• 07 شهریور 1403
  • دسته‌بندی: حوادث
  • شناسه خبر : 153000

انتقام‌گیری غیراخلاقی دختر جوان از دوست پسر سابق به سبک فیلم هندی

انتقام‌گیری غیراخلاقی دختر جوان از دوست پسر سابق به سبک فیلم هندی

دقت بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی دست  دختری را که با قصد انتقام نقشه‌ای را برای تهیه فیلم غیر اخلاقی اجرا کرده بود، رو کرد.

جنایی:  این پروند در شعبه ۷ بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مطرح است و شاکی پرونده که مرد جوانی است اوایل مرداد امسال با مراجعه به این دادسرا گفت: حدود ۱۳ سال با دختر جوانی به نام منیژه دوست بودم اما چون به اختلاف خوردیم روابطمان قطع شد و مدتی او را ندیدم و خبری هم از او نداشتم.

این شاکی ادامه داد: بعد از مدتی منیژه را اتفاقی در خیابان دیدم. رابطه‌مان احیا شد و چند قرار گذاشتیم، بعد هم او را به خانه دعوت کردم. وقتی آمد هنوز چند دقیقه نگذشته بود که دو مرد قوی هیکل وارد خانه‌ام شدند و کتکم زدند. به این کار قانع نشدند و من را عریان کردند، دست و پایم را طناب بستند و از من فیلم گرفتند. بعد هم منیژه را تهدید کردند که اگر به کسی حرفی بزنی تو را هم می‌کشیم. آخر سر هم مرا دست و پا بسته گوشه خانه انداختند و منیژه را هم گروگان بردند و گفتند اگر شکایت کنم فیلمم را پخش می‌کنند. بعد از آن از منیژه خبر ندارم اما نگران هستم. در عین حال دو مرد قوی‌هیکل گوشی‌ها و لپ‌تاپ من را سرقت کردند که اسناد و مدارک و حساب و کتاب کاری‌ام داخلش بود. آنها همچنین چند وسیله عتیقه را هم از خانه‌ام دزدیدند.

در پی این شکایت گروهی از ماموران اداره آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی دوربین‌های اطراف خانه قربانی مشخص شد منیژه با ماشین آدم‌ربایان به آن حوالی رفته و سپس به تنهایی وارد خانه مرد جوان شده است. با دست آمدن این شواهد مشخص شد آدم‌ربایی ساختگی است.

بنابراین ماموران برای دستگیری دختر جوان وارد عمل شدند. منیژه پس از بازداشت به طراحی نقشه انتقام اعتراف کرد و گفت: من ۱۳ سال با شاکی دوست بودم و قصد ازدواج داشتیم اما این پسر بارها به من خیانت کرد و با دوستانم دوست شد که باعث ناراحتی دوچندان من شد. هر بار هم که به او گفتم قول داد تکرار نکند و جبران کند و وعده داد به زودی ازدواج می‌کنیم. او با وعده و وعیدهایی که می‌داد من را سر ‌می‌دواند و سرانجام جدا شدیم. ماجرا تمام شد و با پسر دیگری دوست شدم و با هم مغازه پوشاکی را شریکی راه انداختم، اما نمی‌توانستم خیانت دوست پسر سابقم را فراموش کنم و قصد انتقام داشتم. موضوع را به دوست پسرم گفتم و با او مشورت کردم. در نهایت هم اراذل و اوباشی را که دوست او بود برای کمک به اجرای نقشه‌ام معرفی کرد. وقتی وادر خانه شاکی شدم، در را نیمه باز گذاشتم. چند دقیقه بعد همدستانم آمدند، دوست پسر سابقم را زدند، من را هم تهدید کردند تا ماجرا را واقعی جلوه دهیم و فیلم سیاه را هم برای اخاذی تهیه کردیم. بعد هم با سرقت وسایل و لپ تاپ از خانه‌اش فرار کردیم، من فقط گوشی او را برداشتم و با گوشی خودم هم فیلم ۳۰ ثانیه‌ای گرفتیم.

با اعترافات این دختر، پسر مورد علاقه‌اش که در اجرای این نقشه با او همکاری کرده بود، دستگیر شد. همچنین تحقیقات برای دستگیری اراذل و اوباشی که در اجرای این نقشه حضور داشتند ادامه دارد.

مطالب مرتبط

 معجزه مکث ۵ ثانیه‌ای حین دعوا که مانع از بدتر شدن رابطه زوج‌ها شود

هم وابستگی چیست ؟ نشانه‌های خطرناک «رابطه هم وابسته» ناکارآمد و زیان‌آور

همسرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، باید چکار کنم؟

نظرات