از کدام بانک ها وام ۳۰۰ میلیونی دریافت کنیم ؟

از کدام بانک ها وام ۳۰۰ میلیونی دریافت کنیم ؟

چند بانک‌ ایرانی کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک‌ها دارای حساب قرض الحسنه هستند، وام 300 میلیونی با نرخ‌های سود اعطا می‌کنند.

به گزارش اول فارس ، متقاضیان دریافت وام ۳۰۰ میلیونی می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های کارآفرین، مهر ایران، شهر و سینا که همگی طرح‌های تسهیلاتی با شرایط متفاوت ارائه می‌دهند، وام بگیرند.

طرح‌های وام همیاران سبز بانک کارآفرین، تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، تسهیلات پویا شهر بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها تعدادی از وام‌های ۳۰۰ میلیون تومانی هستند که جزئیات آنها در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جزئیات وام خرید کالا بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین بدون نیاز به سپرده‌گذاری و فقط با ارائه ضامن رسمی و پیش فاکتور دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد، اقدامات لازم را برای دریافت وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی با سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه پیگیری کنند.

مشمولان این طرح تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، افراد حقیقی، کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک کارآفرین هستند. البته چنانچه متقاضی دارای چک برگشتی یا بدهکاری به بانک باشد، نمی‌تواند برای دریافت تسهیلات همیاران سبز اقدام کند.

شایان ذکر است که مبلغ هر قسط این وام به ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان می‌رسد. همچنین این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزارتومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک کارآفرین خواهد بود.

نحوه دریافت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران

بانک مهر ایران در طرح «امتیازی» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای حساب قرض الحسنه خود تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. برای این طرح فقط چهار درصد کارمزد لحاظ شده و وام‌گیرنده سودی به بانک پرداخت نخواهد کرد. دوره بازپرداخت این طرح نیز ۶۰ ماهه است.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد گردش حساب حداقل سه ماهه نسبت به دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان است و وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.

 شرایط وام پویا شهر بانک شهر

در طرح پویاشهر بانک شهر متقاضی می‌تواند تا با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰ درصد سپرده‌ خود و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. وام‌گیرنده همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارد. بازپرداخت این طرح نیز ۳۶ ماهه و نرخ سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.

با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک سینا با نرخ سود صفر!

از دیگر طرح‌های تسهیلاتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توان به طرح آفتاب بانک سینا اشاره کرد. این طرح قرض الحسنه بوده و برای آن سود و کارمزدی در نظر گرفته نشده است. متقاضی دریافت این تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌تواند با ارائه ضامن رسمی، ایجاد میانگین حساب حداقل یک تا ۱۲ ماهه و داشتن رتبه اعتباری مناسب، از دریافت‌کنندگان این تسهیلات باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز ۱۵۰ درصد اعلام شده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه، باید در هر قسط ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند.منبع:تجارت نیوز

مطالب مرتبط

دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از بانک ها مشروط به معدل حساب شد

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی به کشاورزان متقاض خرید تجهیزات برای اراضی دیمزار

عدم ابلاغ تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن «بهانه بانکها »برای ندادن وام ۵۵۰ میلیون تومانی

نظرات