خودرو

کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.

متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:

تاکسی‌های اینترنتی پدیده‌ای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوری‌های نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبت‌نامی در سرویس‌های خودرو و باکس دارد.

تاکسی‌های اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفر‌های شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسی‌ها و افزایش سفر‌ها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.

سفر با اسنپ مال پولدارها شد/مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رشد ۴۳ درصدی سفر‌های هفتگی اسنپ

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت می‌کند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در روز‌های اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.

در آخرین بررسی شبکه‌های اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به  اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه می‌دانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانسته‌اند.

لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی

هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم می‌زند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهره‌مند نمی‌شود.

این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفر‌ها به مسافرین می‌دهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.

اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد

در عین حال بسیاری از کاربران قیمت‌گذاری سفر‌ها را غیر منطقی می‌دانند و از بالا بودن آن گلایه می‌کنند. با افزایش روز به روز قیمت‌ها در سفر‌های اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضا‌های لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.

ذاکری در پاسخ به این موضوع می‌گوید: بله، مبنای قیمت‌گذاری سفر‌ها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتری‌های این سامانه به مرور حذف می‌شوند.

طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.

اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشار‌های اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که حضور خودرو‌های فعال به گره‌های ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمت‌ها بیانجامد.

هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی

تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشته‌اند یا بسته جابه‌جا کرده‌اند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفر‌های اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفر‌های زیاد و  افزایش قیمت‌های آن معقول به نظر نمی‌آید.

بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام می‌دهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقش‌آفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.

اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودرو‌ها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.

تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخ‌گذاری بر اساس الگوریتم‌ها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.

ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختار‌مند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخ‌گذاری و رعایت استاندارد‌های کسب و کارشان باید ساماندهی شود.

مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید

چرا پاداش طرح های تشویقی برای رانندگان اسنپ واریز نمی‌شود؟

خبر خوش برای مسافران که دولت کرایه های تپسی و اسنپ را قیمت‌گذاری می‌کند

ناگفته های تاریخ از زانو زدن ۲ امپراتور روم جلوی شاهنشاه ایرانشهر که باید بدانید

نوشته های مشابه

‫۶۷۹ دیدگاه ها

  1. کرایه اسنپ خیلی پایین تر نسبت به تاکسی اینترنتی های دیگه هست از طرفی هم کمیسیون بالا خدا وکیلی اصلا نمی صرفه بااین اقتصاد و وضیعت بی سر وسامان مملکت واستهلاک بالای ماشین از طرفی هم بعضی موقع کلی راه باید بروی وزمانی که به مقصد می رسی مسافر سفر را لغو می کند واسنپ بابت این راه طی شده هیچ مبلغی به راننده پرداخت نمی کند واقعا این انصاف نیست فقط این وسط اسنپ سود خوبی می برد و… برای راننده است در امد اسنپ از زحمات رانندگان بدبخت اسنپ ملیار دی است وسهم راننده خرابی ماشین ودرامد ناچیز که مجبور است بسازد

  2. لغو کنید واسه اون بنده خدا راننده حداقل ته ماه چیزی بمونه پوله بنزینو هزینه ماشین انقدر بالاس که اگه لغو نکنید همون ۴ تومنه ته ماه که میمونه واسه خودشم دیگه اون راننده نداره لغو کنید

  3. یعنی مفت بری صدقه انگارملت میخوان بدن وارائه که اسمشونمیشه گذاشت

  4. با سلام وعرض ادب من راننده اسنپ هستم وهمه چیز تو کشوررفته بالا کرایه خونه ۵۰۰هزاتومنی ۵ ملیون شده ولنت ۲۰هزاتومنی ۲۸۰هزاتومن شده ایا اون قیمت گزار اسنپ توایران زندگی نمیکنه بچه مدرسه ای نداره اجاره خونه نداره من دوساله لاستیک نو برای ماشین نخریدم وهمش لاستیک دسته دو میگیرم ماشینم روغن داره کم میکنه هرجا بردم میگن کم کمش ۲۰ملیون باید داشته باشی براتعمیر با این مخارج واین کرایه ها میشه چیزی کنار کزاشت خاهشا
    به فکر رانندها باشید نه میخاییم میوه بخوریم ونه گوشت من این روزها دارم ازبین میرم واقعا نمیدونم چه. کنم

  5. یعنی مفت بری.اول به نفع خودشیفته بعدمسافرودست اخرشایدراننده بدبخت.اونم باکلی مشکل که اسنپ ومسافربرای راننده درست میکنن

  6. با سلام به ایران وایرانی‌های عزیز وبا مرام، اسنپ جان شما اول هزینه سوخت رو به مسافران عزیز پرداخت کن وبعدش هم فکری ب حال این مسافت‌های بیخودی ک از طرف مسافر لغو میکنه وبه ریش راننده می خنده نکن وبعدش اینکه قرار اون راننده‌ای ک بیمه ندارن رو بیمه کنین، آخرش کلام اینکه بنده خودم بخاطرکمیسیون هیچ وفت لغو نمی کنم ولی انصاف نیست با این درصد ک دارین از ما میگیرین کم کم داریم از ناوگان اسنپ هم دل سرد میشیم به امید روزی ک هم راننده راضی باشه هم مسافر گرامی حواسمون به قشر ضعیف جامعه باشه، پاینده باد میهن عزیز

  7. اولا کمیسیون ۲۰ درصده نه ۱۶ درصد…زحمت و ما راننده ها میکشیم و اسنپ کمیسیون خودشو میگیره ک هیچ خدماتی هم ارائه نمیده..ما هم از سر اجبار کار میکنیم..همین ذاکری ک باهاش مصاحبه کردین یک روز میتونه اسنپ کار کنه؟؟یا شمایی ک از رو حرفای غیر منطقی اینا گزارش مینویسین…بله چون پول مفت میگیرین بایدم نفس تون از جای گرم در بیاد..گوه تو خودتون و سایت تون

  8. اولا کمیسیون ۲۰ درصده نه ۱۶ درصد…زحمت و ما راننده ها میکشیم و اسنپ کمیسیون خودشو میگیره ک هیچ خدماتی هم ارائه نمیده..ما هم از سر اجبار کار میکنیم..همین ذاکری ک باهاش مصاحبه کردین یک روز میتونه اسنپ کار کنه؟؟یا شمایی ک از رو حرفای غیر منطقی اینا گزارش مینویسین…بله چون پول مفت میگیرین بایدم نفس تون از جای گرم در بیاد

  9. بنده به عنوان یک راننده اسنپ چندین بار از طرف مسافر به من پیشنهاد شده که سفر را لغو کنم تا کمسیون نگیرد که بنده معترض شدم که اسنپ به من نان می دهد ومن هم به او نان دهم و این کار درستی نیست پس چطور همه کاسه و کوسه ها را سر راننده می شکنند دولت مردمی شما سهمیه بنزین را یک سال است قطع کرده که هیچ کس پاسخ گو نیست و درستش این است که ما با اسنپ طرف هستیم نه دولت و اسنپ باید از جیب خودش پول بنزین را بدهد در مورد کرایه هم هم که داد می زنید گران است باید بگویم یک پراید مرده بخری باید ۲۰۰ میلیون پول بدهی ماشین خرج دارد با صلوات و حمد و سوره کار نمی کند کمترین خرج پراید ۱ میلیون است آن هم اگر دردش را درست پیدا کنند و درست کنند و هزاران مسله دیگر که بیانش وقت طولانی می برد آمدن خیلی از امکانات به ایران خیلی خیلی زود بود مردم باید حالا حالا ها با خر رفت و آمد می کردند تا راحتی امکانات را می دانستند .

  10. سلام ، شرکت اسنپ حتما باید در برنامه خودش تجدید نظری کنه ، همه راننده ها ناراضی اند . اگر حتی ۱ روز راننده کار نکنه ببینید چه اتفاقی میشود

  11. اولا نا امنی درکار نیست دوما بخاطر کرایه خیلی پایین و سواستفاده کردن اسنپ رانندگان هم مجبور به لغو سفر میشوند سوما اسنپ با کمیسیون ۲۰ درصدی هیچ کونه خدمات نه به مسافر ونه راننده میده جالبه که بدونید اسنپ توان امنیت دادن به سفر را نداره میگه نه خودتون یکبار امتحان کنید اسنپ فقط سودجو ست و حق راننده ها را میخوره وبخاطر همین کرایه پایین وکمیسیون ۲۰ درصدی رانندگان حق مسلم خودشون میدونند که مثل خود اسنپ سواستفاده کنند هرچی بکاری همون را درو میکنی حاصل کار اسنپ همینه اما امنیت از طرف رانندگانی که کار میکنند همیشه برای مسافر تامین هستش

  12. به نام خداوند جان و خرد : بله یکی از راه اندازی های کسب کار هم تاکسی اینترنتی بوده است که بدرد لای جرز دیوار می خوره با اون کرایه های ارزان قیمت دربستیش و مسیرهای طولانیش و کمسیون گرفتن ها اونم در شهرهای پر ترافیکش با این هزینه های گران خرج تعمیرات قطعات خودرو و گرانی بنزین و ارزانی قیمتهای کرایهاصلا مقرون به صرفه برای رانندگان تاکسیرانی اینترنتی نیست هر چقدر کار می کنند باید بدهند دستمزد پول خرید قطعات خراب شده خودروشان و اگر خردمندانه دوراندیشانه عادلانه خداپسندانه منصفانه به درآمد اندک رانندگان تاکسیرانی اسنپ اینترنتی بنگرید اصلا مقرون به صرفه نیست که نیست خودرو وقتی یه عیب ایراد خرابی تعمیراتی روی دست صاحب خودرو می گذارد وقتی بنشینید با عقل سلیم خردمندانه به قضیه نگاه کنید حساب دو دوتا چهارتا بکنید متوجه می شوید فقط سگ دو زن مجانی و خدمات مجانی دادن به مردم و صاحبان شرکت اسنپ اینترنتی است و خلاص و بس باید کرایه های تاکسی اسنپ اینترنتی چندین برابر گرانتر شود تا برای رانندگان تاکسیرانی اینترنتی مقرون به صرفه شود اگر نه … محض است در تاکسی اینترنتی کار کردن با این هزینه های گران همه چیزه . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه و منصفانه و خداپسندانه .

  13. سلام خسته نباشید اول اینکه کمیسیون ۲۰ درصد هستش نه ۱۶ دوما اینکه قیمت ها شاید در تهران بالا باشه ام شهرستانها اینطوری نیست مثلا من خودم گیلانم یه سفر از رودسر تا رشت کرایش ۱۶۰ هستش ۸۰ کیلومتر هم هست اونوقت کرایه تاکسی نفری ۷۵ هستش مقایسه کنید یه تاکسی ۴ نفر میاره نفر ۷۵ چهار نفر چقدر میشه تازه یه مسیر مشخص میاره نه دم خونه تازه از این کرایه ۳۲ هزارم کمیسیون اسنپ هستش کل رشت رو میشه با ۱۰۰ تومن چرخید اسنپی شماها بهتر است برین سراغ قطعات که مارو داره خفه میکنه همه قطعات هم در داخل تولید میشه وارداتی نیست که ارز تاثیر بزاره روش مثل لاستیک پراید شده جفتی ۴۸۰۰ چرا اخه بابا این راننده های اسنپ بنده خداها چاره ای ندارن که اینجا کار میکنن

  14. اسنپ هیچ حمایتی از راننده نمیکنه و مطمنا راننده از سر اجبار کار میکنه . باید یک نفر از گروه مدیریتی اسنپ ۱ هفته کار کنه بعد مشکلاتشو متوجه میشن

  15. ببینم اسنپ به راننده قدیمی میتونه ۱۰۰میلیون وام ۱۸ماهه بده تا بتونم ماشینمو عوض کنم

  16. بخدا کمیسیون زیاده دلتون برای کی میسوزه ؟ مسافر رو ده کیلومتر می‌بری برا ۵۰ تومن خدایی زیاده؟ نیمساعت تو مسیری… لغو از طرف مسافرم زیاده پنج دیقه راه میری بعد یهو کنسل میزنه … از همه بدتر تابستون باید کولر بزنی مصرف بنزین دو برابر میشه اونوقت قیمت هیچ تغییری نمیکنه… باور کنید ماهیانه بخاطر اسنپ نزدیک ۳۰۰_۴۰۰ لیتر بنزین میزنم اونوقت سهمیه خبری نیست… استهلاک ماشینم بماند

  17. کار بصورت فعال اصلا مقرون به صرفه نیست، راننده اگر حسابی به خودش و خودرو اش فشار وارد کند و فعالانه حضور یابد محال است ساعتی ۱۰۰ هزار تومان بیشتر برایش بماند حال شما هزینه بنزین آزاد، سرویس های دوره ای که هر ۲۰ روز باید روغن و فیلتر عوض کنی،صفحه کلاج و ترمز و جلوبندی و..استهلاک خودرو و راننده.کار را بهیچ عنوان به صرفه نمی کند،چه کسی گفته مبلغ های کرایه بالاست،مثلا اغلب کرایه ها بین ۲۰ هزار و ۱۵ هزار تومان است شما فکرش را بکنید چند کیلومتر بروی تا برسی به مبدا بعد مسافر را برسانی به مقصد،جناب اسنپ هم بلافاصله ۱۸ درصد برای خودش بر می دارد،آیا باز و بسته کر دن ماشین،کلاچ و ترمز های مکرر ارز ش دارد که ۱۰ هزار تومان عایدت شود، ابدا

  18. با سلام اولین قدم برای رانندگان بیمه رانندهست وسهمیه بنزین که تاکنون دریافت نکرده ام

  19. سلام من راننده اسنپ هستم کرایه ها اصلا زیاد نیست نسبت به بنزین آزاد که ۸ ماهه حتی سهمیه بنزین نمی‌دهند. کمیسیون ۱۶ درصد هم خیلی زیاده. مگر در این مملکت زندگی نمیکنید که ببینید هزینه نگهداری و استهلاک خوردو چقدر سرسام آور بالاست؟ اما چون مجبوریم داریم کار می‌کنیم. وگرنه حتی یک سفر هم با اسنپ نمیرفتیم. رانندگان مظلوم واقع شدند در این آشفته بازار. چرا از رانندگان بخاطر کرایه کم و کمیسیون زیاد حمایت نمیکنید؟؟ چرا گوشت کیلو ۷۰۰ تومن رو می‌خرن و یه کلمه نمیگن زیاده؟ ولی به کرایه ناچیز اسنپ اعتراض میکنن؟ ! چرا تاکسی بیسیم و دیگر تاکسی های شهری کرایه هاشون افزایش پیدا میکنه ولی اسنپ نه؟ ما رانندگان حقیقتا مجبوری داریم کار می‌کنیم و صدامون به هیچ جا نمیرسه

  20. سلام من راننده اسنپ هستم کرایه ها اصلا زیاد نیست نسبت به بنزین آزاد که ۸ ماهه حتی سهمیه بنزین نمی‌دهند. کمیسیون ۱۶ درصد هم خیلی زیاده. مگر در این مملکت زندگی نمیکنید که ببینید هزینه نگهداری و استهلاک خوردو چقدر سرسام آور بالاست؟ اما چون مجبوریم داریم کار می‌کنیم. وگرنه حتی یک سفر هم با اسنپ نمیرفتیم. رانندگان مظلوم واقع شدند در این آشفته بازار. چرا از رانندگان بخاطر کرایه کم و کمیسیون زیاد حمایت نمیکنید؟؟ چرا گوشت کیلو ۷۰۰ تومن رو می‌خرن و یه کلمه نمیگن زیاده؟ ولی به کرایه ناچیز اسنپ اعتراض میکنن؟ ! چرا تاکسی بیسیم و دیگر تاکسی های شهری کرایه هاشون افزایش پیدا میکنه ولی اسنپ نه؟ ما رانندگان حقیقتا مجبوری داریم کار می‌کنیم و صدامون به هیچ جا نمیرسه

  21. کی گفته ۱۶ درصد؟ کمیسیون ۲۰ درصد هست مطلب اشتباه لطفا ننویسید!

  22. کارکردن در اسنپ فقط به نفع اسنپ و مسافر.
    نه هزینه تاخیر میده نه مسافر توقف داره میشه هزینه گرفت
    جریمه بی حجابی داره سفر رو لغو کنی ازت کم میکنه به مسافر بگی بالای چشت ابرو امتیاز نمیده بعضی مسافرا که فرهنگ و ادب و تربیت خانوادگی ندارند.پشتیبانی اسنپم حرف مفته چندتا متن آماده دارند و ارسال میکنند. یعنی راننده ….
    بنظر منم آژانس خوبه و مسافر کشی
    کاری که خودم الان بعد چند وقت اسنپ کار کردن انجام میدم فهمیدم کارم تو اسنپ اشتباه بود

  23. کرایه اسنپ خیلی ‌کم هست از سوی بعضی مناطق مسافر برگشت ندا ره کرایه فومن داخلی ۱۲ تومنی داره که هیچ سودی نداره مجانی

  24. اینقدر به مردم دروغ نگید تاکسی اینترنتی پورسانت۲۰درصدبرداشت میکنه

  25. سلام وقت بخیر خدمت همه دوستان
    فقط یک چیزی رو متوجه میشید که اسنپ به نفع مسافر است و خود شرکت به نفع راننده اصلاً نیست….اخه با این قیمت ها؟سفر ۱۱ هزار تومنی؟ با این نرخ تورم و استهلاک و وسیله های گروون ماشین….من تا جایی که یادمه دو ساله مقدار قیمت ها همینه و هیچ تغییری نکرده…یکم به فکره راننده ها باشبد….اونام دارن نون میبرن سره سفره

  26. ببخشید فکر میکنم کرایه ها فقط تو تهران بالاست تو شهرستان ها اصلا اینجوری نیست ، کرایه ها افتضاحه در حدی که ضایعاتی ها که با دست و پیاده ضایعات جمع میکنن بعدش اسنپ میگیرن انعام هم میدن به راننده از سر دلسوزی دیگه خودتون تا آخرشو حساب کنید

  27. لطفا مسئولین کاری کنند چند سال است هر چه می گویم کو گوش شنواکه رانندگان تاکسی راحت در اسنپ فعالیت کنند . هم برای مسافر خوب است و امنیت بیشتری دارد. .و از نظری سرویس دهی بهتر خواهد بود. درضمن کمیسیون ۲۰%درصد دربعضی از شهرها زیاد است.

  28. حقیقتش اسنب خوبه ولی این نامردی من با ماشین کل مسیرباخطراتش بجان میخرم ولی سودش ناعادلانه است

  29. کرایه ها پایین وکمیسون بالا هست و اینکه به مبدا می‌رسی با هزار بدبختی مسافر لغو سفر میزنه ودستت هم به جایی بند نیست…یه راهکار واسه این لغو سفر توسط مسافر وکمیسیون بالای اسنپ پیدا کنید

  30. سلام وخسته نباشید به رانندگان محترم. شخص چندین بار با مسافر سر توقف حرفم شده ثبت تیکت کردم متاسفانه یه متنهایی رو آماده دارن واصلا جوابگو نیستن چندین تماس گرفتم که قطع یهویی کردن وبا تلفن گویا گفتن ثبت تیکت کنید. با کرایه یازده تومنی پفکم نمیشه یکبار یک مدیر تا با ماشینش یکبار کار نکنه درد رانندگان رو نمیفهمن پس خودتونو اذیت نکنید من الان دو هفته بیشتره کار نمیکنم با یک آژانس کار کنی هزار مرتبه راحتری هم مسافراشون باشخصیتن هم اینکه تو کوچه پس کوچه ها نمیری وهم اینکه لغو سفر نمبینی. متشکرم

  31. مسافر سوار ماشینم شد سفررو لغوزد گفتم چرا لغوزدی .گفت کمیسیون نده دیگه گفتم نمیزدی بهتر بود.هبچی رسوندمش در باز کرد فرار کرد کرایه اش ۱۴۰بود .به اسنپ گفتم گفت به ماربطی نداره یعنی چی

  32. هموطن گرامی برای ایجاد نظم و انضباط از سامانه های تخصصی تاکسی زرد با بردن های ۱۸۸۰ و ۱۸۳۹ و ۱۳۳ و ۱۸۲۴ استفاده کنید.
    این خودرو ها دارای کارنامه و زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت میکنند.
    به عبارت ساده تر این خودرو ها جواز فعالیت تاکسیرانی دارند.
    چندین ساله مردم به جای واژه تاکسی از واژه غریب آلوقوع اسنپ! استفاده میکنند.
    مخلص کلام : راننده اسنپ تاکسیرانی نیست و تفننی کار میکنه.
    مثل اینه که شما برای صرف یک سیخ کباب به گاری کنار خیابان مراجعه کنید به جای مراجعه به مغازه کبابی.
    راننده ای که ابراز میکنه من کارم و حرفه ام چیز دیگه و همینجوری تو اسنپم و خانم سوار تاکسی زرد نمیشه و میترسم آبروم جلوی فامیلم بده و یا منو ببینن دارم اسنپ کار میکنم و از این قبیل حرفها و از داشتن خودرو و جواز کاریش امتنا کنه فقط مخل نظم حمل و نقله…قصه طولانیست و حرفها بی ثمر یاحق…

  33. درود جابجایی مسافر در استان البرز اصلا به صرفه نیست حتی با قیمت های امروز اسنپ . جاده هایی پر از دست انداز و چاله های های فراوان و اسفالت هایی گاها غیر متعارف که هزینه های جلوبندی م لنت و لاستیک رو چند برابر می کنه قبل از در نظر گرفتن قیمت و میزان مردم متوسط جامعه و نرخ تورم چالش های دیگر هم وجود دارد مخاطراتی که شاید تاکسی های معمولی نداشته باشند و یا مسیرهایی که واقعا بعضی وقت در شب وحشتناکه اینها رو در نظر بگیرید بعد نظر خواهی کنید

  34. سلام ما که کار اول مونه چرا مارو بیمه نمکنی این همه کمسیون مگیر ین از ما .تاکسی ها دارن ما نداریم از اون هم مسافر بیشتر جا به جا مکنیم

  35. بااین نرخی که اسنب تعیین کرده یک خوبی دارد آنهم اینه که اقلٱپول استهلاک ما شین و کمیسیون اسنب درمیادباقی اش هم برای اینه که راننده بیکارنباشه ومسافرهم خوشحال باشه

  36. کرایه‌ازنصف‌هم‌کمتره‌‌خوب‌یه‌نفرخودش‌وماشینش‌وکمیسون‌جوردرمیاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میشه‌کارکرد‌‌‌‌

  37. چقدر شما راننده های مرد قر میزنید آخه مرد حسابی چرا فکر می کنید اسنپ باید مفت و مجانی باید بهتان سرویس بده…ناراحتید برید جای دیگر کارمنید بگذارین خانم های بدون سرپرست مثل ما اینکارو انجام بدیم…اسنپ خیلی هم عالیه…

  38. سلام کمسیون بالاست کرایه ها پایین. بنزین سهمیه ای هم که نمیدین

  39. سلام ، وقت بخیر
    به نظر من این کار رانندگان زحمت کش اسنپ کاملاً درسته. وقتی اسنپ به عنوان کارفرما برای راننده های خودش ارزش قائل نیست، باید توقع انجام این کار رو داشته باشه. چرا اسنپ نسبت به واریز سهمیه بنزین راننده ها هیچ پیگیری نمیکنه؟ نزدیک به یازده ماه از آخرین واریز سهمیه سوخت گذشته، جوابگو هم که نیستن. توپو تو زمین وزارت نیرو میندازن، راننده مجبوره بره آزاد حساب کنه، ولی اسنپ کمیسیون خودشو میگیره، این عدالته؟؟؟ عوض اینکه بیاد کمیسیون خودشو کمتر کنه تا فشار کمتری روی راننده بیاد.مسئله بعدی بحث کرایه هست، الان با توجه به تورم، قیمت همه اجناس افزایش پیدا کرده، چرا کرایه این عزیزان افزایش نمیدین؟ تا زمانی که این دو مشکل رانندگان را حل نکنید، این چرخه معیوب ادامه پیدا میکنه.

  40. اسنپ هم مانند باربری های وانت ،کمیسیون اضافه میگیره و حق راننده رو میخوره ،اکثر ناوگان اسنپ و وانت ها دارن فرسوده میشن ،پول لوازم یدکی ندارن ،بخرن ،یه عده هم نشستن تو دفتر و کمیسیون اضافه از راننده میگرنن و هر روز پولدارتر میشن ….. پیشرفته

  41. اسنپ ماهی شاید بیشتر از ۶۰۰میلیارد در آمد داره، مگر میاد به حرف منو تو گوش کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا