خانه / خبر اول

20 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس بیرجند – شیراز

20 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس بیرجند – شیراز

حادثه واژگونی اتوبوس بیرجند – شیراز در شهرستان ابرکوه سبب مصدوم شدن ۲۰ نفر از مسافران آن شد.

به گزارش اول فارس ، سیدحسین طباطبایی با اشاره به وقوع حادثه برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری اظهار داشت: این اتوبوس از بیرجند به سمت شیراز در حال حرکت بود که ساعت 4 و 51 دقیقه صبح امروز در کمربندی ابرکوه دچار حادثه و واژگونی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این حادثه 20 نفر از مسافران اتوبوس دچار مصدومیت می‌شوند که دو نفر در محل توسط تیم‌های امدادی اعزام شده مورد درمان قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: مابقی مصومان حادثه با شش کد آمبولانس که شامل 4 کد اورژانس و 2 کد هلال احمر بودند به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) اعزام شدند.

طباطبایی با بیان اینکه این حادثه فوتی به همراه نداشته عنوان کرد: شش نفر از مصدومان حادثه با صدمات جدی همراه بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی