خانه / اخبار استان فارس

چه کسی مرد راننده را پشت فرمان خودرو کشت؟

تحقیقات جنایی برای دستگیری مردان ناشناسی که راننده خودروی پژو را پشت فرمان خودرواش به قتل رسانده بودند آغاز شد. به‌گزارش گروه حوادث اول فارس، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۰ اسفند، قتل مرد جوانی داخل خودرواش در حوالی میدان آرژانتین به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد.به دنبال اعلام این خبر تیم‌جنایی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد جوان پشت فرمان خودرو پژواش مواجه شدند. در تحقیقات مشخص شد مقتول قبلاً راننده خودروی اینترنتی بوده اما از یکسال قبل شغل دیگری را انتخاب کرده است. او روز حادثه به‌دنبال همسرش که منشی شرکتی در همان حوالی بوده، رفته است. زمانی که همسرش شرکت را ترک می‌کند و به مقابل خودروی شوهرش می‌رسد با جسد او مواجه می‌شود‌. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت پرداخته و در بازبینی دوربین‌ها تصاویری از صحنه قتل به‌دست آوردند‌. تصاویر نشان می‌داد دو مرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت ساعتی قبل به سوی پژوی مقتول رفته و پس از باز کردن در خودرو با چاقو او را به قتل می‌رسانند. همسر مقتول نیز در تحقیقات گفت: قرار بود با همسرم به بازار و بعد از آن به مطب دکتر برویم. شوهرم زنگ زد و گفت در نزدیکی محل کارم است و من هم شرکت را ترک کردم اما با جسد خونین او مواجه شدم. به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری موتورسواران ناشناس ادامه دارد.

عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

 

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی