به گزارش اول فارس، نشست خبری شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر، با حاشیهای قابلتوجه همراه شد؛ جایی که اصحاب رسانه با استقبال پرشور، به پویش «۲۵ درجه، قرار همدلی» پیوستند. در این رویداد، ۴۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانهای حاضر در جلسه، با امضای این پویش، حمایت قاطع خود را از برنامههای مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال اعلام کردند.
این پویش که با شعار تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه سانتیگراد و کاهش مصرف غیرضروری برق طراحی شده، در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و جلب مشارکت عمومی برای عبور موفق از روزهای اوج بار تابستان اجرا میشود. استقبال کمنظیر اهالی رسانه از این طرح، جلوۀ ملموسی از همدلی و مسئولیتپذیری جمعی در حمایت از پایداری شبکه برق کشور را به نمایش گذاشت.
در حاشیه این نشست، اصحاب رسانه ضمن تأکید بر نقش کلیدی خود در فرهنگسازی مصرف صحیح برق، اعلام کردند که رسانهها میتوانند پل ارتباطی مؤثری بین صنعت برق و مردم باشند و با اطلاعرسانی دقیق و بهموقع، مشترکان را به رعایت الگوی مصرف تشویق کنند. به گفته حاضرین، همراهی رسانهها در این پویش، نه تنها یک اقدام نمادین، بلکه گامی عملی در جهت ارتقای آگاهی عمومی و کاهش فشار بر شبکه برق در ساعات پیک مصرف محسوب میشود.
گفتنی است پویش «۲۵ درجه، قرار همدلی» به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامههای مدیریت مصرف در تابستان پیشرو، با هدف ایجاد وفاق عمومی بین مردم، مسئولان و رسانهها طراحی شده است. کارشناسان معتقدند در صورت همراهی گسترده مشترکان با این پویش، میتوان سهم قابلتوجهی در تأمین برق پایدار و پیشگیری از خاموشیهای ناخواسته داشت.
گزارش اول فارس، حاکی است که در این رویداد، علاوه بر ثبت امضای حاضران، چندین عکس از لحظات پیوستن خبرنگاران به این پویش تهیه شده که تصاویر آن نیز ضمیمه این گزارش منتشر خواهد شد و جلوهای بصری از همدلی اصحاب رسانه با صنعت برق را به نمایش میگذارد.











































💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید