کمیسون ۱۶ درصدی برای اسنپ زیاد است؟ /مسافر به پیشنهاد راننده برای لغو سفر گوش نکند
رکنا در گزارش با عنوان حذف طبقه متوسط از متقاضیان تاکسی های اینترنتی/خدمات سفر ضعیف شده،کمیسیون بالاست نوشته است: در این گزارش به چالش های سفرهای اینترنتی از منظر راننده و مسافر پرداخته شده که در ادامه می خوانید.
متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:
تاکسیهای اینترنتی پدیدهای تقریبا نوظهور حمل و نقل با پیشرفت فناوریهای نوین هستند. این پدیده در کشور برای اولین بار در تهران با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبتنامی در سرویسهای خودرو و باکس دارد.
تاکسیهای اینترنتی در آغاز کار به دلیل قیمت پایین سفرهای شهری، سهولت حمل و نقل و امنیت در سفر بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. رفته رفته با گسترش این تاکسیها و افزایش سفرها و محبوبیت آن در میان شهروندان مشکلاتش نمایان شد.
رشد ۴۳ درصدی سفرهای هفتگی اسنپ
طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت میکند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حملونقل در روزهای اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.
در آخرین بررسی شبکههای اجتماعی کاربران از درخواست غیر معقول برخی رانندگان در انجام لغو سفر توسط مسافر خبر دادند تا راننده درصد کمیسیون را به اسنپ را نپردازد. برخی از کاربران اعم از رانندگان و مسافران ۱۶ درصد سهم اسنپ را در هر سفر ناعادلانه میدانند. از سویی برخی دیگر از کاربران در صورت انجام این درخواست از کاهش ضریب امنیت سفر گفتند و این کار را غیر منطقی دانستهاند.
لغو سفر از سوی مسافران تاکسی های اینترنتی یعنی آغاز ناامنی
هرمز ذاکری کارشناس حمل و نقل گفت: لغو سفر از سوی مسافر اشتباه است،این درخواست اولین آسیبش به مسافر است. چرا که در صورت انجام آن سفر ناامنی برای خود رقم میزند ودر صورت بروز مشکل از مزایای بیمه مسافر بهرهمند نمیشود.
این کارشناس در بررسی دلایل این درخواست رانندگان افزود: با توجه به خدمات بسیار کمی که اسنپ در سفرها به مسافرین میدهد مبلغ کمیسیون هر سفر بالاست.بنا به آمار تعدا سفرهای ثبت شده در این سامانه سهم کمیسیون باید کاهش یابد تا راننده راضی از انجام خدمت درخواست لغو سفر را از مسافر نداشته باشد.مدیران این سامانه حمل و نقل شهری باید این موضوع را جدی بررسی کنند و آن را هشداری برای خود بدانند.
اسنپ هم برای طبقه مرفه شد و قشر متوسط از لیست حذف شد
در عین حال بسیاری از کاربران قیمتگذاری سفرها را غیر منطقی میدانند و از بالا بودن آن گلایه میکنند. با افزایش روز به روز قیمتها در سفرهای اینترنتی، امکان استفاده قشر متوسط و رو به پایین کاهش یافته و به لیست تقاضاهای لوکس طبقه مرفه که قصد دارند از ترافیک و جریمههای راهنمایی و رانندگی بگریزند افزوده شده است.
ذاکری در پاسخ به این موضوع میگوید: بله، مبنای قیمتگذاری سفرها بر اساس سهم بازار شفاف نیست و بسیاری از کاربران طبقه متوسط به ناچار از لیست مشتریهای این سامانه به مرور حذف میشوند.
طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. در چنین شرایطی به نظر باید قیمت هر سفر کاهش داشته باشد و این سامانه حمل و نقل هوشمند قابل دسترس برای همه اقشار جامعه باشد که در ظاهر این گونه نبوده.
اسنپ ؛شغل اول یا دوم
از آنجایی که کار در اسنپ علاوه بر اینکه شغل اول بسیاری از کاربران است برخی از کارمندان مشاغل دیگر تحت فشارهای اقتصادی به صورت پاره وقت در این سامانه اشتغال دارند و تا کنون بیش از ۷ میلیون کاربر در سامانه رانندگان آن ثبت نام کردهاند. همین موضوع باعث شده که حضور خودروهای فعال به گرههای ترافیکی بعد از ساعت کاری منجر شده و در شرایط جوی به افزایش تقاضای سفر وافزایش قیمتها بیانجامد.
هدفمند شدن ساختار سفرهای اینترنتی
تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبتنام کردهاند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشتهاند یا بسته جابهجا کردهاند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویسهای خودرو و باکس انجام شده است. مقرون به صرفه بودن سفرهای اینترنتی در آغاز دلیل رشد درآمدی این سامانه بود اکنون با افزایش سفرهای زیاد و افزایش قیمتهای آن معقول به نظر نمیآید.
بنا به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، روزانه ۲۰۰ هزار تاکسی اینترنتی بیش از یک و نیم میلیون سفر را انجام میدهند و برهمین اساس حاکمیت باید نقشآفرینی خوبی برای ایجاد تعادل داشته باشد.
اما آنچه در این میان دیده نشده فقدان سازوکار مناسب برای به کارگیری خودروها و کاربران راننده این سامانه هوشمند حمل و نقلی است؛ مانند شرایط خودرو و سلامت رانندگان.
تشکری هاشمی با بیان اینکه نظام نرخگذاری بر اساس الگوریتمها است اظهار کرد: وقتی ناوگان نباشد مشتری باید به هر قیمتی سفر خود را انجام دهد.
ذاکری در واکنش به این موضوع افزود: فعالیت این سامانه باید ساختارمند گردد؛ وضعیت ناوگان، نظام نرخگذاری و رعایت استانداردهای کسب و کارشان باید ساماندهی شود.
مسافران عزیز و رانندگان گرامی و زحمتکش تاکسی های اینترنتی نظرتان را بنویسید
ما وانتی ها ۲۰درصد کمیسیون میدیم هفته پیش یک دسک و صفحه برای نیسان عوض کردم شد ۹۰۰۰/۰۰۰ تومان هزینه قطعات وحشتناک بالاس کرایه اسنپ یک سوم کرایه معقول برای نیسان وانت هست
راننده ماکسیم هستم وهرروز بخاطر یک بهانه ای پول توی حساب من وهمکاران ردمیدزدند وما هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم شهر گنبد وگرگان در گلستان جولانگاه ماکسیم شده برای خراب کردن اسم تاکسی اینترنتی ومن ۲سال فعالیت داشتم وواقعا فقط به بهانه های مختلف دزدی می کنند از شما ووقتی میری دفتر وگزارش میدی ونشان میدی این جوری شده می خندند ومیگن کاری نمی تونیم بکنیم ویک صفحه گداشتند به اسم مدیریت که اصلا معلوم نیست چیه وکی جواب میده همون اپراتور که برای درامدش مجبور درصد ماکسیم رااز راننده بدزده چون اگه این کاررانکنه کارش در خطره ومن اصلا با حدف این ناوگان ودادن ایم نا گان به شهرداری موافق ام تا نطارت نباشه هیچ فایده ای نداره
اولا ۲۰درصده ۱۶نیست ثانیا کرایه ها پایینه به عنوان مثال کرایه تو شهر من میانگین ۱۰هزار تومنه کا از اون هم ۲۰درصدشو اسنپ برمیداره خودت بگو چی واسه راننده میمونه؟ثالثا چرا مسافرهر طور دلش بخواد میتونه لغو سفر کنه بدون اینکه جریمه بشه؟
متاسفانه اصلا ربطی به اسنپ نداره اولش که خوب پاداش میدادن طرف هرچی ماشین دورو برش بود ثبت نام میکرد تا پاداش رو بگیره به خیال خودمون که داریم سر اسنپ رو کلاه میزاریم ولی غافل… مثل همین لوازم قسطی کم مونده… هم قسطی بدن پس یکم که فکر کنید میبینید طمع و چشم و هم چشمی حسادت و.و.و خیلی چیزهای دیگه زندگی ها مون خانواده هامونو جامعه و مملکت رو به گند کشیده هر آدم باید خودشو درست کنه ما هیچ کدوم به هم رحم نمیکنیم بعد اسنپ و بانک و دولت و سرمایه دار ووو میخواد به ما رحم کنه برا ما تخفیف بده یا خدمات ارائه بده من نیسان دارم از باربری پرسیدم کرایه ۴ پالت کاغذ ۲ تن وزن به مسافت ۵۰ کیلومتر چقدره میگه ۳۵۰ یعنی برای راننده ۳۰۰ میمونه تو آژانس باشه کرایه واقعیش ۵۰۰ هستش بدون کمیسیون کرایه اسنپ کمتره ولی این وزنش بیشتره ولی از حق نگذریم بعضی ها خدایش شعورش میکشه حالا کرایه واقعی رو نمیده ولی میدونه اسنپ کمه بیشتر میده یا حق نظر تو برنگردد
اسنپ با این کرایه ارزش شغل دوم نمیخوره تا برسه شغل بعضی.ان راننده بدبخت نوشت ناچارم کار بکنم فکر کنم خبر تعمیر گاه نداره بعد این کرایه جوابگوی میشه بهتر از حالا بفکر شغل اولت باش تا خودت و ماشینت دا غون نشدید
من همسر راننده اسنپ وانتم خدا ازشون نگذره همسر من دلش ب همین کار خوش بود یهو دیدیم اسنپ کرایه هاشو خیلی ارزون کرد که باتوجه ب زحمت و استهطلاک هزارتا خرج ماشین با کمیسیون ۲۰ درصد اصلا نمیصرفید بار بگیره والان بیکاره کار دیگه نمیتونه بره
اسنپ برده میخواد راننده نمیخواد فقط کمیسیون خودشو میگیره و کاری ب هیچی نداره . فقط ب نفع اسنم و مسافره
مسافرا هم ک انگار خوششون میاد از ارزون بود قیمت اصلا ب رو خودشون نمیارن
بنظر من هیچیک از کارشناسان بطور کارشناسانه نظر نداده اند.
درمرحله اول کاهش کمیسیون از ضروریات است و با توجه به حجم سفرها و میزان هزینه سفرها بایستی درصد کمیسیون به تک رقمی یعنی زیر ۱۰ درصد کاهش یابد .چراکه با بررسی عوامل درگیر در شبکه تاکسی های اینترنتی متوجه خواهیم شد که سود بسیار کلان و ناباورانه ای عاید صاحبان این شرکتها میگردد و به نسبت خدماتی که ارائه میدهند و هزینه های جاریشان سود هنگفتی به جیب میزنند.
در وحله بعدی در مقابل رانندگان بیشترین ضرر را متقبل میشوند و کارشناسان محترم در نظر نمی گیرند که کرایه های مذکور در برابر هزینه ها و مخارج سرویس و تعمیر و نگهداری خودرو در شرایط فعلی از یک سو و هزینه ها و مخارج روز مره زندگی از سوی دیگر بسیار ناچیز هستند و اکثریت رانندگان از سر جبر زندگی و ناچاری تن به این شغل داده اند.
در مرحله سوم هم اغلب مسافران بدون مقایسه کرایه تاکسی های اینترنتی با تاکسی های دیگر و آژانس های مسافری غیر منصفانه اظهار مینمایند که کرایه ها سنگین است و حال آنکه تاکسی های اینترنتی ارزانترین و سهل ترین نوع خدمات تاکسی در شهرها میباشند .برای مثال کرایه یک تاکسی تلفنی تهران را با کرایه یک تاکسی اینترنتی برای یک سفر به فرودگاه امام و یا حومه تهران را بطور جدی مقایسه کنند تا بدانند که در حق رانندگان تاکسی های اینترنتی چقدر اجحاف و بی انصافی صورت میگیرد.
ما وانتی که بیست درصد کمسیون میدیم فقط به جیب اسنپ کار میکنیم
اینا همش چرتو پرته شرکت اسنپ اگه راست میگه روزانه از هر مسافر ۲۰۰۰۰هزار کمیسیون بگیره روزانه ۶۰۰۰۰۰۰۰میلیارد درآمد داره هر مسافر راضی باشه هم راننده
چرا سفرهای بین شهری اینقدداره ارزون میزنه واقعن بااین استهلاک مسیر۱۷۰کیلومتر میادمیزنه۱۹۰هزارتومن یامسیرتوشهری فاصله دورتون واقعن رسیدگی شود تنهااسنپ به فکر۱۵درصدجیب خودش نباشه
خواهشا پول بنزین رو که یکسال ازتون طلب دارید رو واریز کنید بعدش مقصر مدیران بی کفایت اسنپه که فقط به فکر جیب خودشونن
کمیسیسون بیست درصده،،،از کجات ۱۶ درصد دراوردی
با سلام،اول اینکه کمیسیون اسنپ بیست درصده نه شانزده درصد دوم اینکه شما مسافت رسیدن به مسافر را هوائی محاسبه میکنین؟رسیدن راننده با مسافر را مثلا میزنین ده دقیقه در صورتی که مسافت راه و رسیدن به مسافر خیلی بیشتره اگه ما درخواست مسافر را با این تایم قبول نکنیم برای ما درخواست بعدی نمیاد آخه کارشناسان بی سواد شما چطوری کارشناسی میکنن،در یک جا برات درخواست میاد رسیدن به مسافر یک دقیقه یعنی درست روبروی ما اونور اتوبان خوب برادر من باید برم از بریدگی دور بزنم بیام خودش میشه ده دقیقه،لطفا خودروی ما را با جت هوائی اشتباه نگیرین،زحمت بکشین یه آمار و ارقام از نرخ قیمت لوازم خودرو تو بازار بگیرین بد نیست،با تشکر
باسلام
داشتم پیامها را میخوندم به چند تا از پیامها دقت کردم دوستان افغانی دلخور بودن ولی باید بدونن که در کشوری دارن نفس میکشند که نه مالیات میدن نه تعهدی به مملکت دارن با این حال از خدماتی و یارانه ای که دولت برای مردمش دارن میدن مفت و مسلم استفاده میکنند اونها بای ۱۰ برابر کرایه بدن مثل پول بلیت موزه ها که برای خارجی ها به دلاره
سلام، کمیسیون۲۰درصداست، نه ۱۶ درصد، چرا خبر کذب پخش می کنید، متاسفم براتون، خدمات اسنپ خیلی پایین است، باتوجه به نوع خدمات باید کمیسیون ۸الی۹ درصد باشد، بیظتر لغو سفرها از جانب مسافراست آن هم زمانی که راننده به مسیر مسافر رسیده واسنپ به همه دروغ میگه که بررسی میشه، نه بررسی کرده و نه کاری برای راننده انجام داده، در واقع دراین مزان این فقط راننده است که بسیار متضرر می شود، چون ترافیک ها بسیار سنگین است، کرایه ها کم است، وکمیسیون بالاست، قطعات ماشین هم خیلی گران است، اصلا به صرفه نیست برای راننده، فقط راننده وماشینش روز به روز ازبین می روند، مسافر پر ادعا لوکیشن غلط آدرس اشتباه، سرعت اینترنت بسیار افتضاح، هزینه اینترنت هم رفته بالا، ولی برای راننده هیچی، اگر مشکل مالی واقتصادی نداشتیم اصلا اسنپ که به صرفه نیست کار نمی کردیم.
با سلام اولا کمسیون ۱۶ درصد نیست بیست درصد هست لطفا درصدوکم کنید یا از مسافر دریافت کنید
من راننده تاکسی اسنپ در نیشابور هستم که به مدت ۳ماهه فعالیت می کنم؛ مهمترین مشکلات اساسی رانندگان اسنپ عبارتند از این که
1_ متناسب نبودن کرایه های بسیار پایین اسنپ با کارانجام شده
2_وضعیت نابسامان سرعت گیرهای عجیب و غریب و بزرگ و نامتناسب با خیابان ها و چاله چوله های. ماشین خراب کن
3_به حساب نیامدن و پرداخت نکردن هزینه ای توسط اسنپ برای مسافتی که راننده برای رسیدن به مبدأ مسافر طی میکند که معمولاً مسافت زیادی هست.
4_پرداخت نکردن هزینه های مصرف اینترنت گوشی راننده و تماس های تلفنی که راننده مجبور میشود که با مسافر بگیرد.
5_واریز نکردن پاداش های رانندگان به بهانه های مختلف و واهی
6_حمایت مالی نکردن از راننده اسنپ در زمانی که ماشین اش خراب می شود و به پول نیاز دارد (مثل موردی که برای خود من اتفاق افتاد و به هزار جور مشکل برخوردم)
و موارد بسیار زیاد دیگر
و در پایان تشکر میکنم که شما مسؤل محترم صدای ما را بلند تر کرده و به گوش مسئولین اسنپ درجهت رفع مشکلات میرسانید
بعنوان یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی میگن این شغل واقعاً بردگی نوین هست و همه چی به نفع اسنپ و مسافر هست راننده بیچاره خودشو باید بکشه تا چندرغازی دستش بیاد.
خیلی خنده دار هست که چند کیلومتر بری ،کوچه پس کوچه ها رو طی کنی و مسافر رو سوار کنی ، با مسئولیت تمام کمال اون رو برسونی به مقصد بعد مسافر ۱۶ تومن بهت پول بده. واقعاً دور از انصاف و خنده دار هست.
به خاطر بالا بودن کمیسیون اسنپ پایین بودن کرایهها از انجام خدمات برای مسافران اسنپ و تپسی خودداری میکنم
باسلام الان یک سال میشه پول بنزین واریز نشده .میری طرح ترافیک جریمه میاد مگه ما تاکسی اینترنتی نیست ما هم واسه رفاه مسافر کار میکنیم چه فرقی با تاکسی داریم
واقعا کمیسیون ۲۰ درصد زیاد است بدون هیچ خدماتی
رانندگان محترم زیاد نگران نباشید به زودی اسنپ مثل تیپسی باطل میشه
حروم چندر گاز کرایه این همه کمیسیون بسته دیگه
باید تا قیمتها اصلاح بشه ولی حیف که همه نیاز دارن نمیتونن دست از کار بکشند یه دست هم که صدا نداره همه مشکلات ومیدونیم ولی از روی اجبار کار میکنیم
اون راننده ی که بمن زن گفت افغانی بیشعور ، بیشعور خودشه که نان ندارد بخورد باید احترام کند مسافر را…متسفانه برای ایران که به تو بگویند ایرانی…مگر ایرانی چیست که قیافه می گیرد…
من خودم اسنپ کار میکنم واقعا ارزش نداره اگر میتونستیم همه اعتصاب کنیم دست از کارتواسنپ برداریم مجبورمیشدن یا کرایه اضافه کنم یا تعطیل کنن
سلام.کمسیون ۱۶ درصد نیست و ۲۰ درصد میباشد.و اکثر لغو سغرها از طرف مسافر بوده و راننده به اجبار و به دلایل مختلف که اکثرا بعلت نادرست بودن لوکیشن و تعداد بیشتر از ظرفیت مسافر نسبت به خودرو میباشدو….
چرا پیامها رو بریده بریده میکنید و کامل انعکاس نمیدید.
معلومه که از کجا خط میگیرید
سلام.تو مازندران اسنب بیست درصد از راننده کسر میکنه چیجوری شما میگین شانزده در صد؟
راننده شعور داشته باشد به مسافر چه ایرانی چه افغانستانی باید احترام بگذارد. من تو قندها تاکسی تویوتا ۲۰۱۷ داشتم. تو لگن داری خودتو میگیری
فقط کرایه ثابت بمونه خیلی از مشکلات حل میشه با تشکر
سلام.با هزینه بالای اتومبیل.درصد اسنب نباید دو رقمی باشد.اسنب عملا در حال استعمار رانندگان در این وضعیت اقتصادی بد جامعه میباشد.استعماری که حتی انگلیس قادر به انجامش نیست
اولا که ۲۰ درصد هستش نه ۱۶ درصد
دوماً کرایه ها رو نمیدونم چجوری حساب مبکنید مسافران خودشون تعجب مبکنن از نرخ پایین
سوماً ما سفر رو قبول میکنیم ب محضی ک میرسیم مبدا مسافر سفرشو لغو کرده کسی هم گوشش بدهکار نیست کافیه ک ما سفر لغو کنیم سریعا جریمه میشیم
چهارماً مسافر هی بین راه میخواد وایسته یا بره عابر بانک یا سوپری یا …..پولشم انلاین پرداخت کرده میشه پایین پشت سرشم نگاه نمیکنه..
ب نظر من باید گزینه معطلی برای راننده فعال شود ک با تاییدیه مسافر پذیرفته شود
پنجماً مسافر سوار کردم کارگر ساختمانی بودن با لباس های پر از خاک نشستن تو ماشین تمام روکشای صندلی پر از گچ شدن خب جناب اسنپ پول شستشویی اینا ما باید از کی بگیریم
تا روزی اسنپ قیمت و کمیسیون اصلاح نکند باید روزهای بد بدتر را از طرف راننده با ببیند
سلام.من مشهد هستم .ترافیک مشهدهم کمتر ازتهران نیست حتی بعضی وقتها به خاطر شرایط زواری شلوغترهم هست.کرایه ۸هزار تومان به خود مسافرمیگی با ماشین خودت این مسیرو ۸ تومان میری میگه نه .عیب از جای دیگست گردن راننده ندارید لطفاً هرکسی راست میگه بیاد یک ماه خرج زندگیشو بااسنپ بده اگه مرد.اینا میخوام بنزین را واریز نکنید مسافروراننده را به جان هم انداختند.مسول اسنپ اگه راست میگه بره خودش کار کنه تا بفهمه مردم چی میگن.مسافر ساعت ۱۱شب میگه کولر بزن وظیفته به کی بگی
ما رانندگان اسنپ که این همه مینالیم و حق هم داریم ، یه کار در حق خودمون و خانوادمون انجام بدیم ؛
اونوقته که حضرات بالا دستی حساب کار میاد دستشون .
فقط چرند تحویل مردم دادی پس سهم باشخصیت راننده کجاست هرکسی فکر مکنه راننده نوکر پدرش
اکثر راننده با توافق مسافر روزی چند لغو سفر میزنند تا اسنپ آدم بشه بعد
من بارها تذکر به اسنپ دادم اما گوش شنوایی وجود نداره…در مورد قیمتها ،شما مسافران رو از جیب راننده راضی نگه میدارید کرایه پایین برای مسافر میزنید و کمسیون خودتان رو فورا بر میدارید مسافر کرایه رو پرداخت نمیکنه اسنپ جبران نمیکنه راننده ضرر میکنه همه چی حداقل از ۴۸ درصد به بالا افزایش پیدا کرده کرایه اسنپ حداکثر ۱۵ درصد بالا میره اونم راننده رو گول میزنید،هر مسافر توقع داره هر ماشین براش میاد کاملا تمیز و بهداشتی بدون لک و پیس باشه در صورتیکه من خودم هر روز اول ماشین رو میشورم بعد شروع بکار میکنم اگه ماشین کثیف میشه بی فرهنگی خود مسافر هست که هر آشغالی رو کف میریزه و صندلی ها رو خاکی و گلی میکنه منم نمیتونم بعد هر سفر ماشین رو ببرم کارواش تا مسافر اخم به پیشونیش نیاد،اینترنت خوب لازمه هر کار اینترنتی هست پس اولین ایراد کار از خود مدیران نالایق اسنپ هست که نمیتونن در شهرستانها نت خوبی رو برای مسافر و راننده فراهم کنن و این بیشترین گلایه ها رو بوجود میاره،مطالب زیاده و شما هم خوشتون نمیاد ازتون ایراد بگیریم اما امیدوارم کارشناسان بی مغزتون متوجه شده باشن که با چرت و پرت گفتن کار راه نمیافته….بدرود
سلام وخسته نباشید به تمام رانندهای زحمت کش کسی برای راننده هیچ دلسوزی نداره اش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته راننده اسنپ داره جور همه چیز را داره میده اونی که اینو نوشته بیا زحمت بکسه دو تا ماشین بده دست راننده بعد ببینه که گرونی یعنی چه نمیدونم کسی که درکی از ماشین و راننده نداره چرا داره نظر میده هی دارن روز به روز دارن کرایه را کم میکنن چه خریدی کردم به اسنپ اعتماد کردم بد بخت شدم خدا ازتو نگذره انشالله سرتون بیاد ……
کی گفته کمسیون اسنپ ۱۶ درصد هستش در صورتیکه ۲۰ درصد میباشد
سلام من راننده اسنپ هستم زیاد کار نمی کنم چون تو شهر ما کرایه ها خیلی پایین هست و کمیسون زیاده
همه چی گران کرایه کمتر .راستی این همه مالیات کم کنید از مردم صاحب اسنپ هم مالیات میده .
این حرف و میزنی بهت میخندن
کرایه بالا ههههههههه
کمیسیون ۱۶ درصد هههههه
اکثر مسافرا قشر متوسط به پایین هستن
هزینه بنزین یک ساله نوشته در حال بررسی ههههههه
این بررسی تمام نشد . ههههه
مقدار کمیسیون در فعالیت های مجازی که تنها با یک مرکز در تهران در مقایسه با تاکسی تلفنی ها که در سراسر کشور تعداد زیادی از دفاتر و پارکینگ را اجاره کرده و یا اگر مالیت داشتند صرف این کار می کردند، باید بسیار کمترز این رقم های ۱۵ یا ۲۰ درصد باشد. اگرچه دوستان باید به حق دانش فنی خود برسند. این همه پولی که ثانیه به ثانیه از سراسر کشور به حساب آنها واریز می شود چقدر است؟ به جیب چند نفر می رود؟ منظورم کمسیون است. آیا بهتر نیست سهم رانندگان که فعال اصلی بوده و هزینه جاری دارند افزایش یابد؟ مثل روز روشن است که چه خبر است. در ضمن شهرداری هم دلش برای مردم نسوخته و به دنبال سهم از این پول مفت و قدرتمند و بی حساب می گردد.
نکته دیگر تفاوت بسیار زیاد مبلغ کرایه ها بین اسنپ و تپسی است و افزایش آن توسط اسنپ پس از مطرح شدن عملکرد این شرکت که قرار بود در مجلس بررسی شود است و به طور عجیبی چراغ آن خاموش شد و اسنپ گستاخانه کرایه ها را با اختلاف زیاد از تپسی ( حداقل در اصفهان که بنده استفاده می کنم) گردید. مفهوم آن برای ما مشخص نیست و تداعی کننده شیوه کلاه برداری خودروسازان از ملت است.
سلامکرایهاسنپ۴۰درصدزیرخطفقرتاکسیهایدیگههستکمیسون۲۰درصدتاکسیهایدیگههمهجورامکاناتازبنزینوکوفتوزهرماربگیربهشونتعلقمیگیرهماچیسهمیهبنزینمونمکشیدنبالا
سلام لطفا شعر نگو راننده شده نوکر مردم تازگی مسافرها فکر میکنن صاحب ماشین هستن اینقدر که به مسافر رو دادن آقا مشکل داری با اتوبوس برو دیگه کرایه کمتر میدی
اسنپ فقط پیشنهاد میده، راننده هم یا قبول می کنه یا نمی کنه! اینهمه ناله و نفرین واسه چیه؟
سلام من یه مدت کوتاه تو اسنپ کار کردم از بس از طرف اسنپ پیامهای جورواجور اومد کلا صرف نظر کردم مثلا یه مسیر هشتاد کیلومتری مسافر با بارش رو زده برام دوازده هزارتومان منم کنسل کردم تذگر گرفتم
سلام بببببله کمیسیون کمتر بشه بهتره برای راننده کار کن