رانندگان اینترنتی بنزین با نرخ دولتی میداد و تنها چیزی بود که رانندگان برایشان خوب بود و آن را هم که یکسال قطع کردن قابل به صرفه هست برای رانندگان که مجبور هستند اینکار انجام بدهند ؟
    متاسفانه با این قطعات و هزینه های بالا و بی کیفیت بودن خودرو ها و شانزده درصد کمیسیون برای رانندگان واقعا مقرون به صرفه نیست و مجبوری این کار را انجام میدن

  27. فقط کافیه اعضا محترم شورای شهر، نمایندگان مجلس عزیز و جناب شهردار و استاندار و ….فقط یکبار برنامه تاکسی های اینترنتی رانندگان رو نصب و قیمت های پیشنهادی سفر ها رو با توجه به مسیر سفر ببینند کاملا متوجه مقرون به صرفه نبودن کار در این شرکت ها با این شرایط و ناچاری مفرط رانندها برای گذران فقط روزمره خواهند شد. ارادت

  28. با سلام واقعا کمیسیون پرداخت زیاده و کرایه ها پایین
    تو این ترافیک و شلوغی اصلا مقرون به صرفه نیست کارکردن تو اسنپ
    من دو ماه تو اسنپ کار کردم دیسک و صفحه ماشینم سوخته هفت میلیون هزینه برداشته که نصف این هزینه هم کار نکردم

  29. اگر برای رانندگان تاکسی های اینترنتی تسهیلاتی مانند مجوز رایگان تردد در محدوده های ترافیکی، کمک هزینه سوخت، سوبسید تامین قطعات مصرفی(لاستیک، روغن، لنت، دیسک و صفحه، واسکازین و …)، تخفیفات بیمه ای و نیز سوبسید تعویض خودروهای فرسوده در نظر گرفته و تخصیص داده شود در این صورت امکان ادامه فعالیت در تاکسی های اینترنتی به عنوان یک شغل عاقلانه و به صرفه خواهد بود در غیر اینصورت با همین شرایط فعلی هم کار معقول و مقرون به صرفه ای نیست. برای اثبات این مهم در هر جلسه کارشناسی اعلام آمادگی میکنم، ارادت.

  30. دولت همه چیز را مانند بنزین با اروپا مقایسه می‌کند آیا حق کمسیون را مانند کشورهای غربی مقایسه می‌کند پس این نشان دهنده ناکارآمدی مسئولین ما نشان می دهد وبس !!!!؟؟؟؟؟

  31. توی انگلستان ، لندن ، اوبر ماشین اینترنتی که کرایه مسافرش پنجاه پوند هستش یعنی معادل ۳,۵۰۰ میلیون و پانصد هزار تومان است یک مسیر ۳۰ دقیقه ای رو که توی ترافیک هست رو میگیره بعد این مملکت با این تورم که داره به ارزش ریال باید کرایه داد که هیچ ارزشی نداره پول رایج مملکت ، حقوق که هیچ مالیات بر ارزش افزوده واویلا لیلی ، کرایه بی ارزش ، درآمد جیب خالی، البته هیچ کس کردن نمیگیره

  32. واقعا کمسیون اسنپ زیاده خدا رو شکر من تو کار سئو هستم .. رو سئو میکنم برام کافیه

  33. آقا معلوم نیست کی به کیه توی تهران که پایتخت کشور ۱۶درصد کمیسیون می‌دین ولی توی شهر بجنورد ۲۰درصد همه چیز گرونتره توی بجنورد کرایه ها هم که داریم میرم مجانی خدا لعنتشون کنه

  34. سلام من راننده اسنپ هستم واقعا کمیسیون درنظر گرفته شده بسیار زیاد هست و به نفع راننده نیست چراکه استهلاک خودرو بسیار بالاست واز طرفی چندماه هم هست که هیچ سهمیه بنزین برای مادرنظر گرفته نشده اگر چنین مقدار کمیسیونی میخواهید درنظر بگیرید فکری هم به حال سوخت و سایر استهلاک های خودرو هم بکنید

  35. سلام
    واقعاً استعاره…
    چرا باید ۲۰ درصد کمسیون کسر بشه زحمتو اصتحلاک ماشین از راننده باشه… تحمل مخارج سنگین ماشین و ترافیک شهری و جاده های ناهموار که دیگه نگم…
    کسی پاسخگو نیست….!؟

  36. سلام،امروز با نرخ بائین کرایه اسنپ.وگرفتن حق کمسیون ۲۰٪درصدی ناوگان مسافربری اسنپ،برای راننده گان کمرشکن هست،ما راننده گان چاره ای نداریم برای لقمه نان امروز فردا خدا بزرگ هست کار میکنیم.و از طرف دیگر مورد سواستفاده دو طرف مسافر و اسنپ قرار گرفتیم. مسافر چون کرایه ۱۲ هزارتومن هست برای سرویس بهداشتی اسنپ میگیرد.لطفا بررسی شود.

  37. سلام وخسته سلام نباَشید اینا ۲۰ درصد هم بیشتر میگیرند ازراننده کمتر نمی گیرند ی سفره ۲۰ تومنی را ۴هزارتومن کمیسیون میگیرند

  38. سلام همه شاکی هستن حرفشون یکیه ولی با هم متحد نیستن کافیه چند روز کار نکنن متحد بشن همش درست میشه

  39. ٪۲۰میگیره چرا میگین ٪۱۵که خیلی زیاد و بی انصافی هست بر چه مبنایی باید اسنپ این مبالغ رو کسر کنه والا آژانسهای تلفنی با وجود اجاره مکان و نیروی انسانی ۱۰ درصد کمیسیون میگرفتن این کار اسنپ به نظر من ظلم به راننده است با وجود هزینه‌های ماشین و هزینه‌های زندگی

  40. ۱۶درصد کجا ۲۰،درصد۲۲درصد کجا عزیزان درصد درست بگید نمی‌دونم کدام شهر هستید اما آغ ارومیه ۲۲درصد کم می‌کنه یعنی تقریبا برای راننده هیچی نمیمونه

  41. ۱۶درصد کجا ۲۰،درصد۲۲درصد کجا عزیزان درصد درست بگید نمی‌دونم کدام شهر هستید اما آغ ارومیه ۲۲درصد کم می‌کنه یعنی تقریبا برای راننده هیچی نمیمونه

  42. سلام اولا ۱۶ درصد نیست ۲۰ درصد کمسیون کسر میشه در ثانی الان ۱۰ ماهه هزینه بنزین واریز نشده با این کرایه های پایین وتو رم وگرانی قطعات یدکی خودرو اگه خودشما راننده اسنپ بودین آیا صرف میکرد

  43. اقای محترم ۲۰ در صد می گیرید بنزین که قطع کردید هیچ سودی نداره اسنب برای راننده برای مسافر خوبه

  44. سلام باور بفرمائید پول استهلاک ماشین واجاره خانه را نمی‌توانیم پرداخت کنیم
    آفرادیکه صلاحیت وعلم تخصصی این کاربران دارند چگونه می‌توانند قیمت عادلانه تعیین کنند

  45. الان الو پیک ۲۰ درصد کمیسیون میگیرن چرا ما موتور سوارها با جونمون بازی می‌کنیم خدمات صفر ۶ سال کار میکنم کلاه ندارن نمیدن

  46. توی شهرستانا به غیر از کم بودن کرایه اسنپ. کمیسیون ۲۰ درصد. تازه گاهی موقعی که درخواستی رو تایید میکنیم وقتی به مقصد میرسیم و مسافر سوار شد رو میزنیم قیمت یهو نسف میشه و بازم اسنپ از کرایه کم شده بیست درصدشو میگیره.????

  47. گوشت قرمز را هم فقط پولداران میتونن خریداری کنند پس قیمت اونم بیارین پایین تا قشر متوسط هم بتونن بخرن

  48. اولا کرایه اسنپ در مقایسه با کرایه آژانس وکرایه تاکسی های خطی خیلی پایینه.دومآ مسئولین حتما درجریان اصطحلاک بالای خودروها در اسنپ وقیمتهای وحشتناک قطعات خودرو نیز هستند وتمام درامد رانندگان اسنپ صرف تعمیر ماشین میشه ودرامد انچنانی برای رانندگان اسنپ نداره .لطفا مسئولین اینهارو هم درنظربگیرن ..همین الان هم کارکردن توی اسنپ به صرفهدنیست چه برسه به اینکه کرایه ها کم بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا