۶ ترفند در تلفن همراه تا مچ افراد خیانتکار را بگیرید!

۶ ترفند در تلفن همراه تا مچ افراد خیانتکار را بگیرید!

خیانتکاران همیشه راهی برای پنهان‌کاری پیدا می‌کنند، اما همه آن‌ها به اندازه کافی باهوش نیستند که از تمام نشانه‌های تکنولوژیکی که رفتار‌های مخفیانه‌شان به جا می‌گذارد، آگاه باشند.

با به‌روزرسانی iOS 18 که پاییز امسال منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که اپل به فکر افراد خیانتکار بوده است.

شما می‌توانید با استفاده از Face ID، اپلیکیشن‌ها را قفل کرده و حتی آن‌ها را پنهان کنید؛ ویژگی‌ای که بسیاری از افراد آن را «بهشت خیانتکاران» می‌نامند.

بسیاری از افراد متأهل احتمالاً اپلیکیشن‌های دوستیابی یا روش‌های ارتباطی مخفی خود را پنهان خواهند کرد.

خیانتکاران همیشه راهی برای پنهان‌کاری پیدا می‌کنند، اما همه آن‌ها به اندازه کافی باهوش نیستند که از تمام نشانه‌های تکنولوژیکی که رفتار‌های مخفیانه‌شان به جا می‌گذارد، آگاه باشند.

قبل از اینکه به بررسی نشانه‌های خیانت در تلفن همراه بپردازیم، باید بدانید که جاسوسی در گوشی، کامپیوتر یا سایر وسایل هیچ‌وقت به خوبی پایان نمی‌یابد.

بهترین راه، گفتگوی صادقانه با همسرتان است. با این اوصاف، در ادامه به بررسی نشانه‌هایی پرداخته‌ایم که نشان می‌دهد ممکن است با یک فرد خیانتکار سر و کار داشته باشید:

هرگز گوشی را زمین نمی‌گذارند

آیا همسرتان همیشه به گوشی یا کامپیوترش چسبیده است؟ شاید در حال حاضر کارش خیلی زیاد باشد یا شاید هم مشغول چت با کسی باشد.

بسیاری از ما تلفن همراهمان را از دسترس سایر افراد دور نگه می‌داریم تا حریم خصوصی خود را حفظ کنیم؛ اما بیشتر افراد تلفن همراه خود را از همسرانشان پنهان نمی‌کنند. این امر در مورد لپ تاپ یا تبلت نیز صدق می‌کند.

اگر شریک عاطفی شما تلفن همراهش را از دسترس شما دور نگه می‌دارد، می‌تواند نشان دهد که او در حال انجام کاری است که نمی‌خواهد شما ببینید. آیا تلفن همراهش همیشه در جیبش است؟ آیا مرتباً رمز عبور خود را تغییر می‌دهد و «فراموش» می‌کند که به شما بگوید؟ یا شاید اصرار دارد که شما اصلاً اجازه ندارید که تلفن همراهش را بردارید.

اپلیکیشن‌های جعلی

معمولاً یک اپلیکیشن چت روی صفحه اصلی یا پیام‌های حساس در پوشه پیامک افراد خیانتکار نخواهید دید.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای ارسال پیام‌، عکس و ویدیو وجود دارند که ظاهر متفاوتی دارند و به اصطلاح «جعلی» هستند.

یکی از این اپلیکیشن‌ها، Calculator Pro+ است. این اپلیکیشن مانند یک ماشین حساب عادی به نظر می‌رسد، اما پیام‌های مخفی را ذخیره می‌کند.

تاریخچه مرورگرشان همیشه پاک شده است

خیانتکاران معمولاً تاریخچه مرورگر‌هایشان را پاک می‌کنند.

اگر آن‌ها مرتباً به سایت‌های دوستیابی، حساب‌های ایمیل مخفی یا هر چیز دیگری دسترسی داشته باشند، احتمالاً به پاک کردن رد پایشان فکر خواهند کرد.

این امر در مورد پوشه پیامک خالی هم صدق می‌کند.

همیشه در حال «کار» هستند

بسیاری از خیانتکاران اسناد گوگل آنلاین یا فایل‌های مایکروسافت ۳۶۵ ایجاد می‌کنند که تا زمانی که باز نشوند، عادی به نظر می‌رسند.

به عنوان مثال، ممکن است که نام فایل «اهداف سه ماهه سوم» باشد. وقتی که فایل باز می‌شود، به نظر می‌رسد که صفحه اول آن مربوط به کار است.

اما با پیمایش به پایین، هدف واقعی ایجاد فایل آشکار می‌شود. اسناد آنلاین، یک راه مخفیانه برای ذخیره اسکرین شات‌ها، تصاویر و ویدیو‌ها هستند.

همیشه به یک مکان خاص ‌می‌روند

تاریخچه لوکیشن می‌تواند یک فرد خیانتکار را لو بدهد. بیشتر خیانتکاران می‌دانند که باید لوکیشن هیستوری خود را پاک کنند، اما نه همه آن‌ها.

اگر همسر شما آیفون دارد، می‌توانید از این راهکار استفاده کنید:

● می‌توان لوکیشن‌های متداول یک کاربر آیفون را در بخش Settings > Privacy & Security > Location Services > System Services > Significant Locations پیدا کرد. (این گزینه در پایین قرار دارد).

سطل زباله‌شان پر است

فایل‌های دیجیتالی حذف‌شده معمولاً هرگز برای همیشه از بین نمی‌روند. برخی از خدمات ابری به شما کمک می‌کنند که فایل‌ها را از سطل زباله بازیابی کنید.

ایمیل‌های حذف‌شده در سطل زباله جمع می‌شوند. پیام‌های صوتی در آیفون حذف می‌شوند، اما می‌توان آن‌ها را بازیابی کرد. اپلیکیشن‌های حذف‌شده از تلفن همراه نیز می‌توانند بازیابی شوند.

هشدار: یافتن شواهد خیانت می‌تواند بسیار رنج‌آور باشد. حتماً در طی این فرآیند مراقب خودتان باشید.منبع:روزیاتو

مطالب مرتبط

بهترین گوشی مخصوص بچه‌ها / اصلا چرا فرزندم گوشی می‌خواهد؟

انفجار گوشی موبایل داخل خودرو بدلیل گرمای هوا (فیلم)

کشف رابطه «زود عاشق شدن» با خیانت به همسر/ نشانه های مهم اموفیلیا

نظرات