اطلاعیه پلیس در مورد باند سارقان باغ شهری ها و اماکن خصوصی شیراز

اطلاعیه پلیس در مورد باند سارقان باغ شهری ها و اماکن خصوصی شیراز

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت در بخش “ارژن” خبر داد. به گزارش اول فارس، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در محدوده  بخش “ارژن”، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور […]

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت در بخش “ارژن” خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در محدوده  بخش “ارژن”، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بخش “ارژن” با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۵ سارق ‌حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان، تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل پنل خورشیدی، تلویزیون، اتصالات لوله‌ کشاورزی، رایزر آب پاش، تلفن همراه و … کشف شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره سرقت از باغات و  اماکن خصوصی اقرار کردند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اموال آنان مورد سرقت قرار گرفته و تاکنون کشف نشده است جهت پیگیری به پایگاه آگاهی غرب واقع در شیراز- ولی عصر قصردشت- جنب کلانتری ۱۸ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات