چاپ کد خبر: 109096
27 فروردین 1402

تست هوش و بینایی : برای پیدا کردن عدد متفاوت فقط ۱۱ ثانیه وقت دارید

بازی فکری

توهم بینایی، تصویری متفاوت از یک شی یا یک نقاشی یا تصویری است که ظاهر متفاوتی دارد .

تست هوش و بینایی 1
این روزها ، معماهای تصویری زیادی در رسانه های اجتماعی قرار گرفته است. تمرین دادن به مغز بوسیله توهمات تصویری موجب افزایش توانایی شما در تمرکز و مشاهده جزئیات می شود. معماها ، آثار هنری و توهمات بصری همه نمونه هایی از توهمات تصویری هستند. فقط افراد تیزبین می توانند عدد متفاوت را در این تصویر در عرض ۱۱ ثانیه پیدا کنند.
توهم بینایی، تصویری متفاوت از یک شی یا یک نقاشی یا تصویری است که ظاهر متفاوتی دارد و می‌توان آن را به‌طور متفاوتی درک کرد.در تست بینایی امروز شما تصویر عدد ۸۸۸ را می بینید و باید تلاش کنید تا در عرض ۱۱ ثانیه عدد ۸۰۸ را در میان آنها پیدا کنید.
تست هوش و بینایی 3

فواید بازی فکری چیست؟
کنترل استرس
تحقیقات اخیر نشان میدهد، اضطراب و استرس ریشه در عدم خودآگاهی دارد. زمانی که فرد شناختی از خود ندارد، در مواجه با مشکلات نمتواند عملکرد ذهنی مناسبی داشته باشد و دچار استرس می شود. بنابراین هنگامی که بتوان در فضای خلسه ذهنی و مراقبه به همسو کردن افکار پرداخت، در نتیجه استرس کمتری را تجربه خواهید کرد.

رفع افسردگی
تمرینات فکری به شما کمک می کند تا بتوانید در مقابل افسردگی مقاومت بیشتری از خود نشان دهید. هنگامی که بدانید چه مشکل روحی باعث افسردگی شما شده است، بهتر می توانید آنرا رفع کنید. این کار با تمرکز بر توانایی های ذاتی خود امکان پذیر است.

خود دوستی و پذیرش خود
افرادی که ببطور مداوم بازی های فکری  را انجام میدهند، حدودا ۴۰ درصد بیش از سایرین میتوانند بر خود شفق و مهربانی داشته باشند. آنها خود واقعی را می پذیرند و کمتر خود را با دیگران مقایسه می کنند. همچنین این دسته از افراد در ارتباط با دیگران نیز از مهربانی و سازگاری بیشتری برخوردارند. ذهن آگاهی در محیط کار نیز باعث افزایش عملکرد مغز میشود و فرد را در مقابل تنش های کاری محافظت می کند.

جذب آرامش
همچنین این روش باعث میشود تا نشخوارهای ذهنی یا گفتگوهای منفی در ذهن کاهش یابد و کانال های جذب انرژی مثبت باز شوند.

پاسخ:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر شما موفق شدید در زمان ۱۱ ثانیه عدد را پیدا کنید که از همینجا  به شما مبارکباد می گوییم . واقعا شما یک آدم بسیار باهوش هستید

البته ما پاسخ این تست هوش و بینایی را در تصویر زیر برایتان آوردیم.

تست هوش و بینایی 2

شما هم نظرتان برای ما ارسال کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کاملیا یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

دماغ عدد ۲ به اینگیلیسی هست یعنی ۲

آخرین اخبار