چاپ کد خبر: 549
14 مهر 1397
روزی که روز نامی‌نو نبود

پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان؛ امتیازات در شیراز تقسیم شد

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: بازی دست ما بود و بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، جو حاکم بر مسابقه اجازه نداد امتیاز کامل را بگیریم.شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: روز جمعه در شیراز با پویندگان صنعت فجر این شهر بازی کردیم و ۱ بر ۱ به تساوی رسیدیم.

به گزارش اول فارس | avalfars > ورزشی سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان افزود: از همان ابتدای مسابقه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها بازی با تأخیر شروع شد و بچه‌های ما که از قبل گرم کرده بودند بدنشان دوباره سرد شد و همین خیلی روی عملکردشان تأثیر می‌گذاشت، همچنین دروازه‌بان تیم حریف هر سه دقیقه یک بار خودش را روی زمین می‌انداخت و وقت بازی را می‌گرفت طوری که در طول مسابقه بارها و بارها به عناوین مختلف این کار را تکرار می‌کرد تا بازیکنان تیمشان وقت برای نفس‌گیری پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان عنوان کرد: نیمه دوم یک گل ما زدیم و یک گل هم تیم حریف به ثمر رساند و در نهایت نتیجه مساوی شد اما در کل بازی دست ما بود چون بچه‌ها در حمله خیلی خوب ظاهر شدند ۷ یا ۸ بار توپ را به تیر دروازه حریف زدند، چند بار هم توپ با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت، چهار دقیقه مانده به پایان مسابقه همه بازیکنان ما جلو کشیدند حتی دروازه‌بانمان هم به بقیه ملحق شد اما نتوانستیم نتیجه را تغییر دهیم، روز ما نبود و خیلی توپ‌هایمان گل نشد.

امتیازات در شیراز تقسیم شد/ روز، روز نامی‌نو نبود

وی با ابراز نارضایتی از روند مسابقه، ادامه داد: اشتباه داوری هم از مواردی بود که در به هم ریختن شیرازه مسابقه تأثیر داشت، وسط مسابقه نزدیک به ۴۰ دقیقه وقت بازی به این خاطر گرفته شد و دوباره بدن بازیکنان ما سرد شد، همین گرم شدن سرد شدن‌های پی‌درپی تعادل بدنی‌شان را به هم ریخت و نمی‌توانستند آن‌طور که باید بازی کنند.

یاری خاطرنشان کرد: وقفه‌های بیش از حد به دلیل بی‌نظمی تیم میزبان، اشتباه داوری و جو حاکم بر مسابقه اجازه نداد که امتیاز کامل را بگیریم و به برد برسیم و نهایتا صدر جدول را از دست دادیم.

وی اذعان کرد: کلا بازی پرحاشیه‌ای بود؛ وقت‌کشی، داوری ضعیف و خیلی موارد دیگر که ما به آن معترض بودیم در روزی که حملاتمان زیاد بود، بازی دستمان بود، توپ‌هایی که به تیر خورد و یا با فاصله کم از کنار دروازه حریف رد شد و به گل تبدیل نشد، باعث شد نتیجه دلخواهمان را نگیریم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار