کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند
رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.
متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:
تاکسیهای اینترنتی پدیدهای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوریهای نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبتنامی در سرویسهای خودرو و باکس دارد.
تاکسیهای اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفرهای شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسیها و افزایش سفرها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.
رشد ۴۳ درصدی سفرهای هفتگی اسنپ
طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت میکند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حملونقل در روزهای اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.
در آخرین بررسی شبکههای اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه میدانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانستهاند.
لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی
هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم میزند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهرهمند نمیشود.
این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفرها به مسافرین میدهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.
اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد
در عین حال بسیاری از کاربران قیمتگذاری سفرها را غیر منطقی میدانند و از بالا بودن آن گلایه میکنند. با افزایش روز به روز قیمتها در سفرهای اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضاهای لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمههای راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.
ذاکری در پاسخ به این موضوع میگوید: بله، مبنای قیمتگذاری سفرها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتریهای این سامانه به مرور حذف میشوند.
طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.
اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشارهای اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کردهاند. همین موضوع باعث شده که حضور خودروهای فعال به گرههای ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمتها بیانجامد.
هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی
تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبتنام کردهاند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشتهاند یا بسته جابهجا کردهاند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفرهای اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفرهای زیاد و افزایش قیمتهای آن معقول به نظر نمیآید.
بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام میدهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقشآفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.
اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودروها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.
تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخگذاری بر اساس الگوریتمها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.
ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختارمند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخگذاری و رعایت استانداردهای کسب و کارشان باید ساماندهی شود.
مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید
اول متآسفم برای سردمداران نظام که هیچ نظارتی بر دوزدی ها ومفت خوری هاندارن هرکس هرکاری دلش می خواهد میکنه اسنپ به فکر پرکردن جیب خودشه نه مردم وراننده هرچه شخصی هست توی شهر باعث ترافیک والودگیه ووو باکمیسیون بالا جدیدآ بین شهری را هم کمیسیون می گیره ،،این چه قانونیه
با سلام با ندادن سهمیه بنزین و گرانی قطعه وکمسیون بالا برای رانندگان توجیه اقتصادی ندارد باید انگیزه به رانندگان داد
مبلغ کرایه خیلی پایین هستش و با توجه به مصرف بنزین و استهلاک قطعات و لاستیک خودرو ، و بالا بودن کمیسیون ، کار در اسنپ شده مثل بیگاری و فقط برای پول بنزین و پرداخت کمیسیون کار میکنیم ، دست اندرکاران اینپ لطفا یه فکری هم به حال رانندگان بکنن و مبلغ کرایه رو بالا برده و کمیسیون رو هم کم کنن با تشکر
اسنپ یک بی نظمی بزرگ در جامعه درست کرده چون هرچه ماشین شخصی راوارده طرح کرده و باعث آلودگی هوا و شلوغی شهرشده وبرای منافع خود کمیسیون زیادی از رانندگان مخصوصا تاکسی که شغلش همینه می گیرد ،،جدیدآ بینشهری را هم می گیره،،،متآسفم
شما ۱۶ درصد رو از کجا اوردین ..۲۰درصد کم میکنه برای هر سفر.دوتا لغو سفر بزنی هم از حسابت کم میشه .کرایه ها رو ارزون میندازه که اصلا ارزش نداره اولش خوب بود تشویقی برای ۱۰سفر ۶۰تومن ۱۰۰ تومن میدادن الان دیگه ازاین خبرها نیست. حسابت که منفی هم میشه دیگه بهت مسافر نمیده باید به حساب اسنپ پول واریز کنی تا بهت مسافر بده ..خلاصه من اول خیلی میرفتم ولی بااین تورم بالا دیگه صرف نداره خیلی بیخود شده به نظر من شرکت اسنپ باید به کیفیت سفرها بیشتر دقت کنه ….
چرا توی راننده از طرح خوب تشویقی اسنپ که خدمات متعددی که براتون گذاشته چیزی نمی گید؟؟؟
آقا تو رو به اون اجداد دروغگوت کم راجع به این دوتا دزد مطلب بنویس ،
ماها بدبختیم که از سر اجبار امثال شما دارین از ما و ماشینمون سواری میکشین
از وانت ۲۰ درصد میگیره با اون همه معطلی تاز ه بارهای راه دور برگشت نداره باید خالیبرگردی
خانم شهین که اخلاق و ادب را فراموش کردی . مشکل شما اینه که در اسنپ کار نکردی تا مشکلاتش رو درک کنی . پس هیچگونه حق نداری درین باره حرفی بزنی شما دنبال امور زنانه خودت باش . اما نظر من درباره اسنپ و تپسی: عزیزان ، جز .. هیچ اسمی نمیشه روی این کار گذاشت. آقایون فقط دارن میلیاردی سود میکنند و رانندگان دارن له میشن . عدالت مرد و رفت پی کارش والسلام
این گزارش کاملا اشتباه است زیرا ۹۰درصد راننده ها ناراضی هستندقیمت سفراسنپ خیلی پائین است وکمیسیون خیلی زیاد است تهدید راننده هم که فراوان و۵۰درصد سفرها ازطرف راننده پذیرفته نمی شودومقصر اصلی خود مسئولین اسنپ است
بخدا که ..،من با مدرک یک کتاب میبنویسم،خواستید،ثابت مییکنم
والا بعضی وقتا حساب میکنیم میبینیم از کرایه که گرفتیم واسه راننده چیزی نمونده مثلآ قیمت ۱۵۰۰۰ هزار ۲۰۰۰ کمیسیون ۳۰۰۰ هزار تومان بنزین ۱ لیتر هزینه روغن ۵۰۰ هزار لاستیک دو حلقه ۳میلیون بیمه سالی ۳ میلیون و وووووو علا تا آخر حساب کنی میبینی باید از جیب خودت هم خرج کردی پس اصلا با این قیمت ها صرف نمیکنه کار کنی….
سلام خدا..کنه کسی که این نرخ ها رو زده
بااون کرایه های مسخره اش.ده وپانزده کیلومترراه برو.ده تومان کرایه..اخه این شدکار.اسنپ فقط به فکرکمسیونشه نه چیزدیگه
والا اگر اسنپ نبود من و تو باید سر خیابون بوق مزدیم…نمک شناس باشید
اسنپ تو ۲۰ درصد کمیسیون میگیره ولی هیچ خدماتی نمیده با هزینه بالای ماشین اشتباهه که کار کنی
مردای ورورو و…عرضه دارین نون در بیارین بدین زن و بچه تون از گرسنگی نمیرن…مگه اسنپ دشمنتونه؟ شما تنبلید و بی پولید والا همه جای دنیا همینه…باید درصدشو وورداره… لطفا تربیت هم چیز خوبیه
مزایای اسنپ:
از بیکاری نجات پیدا میکنی
خرده خرده از ما ماشینت میخوری
معایب اسنپ:
کمیسیون بالای ۲۰ درصد_کرایه زیر خط فقر_مسافرهایی که فکر میکنن شدی برده تام الاختیار اونها مخصوصا زن ها_نداشتن امنیت شغلی هر لحضه ممکنه مسافر دزد یا خفتگیر از آب در بیاد_پاسخگو نبودن پشتیبانی اسنپ فقط یه فایل صوتی خودش صحبت میکنه_نداشتن بیمه_استهلاک بالای خودرو_ندادن سهمیه بنزین_رفتار بد و بوی نامطبوع بیشتر مسافران از خود راضی
وقتی هم که از سرکار میای خونه بخاطر ترافیک و هوای گرم و سرو کله زدن با مسافر های بی منطق مخصوصا((زنها)) انگار مغزتو ریختن تو غذا ساز و ریز ریزش کردن و مجبوری قرص اعصاب مصرف کنی تا بتونی طاقت بیاری و نمیری از این همه بدبختی توی این مملکت
اولا تا زمانی که اسنپ وتپسی باشن تمام این حرفا مفت نمی ارزه قبلا که اژانسها دایر بود نرخ گذاری با تاکسیرانی بود یعنی تاکسیمترشونو میبردن تاکسیرانی تنظیم میکردند برای همین نرخ همه جا یکی بود اسنپ وتپسی که امدن به دلیل اینکه زیر مجموعه هستن زیر بار تاکسیرانی نرفتن و تا الان هیچکس از روش نرخ گذری انها خبر نداره واصلا شفافیت نداره ضمن اینکه نمونه اصلی این کار یعنی اوبر اصبا اینطوری نیست اشخاص حقیقی یا حقوقی یک شرکت تاسیس میکنند یک تعداد ماشین نو خریداری میکنند و تعدادی راننده با تمام مزایای استخدام میکنند تا در یک ساعات مشخص با ماشین کار کرده و یپس ماشین به مخل شرکت برگدانده میشه و کارواش و تمام تعمیرات و لوازم تعویضی انجام و بعهده شرکت است با همین شرایط باز هم حقوق راننده بسیار بالاست به همراه بیمه و سایر مزایا ، حالا اسنپ وتپسی علاوه براینکه هیچکدوم از اینکارها رو نمبکنند پورسانت هم میگیرند
متاسفانه شما که این گزارش را تهیه میکنید از اسنپ وتپسی هم کلاهبردار تر هستید فقط میخواهید مردم دلخوش و صفحه ها یتان پر باغ شود
اسنپ و تپسی واقعا با این قیمت های پایینی که دارند و اکثر راننده ها هم از قیمت پایین این دو برنامه شکایت دارند هنوز هم از نظر آقایون دولت کرایه ها قیمتش بالاس پس بفرمایید راننده جماعت برود بمیرد بهتره تا اینجور زجر کش نشه واقعا با این قیمت های خودرو و استهلاک بالای ماشین کارکرد اسنپ هیچ دردی از راننده دوا نمیکند ولی چه کنیم که مجبوریم بنده خودم دیروز یک عدد کمک جلو خریدم یک میلیون و پونصد هزار تومان و ۳۵۰ هزار تومان هم اجرات تعویض دادم که نزدیک به ۲ میلیون برایم آب خورد این یک نمونه خیلی کوچک از استهلاک خودرو هست بنظر من کرایه اسنپ حداقل باید دوبرار الان باشه هرکی در توانش نیست با اتوبوس بره قرار نیست که همه سفر مجانی داشته باشند و تعریف و تمجیدش مال اسنپ و دولت باشه و از جیب راننده هزینه بشه از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه میخ به دیگری
اتوبوس سوارها سلام با این تورم وگرانی کرایه اژانس در منطقه یک تهران۷۰هزار نه۱۷هزار اگه راست میگید کرایه خونه ها شو را ارزان کنید نه میلیارد ی بگیرید دوباره میگم اسنپ برای فقراست نه میلیارد ها ی منطقه یک تهران
شما استهلاک و سوخت در نظر میگیرید که به فکر کاهش کرایه ها هستید.همین حالا هم از ناچاری و بیکاری اسنپ با این استهلاک داریم کار میکنیم.این کارشناسان کی هستند؟ اصلا توی این مملکت دارن زندگی میکنند که دنبال کاهش کرایه ها هستن. واقعا خجالت داره.یک کمی بیشتر فکر کنید
سلام و عرض ادب.
کمیسیون اسنپ در شهر ما ۲۰ درصده و این خیلی بالاست.
واقعا با این استهلاک زیاد نمی صرفه.
خواهشا پیگیری کنید.
با تشکر
سلام تورو به خدا کمیسیون کمک کنید
نرخ ها بسیار بسیار گران شده و مسافر باید خیلی معطل لماند .
قیمت اسنپ خیلی ارزونه پول استحلاک ماشین هم برای راننده در نمیاد
در ضمن کمیسیون اسنپ باکس بیست درصد که خیلی بالا ست
مردای تنبل وراج بیکار و علاف …رانندگی اینقدر وراجی داری…دو تا سرویس برید یه نونی ببرید خونه تون…ضمنا وقتی یه زن می بینید اینقدر هم وراجی نکنید زشته
کی گفته ۱۶درصد ۲۵درصد میگیرن بدون سهمیه بنزین بدون بروز رسانی قیمت
کلا کار مسافرکشی در هیچ نوع آن اقتصادی نیست،ضمن اینکه این اپلیکیشن ها را خارج از ضوابط مدیریت حمل و نقل عمومی و توسط وزارت صمت و البته با حربه قیمت پایین کرایه و استفاده از خودروی شخصی بر سر سفره تاکسیرانان نشاندند ،رانندگان این اپلیکیشن ها از سر ناچاری به این کار روی آورده اند و به مرور و پی بردن به غیر اقتصادی بودن آن ناچار به افزایش کرایه ها خواهند شد۰
شغلی از روی ناچاری،مسافرانی پر توقع،کرایه پایین و بی صرفه،صبح تا شب خودت و ماشینت را داغون کنی یک تومن نمی تونی بزنی،با این وضعیت بنزین که سهمیه آزاد را هم کم کردند به نوعی ظلم را در حقمان تمام کردند، ماشین دوگانه سوز خرج مکانیکی زیاده و زود فرسوده می شه تک سوز هم بنزین گیرش نمیاد ،خدا خودش کمک کنه
جواب مقاله یکطرفه بنفع اسنپ شما :
۱- کمیسیون (در تهران) بیست درصد بوده و شانزده درصد نیست.
۲- اگه لغو سفر شروع ناامنی هست چرا چنین راننده ثبت نام شده که ممکنه خطر یا دردسر آفرین باشه !
۳- حداقل روزی بیست تا سی میلیارد تومان کمیسیون گیر اسنپ میاد حالا بیست هزار نگیره خیلی بی انصافی میشه ؟؟
و …
اسنپ به غیر اینکه ماشینت داغون بشه هیچ سودی نداره چون دخلش با خرج ماشین جور درنمیاد ماشین صفر من تو دوسال اوراق شد هرکی میگه من راضیم دروغ میگه مت دیگه استفا دادم
همان مبدا و مقصدی که اسنپ زده پنجاه تومن
با اژانس چهار برابره
با دربست دو برابر
دیگه لطفا از بالا بودن کرایه اسنپ حرف نزنید
مسافرین عزیز بهتر میدانند که کرایه ای که میدهند خیلی کمتر از چیزی است که باید پرداخت کنند
چرا بجای کم بودن کرایه همه حرف از پورسانت اسنپ حرف میزنید؟؟
چرا خودتونو ناراحت میکنین اسنپ کار نکنین من چند ماه رفتم هرچی کار کردم خرج ماشین و بنزین شد دیگه نرفتم از طرفی افغانی سوار میکنی بو مستراب میده از طرفی هم معلوم نیست کیه با یه سیم کارت برنامه رو نصب میکنه بطور مثل از محل کار من تا منزل کرایه هر نفر ۲۰هزار تومنه اما افغانیا یاد گرفتم چند نفری یه اسنپ میگیرن از دم در کارخونه تا داخل شهر کرایشون میشه ۴۰ هزار تومن که اگه با خطی بخوان برن باید ۸۰هزار تومن پرداخت کنن بو پهن میدن حضرت عباسی اون کرایه هم کمیسیون میخوره هزینه سوختم کم کن هیچی نمیمونه الان چند وقته نمیرم اون پولی هم که خرج ماشین کردم دقیقا برابری میکرد با اونی که دراورده بودم از اسنپ افغانی سوار نکنین بزار هزینه بیشتری پرداخت کنن
کلا تاکسی های اینترنتی باید حذف بشه و باید تجمیع بشه و شهرداری وارد عمل بشه .
در ضمن شما از کدوم بیمه مسافر صحبت میکنید . ماشین ما خودش بیمه شخص ثالث داره . تازه اسنپ جوابگو نیست .
سلام
خدمت دوستان گرامی همه ناراضی از خود مسافر بگیر تا کارشناسان بخصوص مسوولان اسنپ اگر درآمد با دخل نمی خونه چرا این کار را انجام میدهید
کرایه ها واقعا کم هست وکمیسیون ۲۰ درصد هست نه ۱۶ درصد واین ظلم آشکار به راننده هاست با این وضعیت کرانی قطعات واستهلاک ماشین در واقع خرد خرد از ماشین خود خوردن است نه کار کردن
وانت اسنپ کرایه هارو ۳۰درصد پایین آورده بقیمت سال قبل آورده تا مشتری واسه خودش جمع کنه شب ها هم بازم ۳۰درصد قیمت هارو پایین میاره ۲۰ درصد کمیسیون میگیره دیگه هیچی واسه راننده بجز حمالی نمیمونه باید ۱۰ درصد حق کمیسیون بگیره کرایه ها منصفانه تعیین کنه اصلا به حقوق راننده ها توجه نمیکنه اسنپ فقط بفکر خودشه پول مفت میگیره هیچ خدماتی به راننده ها تو بیمه راننده و خوردو سهمیه بنزین و لاستیک سهمیه ای نمیده
سلامواقعااگهنظرمنروبخاین ذخرفیهچونواقعاکرایههاشخیلیپایینهدرصدهمبالاستهیچامتیازیهمنداردفقطبرایمسافرهاخوبهفقطمارانندههایاسنپداریممثلاینکهنوکریمسافرواسنپوانجاممیدیمتماموازاوننفریکهدارهکرایههایاسنپوتایینمیکنهبدونهکهتمامرانندههابااینکرایههاناراضینچونفقطبرایرانندهحمالیهخاهشندرستکنیدوگرنهاوندنیابایدجواباینهمهرانندهروبایدبدهمخصوصاخودم
من به عنوان راننده اسنپ .بیا برو آمار دریافتی راننده ها رو چک کن بعد ضر بزن بگو کرایه ها زیاده قشر مرفهه میتونن سوار اسنپ بشن .
کمیسیون اسنپ ۲۲درصد نه ۱۶درصد من امروز ۲۰۰تومان کارکردم ۴۳۰۰۰تومان کمیسیون ازم کم شده واقعا به صرفه نیست
ما مردم ایران تکنیک فوتبال داریم اما از لحاظ تیمی ضعیفیم. اما مردم دنیا با ایجاد تشکل ها مطالبات خودشون رو از دولت میگیرن . راننده ها باید در تلگرام یه کانال بزنن و باهم باشن
توی این مملکت اول باید یه قاضی رو یک ماه بفرستن انفرادی بعد در اون جایگاه قرار بگیره
باید یک ماه بعنوان راننده کار کنه بعد در جایگاهی قرار بگیره که واسه راننده ها تصمیم بگیره
باید دو ماه سربازی بره اونیکه میخواد واسه سربازی تصمیم بگیره
کسیکه واسه مردا تصمیم میگیره باید خودش یه مدت مرد بوده باشه
اینو نوشتم تا تویی که حذفش میکنی بدونی در طرف حق بودن سخته جرات میخاد کار هر کسی نیست
اولا ۱۶%نه و ۲۰%هستش و دوماه اینکه خیلی زیاده راننده هرچقدر کار میکنه میشه کمیسیون و پول بنزین …الان از اول سال بنزینم واریز نکردن باید بشه ۱۲%و هر دوماه بنزینم واریز بشه
اسنپ مشکلات زیادی داره اولش اینکه یکی آرزو داره تو اسنپ کار کنه نمی تونه به علت فقر یکی هم انقدر وضعش توپ هست اسنپ و سرگرمی میدونه ثانیا کرایه هرز گاهی به طور جزعی زیاد میشه اونم راننده اون قد زیاد شده که نمی تونی سفرای خوب بگیری بیشتر وقتا خیلی خیلی کمه حالا کمیسیون بخش جزیشه مسافراهم حس می کنن یک برده خریدن چی بگم که مشکلات زیاد کو شنوا . باید برای ثبت نام اسنپ شرایطی بذارن کسی که کار بیمه دار خوب داره نتونه تو اسنپ جای یه نفر بدبخت و هم اشغال کنه پول درآوردن با اسنپ انقدر سخت هست که تو یه ماه آدم روانی میشه
کمسیونش بالاست نه حلال است نه با رضایت استثمار راننده است به خاطر مجبوری
سلام اولا اسنپ کرایه ش بعضی وقتا به طور جزعی بالا میره اونم راننده انقدر زیاد شده که سفر های آنچنانی رو نمی تونی تایید کنی خیلی وقتا خیلی کمه منتها الان خیلیا هستن که حتی تو اسنپ کار کردن براش آرزو شده چون ماشین گرونه و فقر زیاد خیلیا هم هستن اسنپ شغل سومشان هست به نظر من این ناعادلانه است اسنپ باید برای قشر بی کار جامعه باشه خیلی مشکلات داره که کمیسیون فقط بخش جزیش هست باید یه کاری کنن کسی که یه کار خوب داره نتونه تو اسنپ جای یه نفر بی کار رو بگیره
من خودم راننده اسنپ هستم درصد کمیسیون ۲۵ درصده نه ۱۶ درصد
اسنپ یه شرکت بی حساب و کتابیه که فقط به فکر تامین منافع خودشه و نه به نفع رانندس و نه به نفع مسافر . لطفا در مطلبتون میزان فحش هایی که به عوامل از مدیرعامل گرفته تا پشتیبانی رو هم بررسی بکنید ، چون از جمله شرکتهایی هست که در آن هیچ کس پاسخگو نیست .