در راستای اجرای موفق برنامه ایمنی آب (Water Safety Plan) در سطح کشور، خانم فاطمه کریمی، از کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا شیراز، با دریافت تقدیرنامهای از سوی معاون راهبری و نظارت بر بهرهبرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد تجلیل قرار گرفت.
کارگروه ملی ممیزی برنامه ایمنی آب با هدف تضمین کیفیت آب آشامیدنی بر اساس دستورالعملهای سازمان جهانی بهداشت (WHO) تشکیل شده و در سال ۱۴۰۳، ارزیابی ۲۰۱ شهر و ۱۴۹ روستا را در ۳۴ شرکت آب و فاضلاب انجام داده است.
این موفقیت نشاندهنده نقش مؤثر کارشناسان آبفای شیراز در اجرای برنامههای تخصصی و ارتقای کیفیت خدمات در سطح ملی است.
متن این تقدیر نامه چنین است:
سرکار خانم مهندس فاطمه کریمی عضو محترم کارگروه ممیزی برنامه ایمنی آب (WSP)
با سلام و احترام،
بدینوسیله از تلاشهای صادقانه و مجدانه شما به عنوان عضو کارگروه ممیزی برنامه ایمنی آب (Water Safety Plan) در راستای تعمیم و استقرار این برنامه در شهرها و روستاها در سال ۱۴۰۳ صمیمانه تقدیر و تشکر میگردد.
حضور فعال شما در این فرایند نقش بسزایی در بهبود کیفیت خدمات آب و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی آب شرب داشته است. این تلاشها نه تنها به پیشرفت پروژه کمک شایانی کرده بلکه الگویی برای همکاران و مسئولان دیگر قرار گرفته است. از خداوند متعال همواره سلامتی، سعادتمندی و سربلندی شما را خواستارم و امیدوارم در تمامی مراحل حرفهای و زندگی شخصی موفقیتهای روزافزونی را رقم بزنید.
علیرضا جزء قاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهرهبرداری


💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید