چاپ کد خبر: 126280
28 آبان 1402

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت:سرهنگ مسلم محمدی امروز در یک نشست خبری با اشاره به اتفاقات غزه و فلسطین و کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیست گفت: اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی روحیه خود را از دست داد تا جایی که رئیس جمهور امریکا و وزرای کشورهای دیگر برای روحیه دادن به سران اسرائیل در یک صحنه جنگی در کنار آنها حاضر شدند.

هفته بسیج
به گزارش اول فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار مسلم محمدی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج، با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین و بخصوص شهر غزه گفت: اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی روحیه خود را از دست داد تا جایی که رئیس جمهور امریکا و وزرای کشورهای دیگر برای روحیه دادن به سران اسرائیل در یک صحنه جنگی در کنار آنها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیروزی ازآنِ مردم مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: گرچه جنگ در سرزمین فلسطین است اما صدها هزار نفر از مردم کشورهای مختلف اروپایی و غربی با پرچم فلسطین و در حمایت از مردم غزه مشت‌های مستحکم خود را بر دهان ابرقدرت‌های دنیا زدند.

سنگر مقاومت به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است 

محمدی تاکید کرد: جبهه مقاومت و سنگر مقاومت امروز به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است و زنان و مردان و کودکان در نقاط مختلف جهان از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند‌.

سرهنگ محمدی با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس در آبان ماه ۱۴۰۳، گفت: در هفته بسیج، ۶۰۰ برنامه مختلف در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه امیرالمؤمنین الگوی بسیج است، تاکید کرد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه‌های مختلف، افتتاح ۵ باب منزل محروم، آغاز مرمت و بازسازی ۳۰باب منزل محرومین، ۳۰ کارگاه خیاطی، آسفالت معابر روستا‌های همجوار شیراز، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ناحیه است.

سپاه ثارالله 1

توزیع ۶۲ سری جهیزیه، ۱۰۰ سری سیسمونی، بیش از ۲۰۹ بسته چادر و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و رزمایش کمک مومنانه از جمله دیگر برنامه‌هایی است که فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از آن خبر داد.

به گفته سرهنگ محمدی، افتتاح دارالقرآن بسیج، اختتامیه مسابقات قرآن بسیج تا تجلیل از ۶۸نفر از برگزیدگان این مسابقات، نشست‌های بصیرتی متعدد با هدف تبیین منویات امامین انقلاب، یادواره شهدای مدافع سلامت، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در ناحیه ثارالله شیراز است.

برگزاری جشن بسیجیان زینبی، یادواآره‌های شهدا از اقشار مختلف، نمایشگاه دستاورد‌های بسیح، پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح سالن ورزشی، همایش سروقامتان بسیج، مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در سپاه ناحیه ثارالله شیراز است که فرمانده این ناحیه از آن یاد کرد.

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایری فارس هم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده به این مناسبت پرداخت و اظهار داشت: یادواره شهید بهادر آزادی، شهید حرم مطهر شاهچراغ در فسا، کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی عشایری شامل استخر ذخیره آب، آب‌رسانی در سیاه دارنگون، مرمت خانه‌های عشایر محروم، حمام ضد کنه، از جمله این برنامه‌هاست.

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران عشایر، مسابقات بومی‌محلی، یادواره‌های شهدای عشایر، نمایشگاه کتاب، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط سپاه عشایر فارس است که شکوهی با اشاره به آن، افزود: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، تحلیل از بسیجیان نمونه عشایری، حضور مدیران عشایری در سیاه چادر‌های عشایر، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سپاه عشایری فارس است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار