متقاضیان اینترنت VDSL باید به کجا مراجعه کنند؟

 متقاضیان اینترنت VDSL باید به کجا مراجعه کنند؟

نسل جدید اینترنت ثابت ، فناوری VDSL(very high bit-rate DSL) نامیده می­شود. این فناوری در واقع  خط دیجیتال بسیار پر سرعتی که برای کمپانی­های ارائه دهنده سرویس  اینترنت این امکان را فراهم می­نماید تا در بستر کابلی مسی، اینترنت VDSL با سرعت بالا را به کاربران خود عرضه نمایند. به گزارش اول فارس ، با […]

نسل جدید اینترنت ثابت ، فناوری VDSL(very high bit-rate DSL) نامیده می­شود. این فناوری در واقع  خط دیجیتال بسیار پر سرعتی که برای کمپانی­های ارائه دهنده سرویس  اینترنت این امکان را فراهم می­نماید تا در بستر کابلی مسی، اینترنت VDSL با سرعت بالا را به کاربران خود عرضه نمایند.

به گزارش اول فارس ، با افزایش خریداری سیستم­های خانگی و به کارگیری شبکه های خانگی، نرخ استفاده از اینترنت با سرعت بالا، رشدی بسیار را در طی چند سال گذشته داشته است که این امر سبب می­گردد تا مراکز مخابراتی به فکر ایجاد سرویس های اینترنتی با سرعتی بالا تر که قادرند جایگزین سرویس های ADSL شوند، بیفتند.

سرعت دانلود و آپلود در اینترنت VDSL تقریبا در حدود ۵ و ۱۰ برابر بالاتر از سرویس  ADSL هستند.

بر اساس این گزارش ، متقاضیان می توانند برای خرید سرویس ها با شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس حاصل کرده و یا به نزدیک ترین مرکز مخابراتی محل سکونت خود در سراسر کشور مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست سرویس VDSL اقدام کنند.

در حال حاضر کارشناسان شرکت مخابرات با بررسی مناطقی که امکان واگذاری این سرویس وجود دارد با ارسال پیام صوتی بر روی خط تلفن ثابت به مشتریان اطلاع رسانی می کنند.

سرویس VDSL، با نام تجاری سرینو توسط شرکت مخابرات ایران با فناوری نوینی از خانوده xDSL ارائه می شود.

این سرویس امکان دستیابی کاربران اینترنت خانگی به سرعت دانلود از۲۰_۷۰ (Mbps) وسرعت آپلود ۴۰– ۵ (Mbps) را براساس وضعیت خط ارتباطی، کیفیت سیم کشی داخلی ساختمان و فاصله محل قرار گرفتن مودم مشترک تا تجهیزات منصوبه در مراکز یا کافوهای مخابراتی فراهم می کند.

افزایش سرعت آپلود بین پنج تا ۱۵ برابر و سرعت بالای دانلود اطلاعات، رضایتمندی گروه خاصی از کاربران، همچون کاربران شبکه های اجتماعی یا سامانه های تولید محتوا و ذخیره سازی اطلاعات در هنگام آپلود، کاربران بازی های آنلاین بواسطه Time Ping مطلوب پیام های تبادل شده و کاربران سامانه های نمایش آنلاین فیلم و سریال را موجب شده است.

فیلم قشنگ آزمون گواهی‌نامه موتورسواری پلیس‌های آمریکا

مطالب مرتبط

برای قطع مصرف اینترنت با تعرفه آزاد پس از اتمام بسته اینترنتی ایرانسل چکار کنیم؟

واکنش نماینده شیراز به گرانی اینترنت : دولت آشنایی کافی با اینترنت ندارد

نماینده شیراز: گرانی اینترنت برای اقشار کم‌درآمد جامعه مشکلات جدی ایجاد می کند

نظرات