کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند
رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.
متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:
تاکسیهای اینترنتی پدیدهای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوریهای نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبتنامی در سرویسهای خودرو و باکس دارد.
تاکسیهای اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفرهای شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسیها و افزایش سفرها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.
رشد ۴۳ درصدی سفرهای هفتگی اسنپ
طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت میکند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حملونقل در روزهای اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.
در آخرین بررسی شبکههای اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه میدانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانستهاند.
لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی
هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم میزند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهرهمند نمیشود.
این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفرها به مسافرین میدهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.
اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد
در عین حال بسیاری از کاربران قیمتگذاری سفرها را غیر منطقی میدانند و از بالا بودن آن گلایه میکنند. با افزایش روز به روز قیمتها در سفرهای اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضاهای لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمههای راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.
ذاکری در پاسخ به این موضوع میگوید: بله، مبنای قیمتگذاری سفرها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتریهای این سامانه به مرور حذف میشوند.
طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.
اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشارهای اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کردهاند. همین موضوع باعث شده که حضور خودروهای فعال به گرههای ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمتها بیانجامد.
هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی
تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبتنام کردهاند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشتهاند یا بسته جابهجا کردهاند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفرهای اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفرهای زیاد و افزایش قیمتهای آن معقول به نظر نمیآید.
بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام میدهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقشآفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.
اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودروها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.
تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخگذاری بر اساس الگوریتمها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.
ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختارمند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخگذاری و رعایت استانداردهای کسب و کارشان باید ساماندهی شود.
مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید
کرایه که کمه کمسیون که ۱.۴ پولو برمیدارید بایدم لغو بزنن
هرکس گفته ۱۶درصد بیخود کرده بالای ۲۰درصد میگیرن بعد مسافر میخواد ۲۰کرایه بده آنقدر اورد ناشناس میده انگار با راننده شخصی خودش دستور میده
چرا شهرداری برای هر روز جریمه الودگی هوا جریمه میکند کار ما خدماتی است و شهرداری عوارض میگیرد جریمه چرا
باسلام
ذکرچندنکته برای مسولیین وگزارشگراین نشریه لازمه
1-اگرکرایه بالاست پس علت تقاضای زاید مردم چیه؟
2-لوازم یدکی،اجاره منزل،گوشت وارزاق عمومی که مرتب افزایش دارن چی؟ راننده که بادهوانمیخوره وماشینم هم بدون بنزین روغن لاستیک و….. راه نمیره
3-خودبنده چند وقته اسنپ کارمیکنم از مجبوری،نمیگم بدهست اما عالی هم نیست بگذریم،الان زانوهام،کمرم وگردنم ازبس پشت فرمون بودم دچاردرد و ناراحتی شده
4-قیمت خود ماشین هم که یه مسأله هست،دوسال اسنپ کارکنه دیگه اوراقه وبایست کلی زیرقرض و وام بری تا بتونی عوض کنی که حداقل هزینه های کمتر داشته باشه وعملا چیزی برای پس انداز ندارن
5-ازهمه که بگذریم حتی یه بیمه ساده هم ندارن و اگه مریض بشیم باید همه چی رو آزاد بگیریم
6-……….و این قصه سر دراز دارد
راننده رسما نوکر مسافر شده ،،نه کنسلی میدن ،نه توقف میزنن،کمسیون هم هرکی گفته ۱۶ درصد غلط کرده ۲۰ درصد بالاست ،،نه یک ساله که پول بنزین ریختین این چه وضعشه نمیتونید اداره کنید جمع کنید برید گم شید
۲۰ درصد کمیسیون ۲۰ درصد مصرف بنزین ۳۰ درصد استهلاک خودرو میشه ۷۰ درصد تازه پول بنزین هم که نمیریزن .میمونه ۳۰ درصد برا راننده .تازه اگر خودروش پراید باشه .کرایه صد تومنی ۳۰ تومنش سود رانندن
اگر تعرفه های کرایه اینو با تعرفه های دیگر تاکسی ها یکی باشد ۱۶درصد مشکل نیست ولی تعرفه های اسنوا ۴۰درصد ارزان تر از مسافرکشها دیگر مانند آژانس وتاکسی است و۱۶درصد هم کمسیون اصولاً برای راننده کمی تامل برانگیز میشود درضمن کمسیون در تهران ۱۵ درصد است ودرشهرهای کوچکتر ۲۰درصد
هر کسی این چرندیات نوشته احمق به تمام معنا بوده.یا خر هست یا خودش زده به خریت.کرایه اسنپ زیاد آخه کجاش زیاد هست.لعنت بر شما
با سلام صبح بخیر
لطفا بنزین هارا هم پیگیری کنید
کمیسیون را هم به ده درصد برسانید
هر شهری باید تاکسی تلفنی هاش رو هم اینترنتی کنه تا سرعت کار راننده و همه صنفهای تاکسی رانی از این نوع سرویس دهی استفاده کنند .و در آینده نشه مثل سایپا و ایران خودرو مردم رو داغ کنن .
اگر کرایه کمتر از آژانس و تاکسی نباشه خب ملت اسنپ نمیگیرن ، همین کرایه ها هم برای اکثریت بالاس ، انقد از کرایه مینالن راننده ها اگر خیلی بره بالا مشتری کم میشه همین راه نون خوردن خیلیاتون هم بسته میشه ، با توجه به افزایش راننده ها و سفرها اسنپ و تپسی باید کمیسیونشون رو فقط ده درصد باشه از کل سفرای یک راننده در هر روز و نه در هر سفر ، اینطوری راننده همراضی تره
کمسیون ۱۶ درصدی خیلی زیاد است
من بنزین آزاد میزنم
حداقل سهمیه بنزین واریز کنید
کمیسیون بیست درصد هست نه شانزده درصد
تنها قشری که ضرر میکنه راننده است با کمیسیون بالا اصلآ نمیسرفه
من قدیما راننده آژانس بودم و هنوز اسنپ نیامده بود ،کرایه دریافتی ما رو دو برابر حساب می کردن چون یه بار باید مسافر رو به مقصد میرسوندیم و یه بارهم به آزانس بدون مسافر بر میگشتیم، ولی در اسنپ چون وقتی مسافر رو به مقصد میرسونی مسافر بعدی آماده هست، کرایه باید حداقل نصف آژانس باشه ولی عملا یک سوم و شاید کمتره پس یا کمسیون رو کم کنید و یا کرایه ها رو بالا ببرید.
هر شهری چه تاکسی تلفنی هاش چه تاکسی زیر نظر شهرداری هم اینترنتی بشه تا همه بتونن از این نوع سرویس دهی استفاده کنن و قیمتهاش کمی پایین تر بیات و پورسانت راننده رو هم کمتر کنند غیر از این ظلم میشه به مردم میشه مثل سایپا و ایران خودرو که انحصاری شدن و قیمت رو دلخواهی افزایش میدن .
خیلی بیجا بیان کردن۱۶ درصد.. ۲۰درصد کمیسیون میگیره اسنپ
باسلام.پدیده شوم اسنپ تبری فولادین بود بر پیکره تاکسیهای شهری.
وتیغ تیزی برای بریدن نان خانواده آنان.
برا راننده هیچی نداره کنسلی هم که برا مسافره وقتی به مبدا میرسی میبینی که کنسل کرده
کرایه نصف قیمت آژانس حساب میشه یعنی در مجموع بالای ۵۰ درصد از کرایه کم میشه که کلا برای راننده نمیصرفه
متعادل کردن قیمت از طریق تعداد مسافر و سفیر با پورسانت ۲۰% .. محسوب نمیشه؟ خیلی واضح و روشن گاهی از سفیر و گاهی از مسافر … میکنه این شرکت چرا زنگ میزنیم اداره کسب و کار اینترنتی تا میگی.. میگن واحد بازرسی مرخصین و فعلا رسیدگی نمیشه..دست کدوم.. تو کاره ملت لغو کنین تا میتونین لغو کنین این از حقوق قانونی شماست هیچ کاری نمیتونه انجام بده
مسافر ها بی فرهنگ
خیابونا پر از چاله چوله
کمیسیون بالا
قیمتا پایین
تنها نتیجه ای کهبراتون داره نابود شدنه ماشینتونه
کار کردن حماقته
فقط به فکره مسافره و برای راننده هاش هیچ ارزشی قائل نیست
شما که گزارشگر نمیفرستید بین رانندههای اسنپ و تپسی که ببینید کرایهها زیاده یا کمه از مرکز شهر میبریم بالای مثل اقدسیه و نیاوران و ولنجک ۱۰۰ تومن ۱۲۰ تومان بعد از همونجا همون مسیر با همون مسافت و ترافیک باید ببریم از بالا شهر ۶۰ تومن ۷۰ تومن ۵۰ تومن به خاطر همین بالاشهریها بیشتر از اسنپ استفاده میکنند چون مفت براشون تموم میشه پایین شهریها چون از اسنپ زیاد استفاده میکنند و حجم درخواستشون بیشتره کرایههاشون بالاتر میافته پایین شهریا چون عجله دارن برن سر کار چون اداره جاتین گزینه عجله دارم رو هم میزنن برای همین قیمتشون بالاتر میافته این وسط فقط بالا شهریان که سودشو میبرند
یکسری بچه های بیچاره محتاج شهرستان با ماشینهای خودشون هجوم آوردن تهران راننده اسنپ شدن ، آمار اسنپرفته بالا فکر میکنه واقعا همینه، نخیر این تخیل شماست… خدمات پایین، کرایه های بالا، بی احترامی به راننده و مسافر .
قبلا که آژانسها کمیسیون ۱۵ تا۲۰ درصد میگرفتن مکانی برای استراحت رانندگان فراهم میکردن ولی در مورد تاکسیهای اینترنتی این معقوله به فراموشی سپرده شده وهیچ مکانی نیست که راننده درآنجا استراحت ویا احتیاجات خودرا برآورده کند پس باید کمیسیون کمتری اعمال شود چون جز یه دفتر مرکزی برای کارمندان خود شرکت چیز دیگری وجود ندارد
اول اینکه بیست درصده تهران فقط شونزدهه.دوم کرایه ها سی بعضاً تا چهل درصد ارزون تر از مصوبه تاکسیرانی و آژانس هست مثلاً کرایه ده تومنی میشه شیش هفت تومن بعد سوار میکنیم این شیش هفت تومن بیست درصد کمیسیون میگیرین یعنی نصف قیمت هم کرایه کمتر حساب میشه برای راننده به عنوان دربست این چرندیاتو یا شکمت سیره نوشتی یا از خانواده اسنپی گشنه بودی طرف حقو میگرفتی بیشک
باسلام
من یک راننده تاکسی زرد درون شهری، در شهرستان بابل هستم، بیش از پانزده ماه وارد ناوگان تاکسی اینترنتی اسنپ شده ام، در پاره ای از اوقات مشغول خدمت رسانی در این ناوگان هستم، ما در شهرستان با این ترافیک با این کمیسیون ۲۰درصدی ظلم زیادی به ما رانندگان میشود لطفاً از شما مسئولان ذیربط تقاضا دارم فکری به حال رانندگان در صدد کاهش حق کمیسیون بکنند. ومن الله التوفیق
برده کمیسیون ۲۰ درصدی، کم کردن قیمتها با تخفیف یکی نیست بگه به مسافر تخفیف میدهی از جیب راننده چرا میدی از کمیسیون خودت بگذر ، جریمه الکی، و بشددت دزد به مسافر در صورت اشتباه بودن مقصد رحمی نمیکند …
بابیست سال سابقه در اژانس و اواخر اسنپ دارم میگم با این کرایه ها ی پایین،.اگه کمسیون هم نگیره نمیصرفه
من یه کرایه یه روز دیدم خندم گرفت از بلوار ابوذر محلاتی تا الهیه ساعت ۸ شب زده بود ۶۹ هزار تومن .۱۶ درصد هم کمیسیون برمیداره میکنه تقریبا ۴۹ هزار خدا وکیلی برای ۵۰ تومن کسی این همه راه و میره یه پفک میشه ۵۰ تومن خجالت بکشید باوا .بی حیایی تا چه حد .انداختم رفتم خونه ماشین و درست نزدم .گاهی کار نکردن سودش بیشتره
تعداد نفرات هنگام درخواست مسافر باید لحاظ شود از نظر بیمه تحت پوشش باشد و به تعداد نفرات کرایه نیز افزایش یابد
سلام ،بنده راننده اسنپ هستم از وقتی که کمسیون زیاد شده مارو به ذلالت کشیدید ،خدا ازتون نکذره شما دارید هزینه کدوم اصطحلاکو میدی ،قیمت ماشین دستتون هست بجای اینکه کرایه رو گرون کنین راننده بتونه از خرج مخارج ماشینش بر میاد ،میایید با همون کرایه ناچیز ،کمسیون خودتونو افزایش میدید، این یعنی چی ،یعنی شما بخاطر چند تا سرور ،که من بارها حساب کردم که با یه روز هزینه های کمسیون اسنپتون میتونید همشو از دوباره بازسازی کرد،بدلیل درامد بالاتون ،من شما میاید از نون ما میزنید ،والا میریم اژانس کار میکنیم هم کرایه ها بالاتر هست هم کمسیون کمتره
باسلام خدمت هموطنان گرامی
دوستان هموطنان عزیز توروخدا کرایهها اسنپ رو با تاکسی های زرد و سبز شهری تاکسی های ویژه راه آهن تاکسی ترمینالها و تاکسی فرودگاه ها و تاکسی تلفنی ها و تاکسی بیسیم ها که دارن دوتا۴ برابر اسنپ قانونی ازتون کرایه میگیرند و بیمه و بازنشستگی ولوازم یدکی تعمیرگاه مخصوص سهمیه سوخت ماهانه تخفیف و امکانات سازمان تاکسیرانی برای خانواده هاشون دارند روباکرایه ای که به راننده اسنپ که دستشان به هیچ جایی بند نیست مقایسه کنید یکم تفکر بااین همه گرانی های تعمیرات ولوازم یدکی خودرو
بعد اگر وجدان بیدار داشته باشید به حال رانندهها اسنپ خون گریه میکردید
باسلام خدمت هموطنان گرامی
دوستان هموطنان عزیز توروخدا کرایهها اسنپ رو با تاکسی های زرد و سبز شهری تاکسی های ویژه راه آهن تاکسی ترمینالها و تاکسی فرودگاه ها و تاکسی تلفنی ها و تاکسی بیسیم ها که دارن دوتا۴ برابر اسنپ قانونی ازتون کرایه میگیرند و بیمه و بازنشستگی ولوازم یدکی تعمیرگاه مخصوص سهمیه سوخت ماهانه تخفیف و امکانات سازمان تاکسیرانی برای خانواده هاشون دارند روباکرایه ای که به راننده اسنپ که دستشان به هیچ جایی بند نیست مقایسه کنید یکم تفکر بااین همه گرانی های تعمیرات ولوازم یدکی خودرو
بعد اگر وجدان بیدار داشته باشید به حال رانندهها اسنپ و تپسی خون گریه میکردید
درود من فقط از اسنپ یه سری کارها که به نفع مسافر همیشه فکر میکنه تا مسافر تماس میگره با اسنپ حساب کاربری راننده مسدود میکنن در صورتی که حق با راننده هست و اولین تماس هم از سوی راننده گرفته شده اما پایمال کردن حق راننده و لوکیشنهای اشتباهی که از سوی مسافر زده میشه و همیشه هم حق به مسافر میدین امروز بازیگران صدا و سیما مسافرم شدند و آبرو ریزی به خاطر اینکه ۲هزار از کرایم کم کنه و در حالت مستی کلانتر.. هم حق رو به اونا داد چرا همش ما باید ظلم ببینیم
سلام خدمت رانندگان گرامی. بابا خدا لعنت کنه اون کسیو که میگه کرایه اسنپ خیلی بالاست. هیچ راننده ای راضی نیست بخدا مخصوصا خودبنده
کمیسیون رو که بردید از ۱۵ به ۱۶ درصد بازم خدا لعنت کنه باعث بانی شو
طرح های مثلا تشویقی رو هم که دارید میپیچونید و چرت و پرت میزارید که اصلا نمیصرفه. اگه راننده فعالی میرفت روزی ۲۵ تا سرویس مثل من و خیلیا با این طرح های جدیدتون اصلا نمیریم دیگه. طرح میزاره ۳۷۰ هزار کرایه بگیر ۴۰ تومان جایزه. خوب دارید راننده هارو گول میزنید به قول خودتون . نرید رانندگان عزیز نرید برای این پدرسوخته ها که همالیه خوددانید . باز کدوم دیوانه ای میگه که کرایه های اسنپ بالاست یا خوبه بریم کار کنیم. ظلم به خودتونه تا کرایه منصفانه نیست نرید .
کدوم کودن و احمقی گفته کمیسیون ۱۶ درصده !!!؟ بنده خودم سفیر اسنپم و چندین ساله کمیسیون ۲۰ درصده ، لطفا اطلاعات غلط تحویل ملت ندین
در شهر ما که کمیسیون ۱۶ درصد نیست. ۲۰ درصد کمیسیون کم میشه
مسخرشو درآورده با این کرایه های افتضاحش باورتون میشه تو شیراز هنوز کرایه یازده هزار تومنی داریم، حالا کمسیون و هزینه بنزین و استهلاک ماشین هم ازش کم کنیم دیگه تهش چی میمونه؟؟???? الان چهار سال دارم اسنپ کار میکنم هیچ سودی که برام نداشته هیچ یه ماشین قراضه هم گزاشت رو دستمون????
دوستان حقمونه هر بلایی سرمون میاد حقمونه
بذارین بفهمن ما هم ادمیم
همه فقط مینالن ،
سلام
اسنپ صرف نمیکنه داداش هزینه سفر خیلی ناچیزه اگه اون مسیر رو آژانس بگیرن مثلا اسنپ بندازه ۵۰ تومن آژانس قیمت میده ۱۵۰ هزار تومن دوما چرا تعداد مسافر رو به اپلیکیشن حساب نمیکنید ۴ نفری سوار میشن کرایه اسنپ زده ۲۰ تومن مرد حسابی اگه بخوان با خط واحد هم برن نفری حساب کنی با از هزینه اسنپ بیشتر در میاد
من بیشتر از ۳ نفر سوار نمی کنم چون تو بیمه نامه نوشته ظرفیت ۴ نفر با خود راننده میشه ۴ نفر شما هم سوار نکنید من بیشتر موقع ها ببینم ۲ نفر یا ۳ نفره کرایه پایین باشه جلوی مشتری لغو میکنم میگم شرمنده صرف نمیکنه
باسلام خدمت دوستان، بنده راننده اسنپ هستم، شغل اول و آخر عجبا داره یکی نگفته شکر، یکی نگفته روزی دست خداست ، پس دم خدا گرم همش گلایه و شکایت. دوستان اسنپ و تپسی که خیریه یا اوقاف نیست. هر مجموعه ای هزینه راهبری و نگه داری داره ….یه اپراتور حقوق میخواد بیمه میخواد و ….. همینکه تو این شرایط اقتصادی حداقلی ها رو میشه داشت بگو خدایا شکرت.. استارت که میخوای بزنی فکر استهلاک رو نکن بگو بسم الله ، خدایا رزقی حلال و وسیع بده که شرمنده زن و بچه نشم ببین چی میبینی …کارساز ما به فکر کار ماست فکر ما درکار ما آزار ماست
اسنپ نبود شما کجا میتونستید بیایید اینجا حرف بزنید….لطفا برای سلامتی اسنپ قربانی کنید… قدردان باشید و مثل بچه مسلمون برید به زندگی تون برسید و نون ببرید سر سفره زن و بچه تون
خدایش فقط از ما دارید سو استفاده میکنید.کلا این که اسنپ هست ما الباقی کارها و شغلها و …همینه.یعنی واقعا دمتون گرم با این پیگیری که میکنید…ببینید مردم به کجا رسیدن چطوری دارن زندگی میکنن چرا رسیدگی نمیشه همش سر کار به هیچ نمیرسیم اخرشم بدهی داریم و خندها نا پدید شده هر بار کمسیون هر بار مالیات چه خبره…به کجا چنین شتابان…اخرش مرگه…هیچی با خودمون نمی بریم . یه کاری کنید همه راضی باشن و دور هم به خوبی و خوشی زندگی کنیم تو این مدت کم که روی کره خاکی هستیم.من خودم هر کاری کردم همه چی مشکل داره یه جایش ایراد داره یا مالیات یا …اسنپم که چندین سال کار میکنم مخارجی که بابت خرابی خودرو به وجود میاد مخصوصا خودروهای ملی مان با قطعات بی کیفیت و نگم دیگه کاشکی فقط همین مسئله بود.اقا بیخیال فقط بگید راه حلش چیه یعنی خودشان نمیدانند که این مسائل هست یا مایی که دست به این کارها میزنیم جزو قشر ضعیف هستیم ایا نمیدانند که زحمت زیاد میکشیم و … قیمت خودرو بالا حتی نمیتوانیم ماشین تعوییض کنیم .بعضی از مسافران عزیز انتظار دارند با لنکروز بریم جلوی پاهایشان نگه داریم خدایش اگر میبینید مشکلاتمان را انقدر به خرابی خودرو یا نوع خودرو یا قدیمی بودن خودرو پا فشاری نکنی و اذیتمان نکنید.اگر میتوانستیم بهترینشو میخریدیم و مطمئن باشید با شرایط عالی برایتان کم نمیزاشتیم ولی مناسفانه جیبمان خالی و حتی دیگر به تعمییر خودرو هم نمیتوانیم رسیدگی کنیم
بارها تا مبلغ ۲۳درصد کم میکنن از۶۵هزارتومن که آدرس رفتم البته ۲۳هزار بدهی داشتم وقتی پایان سفرو زدم دیدم کلا ۲۵۰۰تومن مونده برامن ازهمه بدتر اینه که هر اتفاقی که توماشین باعث خسارات میشه ازدزدی بگیر تا بالا آوردن مسافر زیرصندلی و روکش و زیرپایی که باپشتیبانی درمیان میزاریم هیچ گونه رسیدگی نمیشه بااین شرایط اقتصادی همش باید ازجیبمون زرروزیان همه هزینه های پیش اومدرو بدیم قبلاً خوب بود اوایل ثبتنام اما هرچقدر تلاش زیاد کردیم امتیاز مون رفت بالا حتی سفر وهمه طرح های اسنپی برامون کم شد بدتر شد شرایط
اولا که کلا یک حقه بازی برای سرگرم کردن مردم هست دوما مهمتر از ادله اول میلیونها تاکسی با همون قیمت مصوبشون با درصد بیش از ۷۰ درصدشون توانایی نگهداری استاندارد خودوروشون رو نداشته و الان با تورم لحظه ای لوازم یدکی رو اصلا ندارند اینها جدا …
اینهمه سازمان تاکسیرانی تو کل کشور با اون همه اهن و تلپ و کارمند و رییس و بازرسی و مامور و پلیس درجه دار الان حضورشون چه وجه های داره؟؟ اومدن فقط راننده تاکسی رو آچمز و حمله گاز انبری کنند واسه مثلا پونصدتا تک تومنی یا هزار تومن تک تومنی تو شهرهای کوچیک اضافه کرایه مردم رو بجونوهم بندازند؟؟ یا خودشون بیشترین هزینه حقوق و درآمد رو به بودجه مملکت وارد کنند؟؟ خب با همین روشی که اجرا کردید بیش از ۷۰ درصد راننده تاکسی ها رو مجبور به قبول کرایه اسنپ کردید.اگه وجدان دارید اگه خدایی رو میشناسید بیایید این اسنپ رو به تاکسیرانی و راننده تاکسی ها با ضوابط درست همون بازرسی سازمان بدید چرا که فیلتر های نظارتی متعدد و مختلف برای راننده تاکسی ها و همچنین دوربین های شهری حساس به رنگ زرد تاکسی که سالهاست اجرا میشه امنیت مسافر و راننده رو برمیگردونه به همون حداقل نود درصد سابق..
سلام به خدا سیگار فروشی کنه بهتر..دخل با خرج ماشین جور در نمیاد امنیت راننده صفر هزینه نگهداری ماشین بالا هم جونت هم مالت در خطر کار نیست مسافر کشی شد شغل
واقعا بااین مبالغ کم از ۱۲هزارتومن بااین همه ترافیک و جادهای که پوراز دست اندازو چاله چوله و اخیراً هم یه موضوع بهش اضافه شده که آدرسهای که ازطرف مسافر لغو شده برای من ثبت شد و حتی درصد هزینه سفرم ازم کم شده یا مبالغی خود به خود از حساب کاربری من کم شده به اسم اصلاحیه مبلغ هرچقدر هم که با پیام یا تماس با پشتیبانی به هیچ نتیجه ای نمیرسیم فقط یه پیام از طریق سایت که تا ۴۸ساعت کاری برمیگرده اما خبری نمیشه
همه راننده ها فقط هم حرف هستن هم گام نیستن که اقا ،خانم برای چند روزکار نکنید.
دوستان. رانندگان اسنپ بنده استان گلستان وشهرهای حومه گلستان
کار اسنپی میکنم واقعا شرکت اسنپ خجالت بکشه بهتره درشهر علی آباد کتول از اول شهر ودر بدترین کوچه مسافر سوار میکنی تا تقریبا آخر شهر ومحل کرایه ۱۴ هزار تومان شرم بر مسئولان اسنپ باد بررسی کنید مسافت طی شده را وخجالت بکشید کمیسیون ۱۶درصدی حرومتون باد