به گزارش اول فارس از شیراز ، در پی برگزاری چهارمین جشنواره کشوری شادی و نشاط آیمت iMaths و اولین دوره مسابقات ریاضیات خلاق سی مس، که در شهریور ماه ۱۴۰۲، در محل هتل آنای ارومیه برگزار شده بود، مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ۲۶ بهمن ماه در شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، فاطمهزهرا غلامی دانش آموز اهل شهرستان اقلیدی که در این مسابقات حضور یافته بود، موفق به کسب مقام دوم ریاضیات خلاق، سطح ۳ سی مس کشوری شد دانشآموز استان فارسی نابغه ملی ریاضی شد
فاطمه زهرا غلامی، دانش آموز اقلیدی موفق به کسب مقام دوم در ریاضیات خلاق، سطح ۳ سی مس کشور شد.
به گزارش اول فارس از شیراز ، در پی برگزاری چهارمین جشنواره کشوری شادی و نشاط آیمت iMaths و اولین دوره مسابقات ریاضیات خلاق سی مس، که در شهریور ماه ۱۴۰۲، در محل هتل آنای ارومیه برگزار شده بود، مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ۲۶ بهمن ماه در شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، فاطمهزهرا غلامی دانش آموز اهل شهرستان اقلیدی که در این مسابقات حضور یافته بود، موفق به کسب مقام دوم ریاضیات خلاق، سطح ۳ سی مس کشوری شد
به گزارش اول فارس از شیراز ، در پی برگزاری چهارمین جشنواره کشوری شادی و نشاط آیمت iMaths و اولین دوره مسابقات ریاضیات خلاق سی مس، که در شهریور ماه ۱۴۰۲، در محل هتل آنای ارومیه برگزار شده بود، مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ۲۶ بهمن ماه در شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، فاطمهزهرا غلامی دانش آموز اهل شهرستان اقلیدی که در این مسابقات حضور یافته بود، موفق به کسب مقام دوم ریاضیات خلاق، سطح ۳ سی مس کشوری شد
🔗 لینک کوتاه:

💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید