قیمت خرید کد ملی برای ثبت نام ماشین خارجی تا ۲۵۰ میلیون تومان

قیمت خرید کد ملی برای ثبت نام ماشین خارجی تا ۲۵۰ میلیون تومان

همزمان با آغاز ثبت نام خودرو‌های وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند. تسنیم: براساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی مهلت ثبت نام خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه تا روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت […]

همزمان با آغاز ثبت نام خودرو‌های وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.
قیمت خرید کد ملی برای ثبت نام ماشین خارجی تا 250 میلیون تومان
تسنیم: براساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی مهلت ثبت نام خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه تا روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جالب اینجاست اختلاف قیمت خودرو‌های وارداتی از سامانه تا بازار باعث شده تا برخی با فروش کد ملی در فضای مجازی اقدام به کسب سود کنند.

اما نکته مهم اینجاست سایت‌های فروش محصولات در فضای مجازی به جای بررسی این آگهی‌ها آن‌ها را منتشر کرده و فضا را برای تخلفات فراهم کرده‌اند.

در یکی از این آگهی‌ها هزینه خرید شماره‌های ملی برای ثبت نام در طرح خودرو‌های وارداتی ۲۵۰ میلیون عنوان شده که این رقم البته متناسب با خودرو‌ها متفاوت است.

قیمت خرید کد ملی برای ثبت نام ماشین خارجی تا 250 میلیون تومان

 

مطالب مرتبط

گَند خرید ‌و فروش کد ملی برای واردات خودرو درآمد

آغاز ثبت‌نام از کلیه متقاضیان خودرو‌های خارجی اصل ؛ فقط تا ۵ روز +اسامی و قیمت خودروها

چرا متقاضیان عادی نمی توانند خودرو های جدید سامانه یکپارچه را انتخاب کنند؟!

نظرات

  • Reza

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    باسلام وخسته نباشیدمن کارت ملی خودموواسه خریدماشین میفروشم کسی خواست بااین شماره تماس بگیرندولی مسعله اینجاست پس دادن کارت ملی چه شرایطی داره.ممنون