خانه / اخبار استان فارس

تصادف خونین ون مسافربری و تیبا در مرودشت با 15 مصدوم

تصادف خونین ون مسافربری و تیبا در مرودشت با 15 مصدوم
بر اثر برخورد ون مسافربری و تیبا در محور مرودشت دوراهی ارسنجان ۱۵ نفر مصدوم شدند. خبر حوادث استان فارس|به گزارش اول فارس ، دکتر مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: بعد از ظهر امروز با اعلام گزارش برخورد ون مسافربری و تیبا در محور مرودشت دوراهی ارسنجان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.  او ادامه داد: بر اثر این تصادف ۱۵ نفر مصدوم و به بیمارستان مرودشت انتقال داده شدند. مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این تصادف ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد. او با بیان اینکه حال مصدومان مطلوب گزارش شده است، اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی