خودرو

کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.

متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:

تاکسی‌های اینترنتی پدیده‌ای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوری‌های نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبت‌نامی در سرویس‌های خودرو و باکس دارد.

تاکسی‌های اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفر‌های شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسی‌ها و افزایش سفر‌ها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.

سفر با اسنپ مال پولدارها شد/مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند

رشد ۴۳ درصدی سفر‌های هفتگی اسنپ

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت می‌کند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در روز‌های اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.

در آخرین بررسی شبکه‌های اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به  اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه می‌دانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانسته‌اند.

لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی

هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم می‌زند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهره‌مند نمی‌شود.

این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفر‌ها به مسافرین می‌دهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.

اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد

در عین حال بسیاری از کاربران قیمت‌گذاری سفر‌ها را غیر منطقی می‌دانند و از بالا بودن آن گلایه می‌کنند. با افزایش روز به روز قیمت‌ها در سفر‌های اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضا‌های لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.

ذاکری در پاسخ به این موضوع می‌گوید: بله، مبنای قیمت‌گذاری سفر‌ها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتری‌های این سامانه به مرور حذف می‌شوند.

طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.

اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشار‌های اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که حضور خودرو‌های فعال به گره‌های ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمت‌ها بیانجامد.

هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی

تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشته‌اند یا بسته جابه‌جا کرده‌اند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفر‌های اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفر‌های زیاد و  افزایش قیمت‌های آن معقول به نظر نمی‌آید.

بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام می‌دهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقش‌آفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.

اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودرو‌ها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.

تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخ‌گذاری بر اساس الگوریتم‌ها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.

ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختار‌مند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخ‌گذاری و رعایت استاندارد‌های کسب و کارشان باید ساماندهی شود.

مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید

چرا پاداش طرح های تشویقی برای رانندگان اسنپ واریز نمی‌شود؟

خبر خوش برای مسافران که دولت کرایه های تپسی و اسنپ را قیمت‌گذاری می‌کند

ناگفته های تاریخ از زانو زدن ۲ امپراتور روم جلوی شاهنشاه ایرانشهر که باید بدانید

نوشته های مشابه

‫۶۷۹ دیدگاه ها

  1. سلام ن واقعاحق راننده را ضایع میکنه کاری کردن بعضی از مسافرها فکر میکنند راننده نوکر شخصی شونه فوری پیام میاد رفتار نا مناسب شما هیچ موقع از این پول خیر نمیبیند چون در هر حال شما ۲۰%پول خودتان را میبرید پول بنزین را فعلا نوس جان کردید ماشین بنزینی و گاز سوز فرقی برای شما نداره ۳۰۰میلیون ماشین گذاشتم اختیار اسنپ من۱%هم نمی برم اما اسنپ ۲۰%میبره راننده عزیز بشین خوب حساب کتاب بکن ببین درست میگم

  2. سلام و خسته نباشید ، اگه واقعا مدیر عامل اسنپ یا یه مسئولی این پیام رو میخونه باید رک و‌ راست بگم کرایه های اسنپ در بعضی مسیرا نصف کرایه تاکسی و در برخی مسیرا یک سوم کرایه تاکسی زرد شده. استهلاک بالا ، لوازم یدکی و‌اجرت مکانیک بالا . کمیسیون ۱۶ درصد برای این کرایه هایی که حداقل ۴۰ درصد از تورم عقب مونده واقعا کمه. از مسئولین خواهش دارم به رانندگانی که فقط کارشون اسنپه رسیدگی کنند .

  3. برنامه اسنپ مسافرها حرکت کردن راننده به مبدا رو نشون نمیده و اکثرا مسافرا با وجود اینکه به مبدا رسیدیم سفر رو لغو میکننن بخدا مجبوریم با این اصطهلاک بالای ماشین پرداخت نشدن سهمیه بنزین و کرایه کم وایسیم کار کنیم

  4. با سلام حقیر راننده اسنپ
    کرایه پایین وکم کمیسیون بالا ارزش ندارد شغل بی خودی هست

  5. هر چی دویستم از شرق به غرب از این خیابون به اون خیابون یه چیزی هم از جیبم گذاشتم دادم ماشین رو درست کردم. هرروز میگم مرد نگران نباش امروز دیگه آخرش. امانمیشه. شماها رو نمیدونم چه حالی دارید

  6. درودبرشماواقعاکرایه هاپایین هزینه هابی ترمزداره میره بالاکمیسیون هم ۲۰درصدوخیابونهاهم همش چاله چوله عدم واریزبنزین عدم واریزطرحهای تشویقی ودرآخرهم کسی پاسخگونیست یعنی اصلاکسی اهمیت میده دوستان

  7. آنهای که خودرو دارند خبر از قیمت قطعات دارند لاستیک پراید شده چهار ملیون یک جفت ..باطری ۵۵ آمپر شده دو ملیون وووو بنزین هم که از خردادماه حذف شد .شهرستان کازرون الان اکثر کرایه ۱۰ هزار میزنه ۱۵۰۰ کمیسیون میگیره ۱۵۰۰ اصطحلاک و سوخت ۷۰۰۰ هزار تومان هر سرویس گیر راننده میاد خیلی زرنگ باشی و سرویس باشه ۳۰ سرویس که در روز بدی با ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار دویست هزار تومان داری امروزه که یک نفر مستاجر باشه باید کل درآمدش را بذاره برای کرایه خونه واقعا من به عنوان یک راننده اسنپ یا چهارم خرج روزانه ام هم در نمیاد

  8. سلام
    اصلا کرایه‌ها تو این تپسی به مسیرها نمیخوره .خود آقایانی که مدیر این دو شرکت هستند با این قیمتها میان مسافر ببرن که نشستن الکی قیمت گذاری میکنم اصلا چهارتا خیابان بلد هستن بیچاره راننده تو اوج ترافیک با ی قیمت پایین ی مسیر طولانی با این گرانی لوازم یدکی و سهمیه بنزین….
    چی دارن میگن اومدن کاسبی آژانسهای هر منطقه را به هم زدن با این و تاکسی‌ها رو به بدبختی کشوندن

  9. سلام لطفا برای دریافت سهیمه ۱۱ماه گذشته در کارزار شرکت کنید
    کارزار شما با عنوان «درخواست واریز سهمیه بنزین رانندگان از اسنپ و تپسی» تأیید و با موفقیت منتشر شد:

    با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آنها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید.
    #منفعل_نباشیم

  10. باسلام چرامدام ذکرمیشودکمسیون ۱۶ درصداخه کی گفته کمسیون اسنپ این مقداربرداشت میکندبنده بارها اعتراض دادم که باتوجه به محسبه هزینه سفرها چرااسنپ بیش از۲۰ درصدکمسیون برداشت میکندحضرات فرمودندقانون اسنپ است فرض اگرصدهزارتومان هزینه سفرباشدمبلغ بیست هزارتومان انرااسنپ برداشت میکندکه باتوجه به برگشت راننده که به ندرت مسافرگیرش می ایدمثلا اگربه فومن ویاسایرشهرهای اطراف مسافربرده شودمسافربرگشت کاملا شانسی گیرمی آیدحتی اگرساعتها راننده منتظربماندمبلغ مانده هشتادهزارتومان درحدتامین هزینه سوخت خودرواست هزینه تعمیرونگهداری خودروپیشکش پس هی نفرمایید۱۶ درصدبفرماییدبیش ازبیست درصدبدون التفات به اینکه راننده مجبوراست سفررفته رابدون مسافربازگردداین معضلات ضرورت به اصلاح داردریرابرای اسنپ اهمیتی نداردکه راننده بدون مسافربرگشته ومتحمل خسارت شده است درهرشرایطی بیش ازبیست درصدرابرداشت میکندوازطرفی بارهاشده باوجودرسیدن راننده به مبدا مسافربدون دلیل لغوسفرکرده وموضوع عینا گذارش لیکن متاسفانه ترتیب اثرداده نشده است بایستی کمسیون برحسب رفت وبرگشت راننده وبادرنظرگرفتن انصاف موردمحاسبه قرارگیردتاموجب بروزتخلف ازجمله لغوسفربه منزله عدم پرداخت کمسیون نشودضرورت به بازنگری درخصوص احتساب کمسیون ضروری است

  11. ۱۶ درصد برای کلانشهرهاست. ما شهرستانی‌ها ۲۰ درصد کمیسیون میدیم

  12. توی این مملکت اینجوری شره که،، خدا پیغمبر و حلال حروم و درست کاری واسه کارگرا و بدبخت بیچارهاست،، اونوقت این پولدارا و صاحبین شرکتها مثل اسنپ و تپسی و غیره مبرا از هر چیزی هستند ، انگار خدا و آخرت فقط فقط فقط واسه ماهاست و اونا ازادن واسه هر کاری که بکنن مخصوصآ نزول خوری ربا خواری که گل سر سبد کار های این شروتها وبانکهاست..خودمونیما ،، پول داشته باشی خدا باهات کار نداره میتونی بهشت رو هم بخری.

  13. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت جناب عالی وهمکاران محترم اگه دنبال درست کردن هستید اول کمیسیون خودتونو درست کنید بعد آیا شما تواین جامعه زندگی نمیکنید ازقیمتاخبر ندارید که اینطوری قیمت سفرمیزنید قیمت قطعات ماشین هرروز یه قیمت بعد کمیسیون شما درحد آژانسه اگه کمیسیون خودتون نصف کنید همچی درست میشه بنزینم که نمیریزید همه کارتون نمایشی شده اول کارای خودتونه اصلاح کنید بعد ازمشکلات دیگه بگید منشع این مشکلات ازکارای خودتونه اگه راننده مجبور نبود الان شما یه راننده هم نداشتید

  14. باید جوری برنامه ریزی بشه که فقط کسانی که ثابت فعالیت دارند کمیسیون زیر ۵ درصد داشته باشند و کسانی که پاره وقت فعالیت دارند با این کمیسیون فعلی بلکم بیشتر .ما چه گناهی کردیم که کار ثابت ما همینه.
    این کمیسیون زیاد از دزدی هم بهتره.
    من که به شخصه راضی نیستم ولی چه کنیم که مسعولین سیرمانی ندارند.

  15. باسلام قیمت‌نسبت‌به‌مسافت‌جاده‌ها‌کم‌،اما‌درصد‌کمیسیون‌اسنپ‌زیاد‌،وقت‌
    راننده‌اسنپ ضرر‌میکند

  16. واقعا مسخره هست ماشین چهارصد میلیونی تو خیابان پر از دست انداز چاله چوله کرایه مسخره و با این شرایط پول روزانه بنزین استهلاک برای راننده و منفعت بالا و سود بالا برا اسنپ هیچ راننده ای راضی نیست لامصب کم بخور همیشه بخور

  17. اگر فقط روزانه یک میلیون راننده اسنپ روزانه دویست هزار تومان در آمد داشته باشند با احتساب شانزده درصد چقدر اسنپ درآمد می‌تونه داشته باشه چرا اسنپ از راننده درصد میگیره چرا از مسافر نمیگیره چرا همش باید از جیب کارگر و راننده واونیکه کار می‌کنه بره به جیب سرمایه دار قانون اخذ درصد و درآمد اسنپ باید عوض بشه مگه اتحادیه تاکسی رانی از راننده تاکسی درصد میگیره دولت باید جلو اسنپ رو بگیره که از راننده درصد نباید اخذ بشه باید از مسافر درصد کم بشه من می‌خوام اسنپ بگیرم به اسنپ میگم واسم ماشین بفرست اسنپ میگه چشم اینقدر میشه حاضری منم میگم آره حالا اسنپ میگه آقای راننده یه مسافر دارم اینقدر کرایه تو میشه تو باید شانزده درصد به من بدی تا اجازه بدم مسافر ببری کجای این کار درسته کاملا غلطه اسنپ باید به مسافر بگه من واست ماشین میگیرم اینقدر هزینه ماشین گرفتن من میشه و اینقدر هم کرایه راننده این درسته بعدش باید در عوض خدمات راننده به آنها خدمت رسانی کنه نه اینکه از کرایه راننده واسه خودش در آمد زایی کنه دولت باید اصلاحاتی در این خصوص انجام بده چقدر پول از ناوگان اسنپ درآمد روزانه هست خودتون حساب کنید اگه میانگین واخرین حد رو محاسبه کنید نزدیک دو میلیارد روزانه درآمد اسنپ هست

  18. سلام کمیسیون در شهرستان‌ها ۲۰درصد هست که رقم بالایی هست باتوجه به هزینه های خودرو کرایه های فعلی جوابگو نمی‌باشند
    بعضی از مواقع دل مسافر برای راننده می‌سوزد که کرایه کم میباشد
    تعداد مسافر مشخص نیست بعضی مردم ۴نفر جمع می‌شوند اسنپ می‌گیرند این اجحاف درحق راننده میباشد
    اسنپ وظیفه خویش را برعهده راننده می‌گذارد بعنوان نمونه می‌گوید افراد زیر ۱۸سال را سوار نکنید درصورتی که افراد زیر پانزده سال دراین ثبت نام میکنند

  19. کمیسیونها بیش از حد هستن
    کمیسیون باید ۳ تا ۴ درصد باشه نه ۱۶ درصد

  20. به خدا قسم چهارساله ازسرناچاری وبیکاری اسنپ کارمیکنم قدیما میگفتن یه عده آدم نداربودن نوکر کسی میشدن نون کممی،یعنی انواع بیگاری وکارمیکردن بدون مزد فقط طرف شکمشو سیرمیکرده آنهم بازار خفت وحرف وتنبیه،والان ما راننده ها عین نوکری نون کممی حتی بی ارزشتروبی مزد ومواجب .آنچه بیشترازشرمندگی درمقابل زن وفرزندان ودیگران ،دل آدم روآتیش میزنه بالا بودن کرایه اسنپ وتپسی ازدید عده ای خدانشناس ورفیق دزد وشریک قافله هاست،خدا کنه تنها درآمد زندگیتون ازاسنپ وتپسی باشه تا مزه اش را بفهمید

  21. کمیسیون اسنپ ۲۰ درصد نه ۱۶درصد.آژانسها کیلومتری ۵هزارتومن میگیرن ولی اسنپ باکمیسون هزارتومن.این کرایه هایی که اسنپ میزنه کجاش بالاست ها؟
    شماها اصلا استهلاک وقیمت لوازم ها رو میدونین که میگین کرایه ها بالاست؟

  22. کمسیون زیاده استهلاک ماشین زیاده با این کرایه ها خرج خود ماشین در نمیاد

  23. سلام . اصلا اسنپ به تعهدات خود پا بند نبوده و ضمن ارسال پیام های الکی راننده را مسخره می کند مثلاً کفی خودرو را اعلام می‌کند با فلان درصد به شما تعلق گرفته ولی وقتی از بازار سوال می‌کنی مشخص میشود تازه ۲۰درصد بیشتر گفته آمد . پول بنزین نمیدهند میگن به اسنپ ربط ندارد . پس چرا کمیسیون میگیری . نزدیک به یکسال کار کردم دریغ از امکاناتی الان ماشینم تعمیر موتور نیاز دارد و واقعا ندارم که خرجش کنم مگر چقدر درآمد داشتم که نزدیک به چهل میلیون باید هزینه کنم ‌ واقعا برای خودم متاسفم کاش بیکار بودم

  24. سلام
    ما در شهر بابلسر با سفرهای ۱۳ تا ۲۵ توماتی که اسنپ میده کار کردن افتضاح هستش و اصلا نمیصرفه، اسنپ هم ۲۰ درصد کمیسیون میگیره که ناعدالتی محض هستش،

  25. سلام لطفاً هزینه این به صورت مقطوع از راننده کسر شود و نه درصدی از طول سفر زیرا استهلاکی که به وسیله نقلیه در مسافت های بلند به راننده ماشین تحمیل می‌شود تناسب درصدی در مسافت های کوتاه یا زمانهای کوتاه ندارد

  26. با سلام، دلیل اینکه صدای مابجایی نمیرسه اینه که اتحادیه ای نداریم که مشکلات مارچوبه گوش مسئولین استپ وکشوربرسونه ، یا اینکه ازاهرمهای دیگه برعلیه ظلمی که به رانندگان روامیدارن استفاده کنه ، متاسفانه صدای مارونمیشنوندمثل اینکه کرندفقط فکر منافع خودشونن.والسلام

  27. کار کردن هیچ سودی عاید کسی نمیکنه فقط ماشین رو خراب میکنه از چاله در میای میفتی تو چاه چون قطعات خودرو و اجرت تعمیر بالاست.

  28. سلام نوروزی هستم راننده راننده استعمار شده این کمیسیون ضالمانه است

  29. با سلام وقتی از شهرستان قوچان تا مشهد حرم مطهر کرایه ای که باید ۳۰۰هزار تومان باشد اسنپ ۱۸۰تومان محاسبه میکند و ۱۸درصد کمیسیون دارد به نظر شما میصرفه راننده تو جاده با جون خودش بازی کنه بخاطر ۱۵۰هزار تومان؟اصلا منطقی نیست

  30. حرف مفت زیاد هست متاسفانه ،هر وخ فکر کردید کرایه اسنپ یا تپسی زیاده ی تاکسی دربستی بگیر یا با تاکسی تلفنیا تماس بگیر،گر چه همینایی ک گفتم با ورود تاکسی اینترنتیا طی سالهای اخیر افزایش کرایه معقول نشده ،بنده خودم سر چهار راه اسنپ گیرم نیومد همون مسیری ک اسنپ ۴۵با عجله دارم قیمت داد،تاکسی زرد۱۰۰تومن خاست تاکسی تلفنی ۹۰تومن ،از همینجااز تمام راننده های عزیزبخاطرتمام زحماتشون تشکرمیکنم ک مردم رو از چنگ این تاکسی زردای بی انصاف خلاصمون دادن وهر بار سوار اسنپ میشم ۵تومن اذافه میدم گرچه این زخم تورم با اینا حل نمیشه امای تشکر کوچیکه براشون واگه بخان لغو هم میکنم

  31. سلام.من راننده اسنپم با مدرک ارشد.چ کنم پارتی ندارم و مجبورم اسنپ کار کنم.اسنپ واقعا کرایه ها پایین.بعضی مواقع ک خانوادم میخان برن بیرون و من نیستم اسنپ میگیرن و میبینن واقعا کرایه ها پایینه ب من میگن چرا میری اسنپ کرایه ها پایینه. ۳ هفتس هنوز پاداش طرح مارو هم پرداخت نکرده اسنپ محترر رم

  32. کجا ۱۶ درصد بیشترم هست ، واقعا با این قیمت‌هایی ک ب هر سفر میزنین فقط و فقط ب فکر مشتری و خودتون هستین نه راننده ،فرقی هم نمیکنه نصف شبم میری کار کنی قیمتاش بازم پایین کاش با این هزینه های سر سام آور قطعات ماشین و جاده های خوبی ک داریم !!و ترافیک و … یکم ب فکر راننده بدبخت باشین بنزینم ک نمیدین لااقل از کمیسیون خودتون کم کنید بزارین راننده یکم دلگرم بشه لااقل اگ راست میگین ،تا بوده همین بوده راننده کار کنه و اسنپ و تپسی برداشت و مسافرم ک راضی راضی از کرایه پایین

  33. من خودم راننده اسنپم توی شهر های کوچک اصلا اسنپ نمصرفه کار کرد چون کرایه نصبت به مسیری که میری خیلی کمه وتوی این راهها وخیابون وکوچه های خرای اصطحلاک ماشبن هم بالا میره و ماشین هم نسبت به مسافر بیشتره باید تعادل باشه تا جواب بده وهرکس شغل داره نباید به عنوان سرگرمی به این کار نگاه کنه چوم لعضی ها واقعا به این کار احتیاج دارن وواسه سفرهایی که کرایه کم میتوره وخیلی کوتاهه اسنپ نباید از راننده چیزی دریافت کنه

  34. هگه مسافر تحت پوشش بیمه اسنپ هست پس بیمه سرنشین ماشین چی کم دروغ بگید اسنپ و تپسی با راننده زحمت کش ک هیچ پوشش خدماتی از طرف اسنپ ندارد مثل زمان برده داری رفتار میکنن کم چرت بگید

  35. ۹۹/۹۹۹۹۹۹ درصد از راننده ها ناراضی هستند. من خودم وانت دارم و اصلا راضی نیستم و اصلا کار نمیکنم با اسنپ. هر کس اسنپ رو ول کرده خدا بهش نگاه می‌کنه. اسنپ یعنی دور از جون همه اونایی ک راننده اسنپ هستن، حمالی کردن

  36. اسنب برای راننده به سرفه نیست همه از روی ناچاری کار می کنند کمسیون ّبیشتر سرویس‌ها بیست درصد می گیرند نه شانزده درد

  37. سهمیه بنزین۱۰ماهه نریخته واریز بشه دخل وخرج باهم کمو بیش میخونه

  38. کمیسیون ۱۶درصد یا با مالیات نزدیک ۲۰درصد سو استفاده از راننده کرایه های بسیار پایین مسافر توقع بی جا داره کرایه مفت سیگاره بکشه بار سنگین سوار کنه اسنپ خق اژانس ها وتاکسی تلفنی را لگد مال کرده حمل ونقل زیر سوال برده تهران پر شده پلاک شهرستان کار برای تاکسی ها مجوز قانونی دارند تنگ شده اختیار خارج شده نمیخواید برید بیرون لعنت بر کسی نون تاکسییران واژانسی راپنبه کرد

  39. از همه اینها بدتر اون مسافریه که باید بری تو بن بست ده متری سوار یا پیادش کنی بابا بیایی سر کوچه این ده متر را نمی میری که بیمه تامین اجتماعی هم که مجلس تصویب کرد چی شد ؟

  40. دیگه از همه اینها بدتر اون مسافریه که باید بری تو یه کوچه بن بست ده متری دم در خونش سوار یا پیادش کنی بابا خب این ده متر را بیا سر کوچه نمی میری بخدا.. بیمه تامین اجتماعی هم که مجلس تصویب کرد برای رانندگان اینترنتی چی شد؟

  41. اقایه موردهست که دوستان اشاره نکردن درموردلغوسفرازجانب راننده وجریمه ازطرف اسنپ ودرنهایت مسدودشدن کاربر!!اقایکی نیست بگه مگه شمااونجایی میبینی که چرامسافرسفرولغوکرده مثلاطرف یه درخواستوقبول میکنه حالامیبینه اون مبدا ازجای ک خودش هست حالایادورتره یایهوترافیک اون نقطه سنگینه یابیچاره بلدنیست اونجارو یامیفهمه مسیرخیلی مثلاخرابوپرچاله چولست خلاصه پشیمون میشه ازقبول درخواست لغومیکنه خب تویی که فوری جریمش میکنی ازکجامیدونی اون چراوبراچی سفرلغوکرده اقادلش نخواست بره برده شماکه نیست!ماشین واینترنت وهمچیم ازخودشه شماکه سرمایت وسط نیست که بخوای بخاطرلغوسفرضررکنی ک جریمه میکنیوهشدااارمسدودشدن ارسال میکنی

  42. مرده حسابی کاش ۱۶ درصد باشه که گاهی به ۲۰ تا ۲۳درصد هم می‌رسد هیچ بعد کدهایه تخفیفی که به مسافر میده اول کرایه اصلی را به راننده نشان میدهد وبعداز قبولی سفر وقتی گزینه رسیدم مسافرسوار شد میزنی میبنی مثلاً ۳۰تومان کرایه شده ۲۰تومان بعد کمیسیون ۱۶ یا ۲۰ درصدی را از کرایه ۳۰ تومانی کم می‌کند بنده که حلال حروم سرم می‌شود از مسافر همچین درخواستی نخواهم کرد و نمی‌کنم ولی مونده‌ام صاحبان اسنپ و تپسی چگونه این حق خوری را می‌خواهند جواب پس بدهند

  43. سلام بااین وضع هیچ راننده ای راضی نیست اصلی ترینش بنزین که الان یک سال قطع کردین تمام تبلیغات تون هم فقط سر گرمی ودروغ برید از اون فروشگاه خرید کنید اولا که جنسای خوب رو فروختن اون جنسایی رو هم که مورد داره گذاشتن برای شرایطی دادن وانداختن به ما کرایه هم که بچه می‌دونه اسنپ چه خبره والا من که اصلا راضی نیستم تا الان هم ۱۰بار گفتم‌حساب کاربری رو حذف نکنیم ولی نمیکنن پدر ضمن آنقدر که مشکل دارن با راننده همه چیز رو غیر حضوری کردن تماس هم پاسخگو نیستن..

  44. کمیسیون بالا،،عدم واریز اعتبار بنزین طی ماهای گذشته برای راننده های فعال،عدم فعال شدن طرح های تشویقی برای راننده های فعال به طور منظم و پایین آمدن سطح درآمدآنها،،،،،باعث کم شدن انگیزه راننده هادر انجام سفر های سالم میشود.

  45. درود برشما.بزرگواران شما کارتون برعکس وقتی تقاضا بره کمیسیونم میبرین بالا قیمتام همونه اونم با گرونی وسایل ماشین ک سرسام اور شما تنها واس جیب خودتون کار میکنین.کمیسیون بالا از راننده میگیرین بخاطر اینکه مسافر تاکسی شخصی نگیره قیمتارو افزایش نمیدین.در ضمن کمیسیونم ک سرش گرده.
    درکل دزدی هس از جیب مردم اون قشری ک بخواد دل به اسنپ ببنده خرجش ۲۰ هستو دخلش ۱۵ یعنی فقط میدویی واس پوچ????

  46. نون رانندگی برکت نداره …مشکل مردای تنبل اینه که نمیخوان اینو بفهمن…والله مگه اسنپ دیوونه است ازتون کمیسیون نگیره…

  47. درصد را زیر ۱۰ درصد بیارید فقط هر چی میشه که نباید راننده گردن بگیره خیلی از راننده ها خرج ماشین را کم کنید چیزی براش نمیمونه این درصد ۱۶درصد ظلم هست

  48. باسلام واقعا به عنوان یه راننده نظرمیدم وحتی خودمم ماهی چندباربه عنوان مسافرخودرومیگیرم قیمتهاش خیلی پایین یعنی هنوزسفر۱۵هزاری هم داره اصلا یه استارت زدن بالا۲۰خرج داره واسه ماشین ک قیمت قطعات واستهلاک سرسام آوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا