خانه / خبر اول

زن سنگدل 3 عضو خانواده اش را در شیراز کشت+عکس

زن سنگدل 3 عضو خانواده اش را در شیراز کشت+عکس
معاون فرهنگي و اجتماعي پليس فارس گفت: مادري كه با همدستي فردي ساکن استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را شیراز به قتل رسانده بود توسط پليس دستگير شد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ "كاووس محمدي" با اعلام این خبربيان كرد: در پي فوت مشكوك خانمي جوان در 5 خردادماه سال جاري در يكي از محله‌هاي شيراز، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي افزود: تحقيقات در اين زمينه آغاز و پس از اخذ نظريه پزشك قانوني فرضيه قتل براي ماموران انتظامي محرز و پرونده با موضوع جنایات خانوادگی وارد مرحله جدیدی شد. معاون فرهنگي و اجتماعي پليس فارس ادامه داد: در تحقيقات تكميلي مشخص شد كه پدر خانم جوان و برادر وي به ترتيب در خرداد 99 و تيرماه 1400 به صورت مشكوكي نيز فوت كرده‌اند. سرهنگ "محمدي" تصريح كرد: كارآگاهان پليس آگاهي با اقدامات ويژه مطلع شدند كه مادر خانواده با همدستي یک مرد از اهالی استان البرز كه از قبل با پسر وي (مرحوم) دوست بوده اقدام به تهيه سم و داروهای آرام بخش كرده و طي يك سال اخير با ريختن آن در شربت و غذا اقدام به كشتن همسر و دو فرزند پسر و دختر 29 و 37 ساله خود كرده است. اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران سريعا با هماهنگي مرجع قضائي مادر سنگدل را در شيراز و همچنين پس از اخذ نيابت قضائي سريعا به يكي از شهرهاي استان البرز عزيمت و در اقدامي ضربتي متهم 43 ساله (همدست وي) را نيز دستگير كردند. وي با بيان اينكه همسر فرد دستگير شده تاجر و از وضعيت اقتصادي خيلي خوبي برخوردار بوده است، گفت: متهمان علت و انگيزه اين جنايت وحشتناك را طمع براي رسيدن به اموال آن مرحوم (پدر خانواده) اقرار كرده‌اند. سرهنگ "محمدي" با اشاره به اينكه متهمان براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست مشكلات خانوادگي خود را با مراجعه به مراكز مشاوره داراي مجوز حل و فصل كنند تا شاهد حوادث اين چنين دلخراشي نباشيم.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی