دستور متفاوت برای درست کردن خورش کدو حلوایی

برای درست کردن خورش کدو حلوایی خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را به صورت نگینی خرد کنید و همراه با مقداری روغن داخل یک قابلمه مناسب بریزید و روی حرارت اجاق گاز قرار بدهید تا طلایی شود.

دستور متفاوت برای درست کردن خورش کدو حلوایی

خورش کدو حلوایی یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و خوشرنگ پاییزی است که از ترکیب کدو حلوایی با آلو خورشتی، مرغ یا گوشت تهیه می‌شود.

کدو حلوایی یا کدو تنبل از میوه‌های بسیار پرخاصیت و خوشمزه‌ای است که در فصل پاییز و زمستان به وفور یافت می‌شود. از کدو حلوایی برای تهیه انواع کیک، دسر و غذا استفاده می‌شود. خورش کدو حلوایی نوعی خورش است که از ترکیب گوشت یا مرغ با کدو حلوایی و پیاز و چاشنی‌هایی مانند رب انار و زعفران تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد. به گزارش فرارو، خورش کدو حلوایی دستور پخت‌های متفاوتی دارد و با فرارسیدن فصل پاییز پختن این خورش خوشمزه پاییزی رونق پیدا می‌کند. ما در این مطلب قصد داریم آموزش متفاوتی از پخت خورش کدو حلوایی با مرغ را با شما به اشتراک بگذاریم که بسیار خوشمزه است و طعم ویژه‌ای دارد. اگر دوست دارید این خورش خوشمزه پاییزی را در منزل درست کنید، در ادامه این مطلب با آموزش خورش کدو حلوایی همراه ما باشید.

مواد لازم برای درست کردن خورش کدو حلوایی

کدو حلوایی: نصف ۱ عدد
مرغ (سینه یا مغز ران): ۳ تکه
پیاز درشت: ۱ عدد
قیصی یا آلو خورشتی: ۶ عدد
زعفران دم کرده غلیظ: به میزان لازم
کره: ۵۰ گرم
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به میزان لازم
روغن: به میزان لازم

طرز تهیه  خورش کدو حلوایی

دستور متفاوت برای درست کردن خورش کدو حلوایی

مطالب مرتبط

طرز پخت خورشت دروغگو ، غذای کاملا گیاهی سنتی استان گیلان

طرز تهیه خورش داوود پاشا؛ محبوب‌ترین غذاهای خاورمیانه

خورش آلو هویج تبریزی با طعم ملس یه چیز دیگه است+طرز تهیه

نظرات