خانه / اخبار استان فارس

مدیرکل راهداری فارس به پویش «۲۵ درجه» پیوست(+ویدئو)

مدیرکل راهداری فارس به پویش «۲۵ درجه» پیوست(+ویدئو)
ویدئوی لحظه پیوستن علیرضا امیری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس، به پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» را مشاهده کنید

به گزارش اول فارس، علیرضا امیری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده های استان فارس، با هدف حمایت از مدیریت بهینه مصرف انرژی، به پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» پیوست. 

این پویش که با مشارکت نهادهای مختلف کشور در حال اجراست، با هدف کاهش فشار بر شبکه سراسری برق از طریق تنظیم دمای سیستم های سرمایشی روی ۲۵ درجه سانتیگراد طراحی شده است. شعار «۲۵ درجه» بر این اصل استوار است که این اقدام ساده، افزون بر کاهش چشمگیر مصرف انرژی، به حفظ سلامت شهروندان و کاهش اثرات زیست محیطی نیز کمک میکند.

1782244862_4ca7c8aa68b5c2e2.jpg

امیری در این باره با تأکید بر مسئولیت اجتماعی سازمانها در قبال بحرانهای انرژی، اظهار داشت: «پیوستن به این پویش، نشاندهنده تعهد ما به مدیریت هوشمندانه منابع است و تلاش میکنیم نهتنها در بخش اداری، بلکه در تمامی زیرساخت های تحت مدیریت، با رعایت استانداردهای مصرف انرژی، در این حرکت ملی و همدلانه مشارکت فعال داشته باشیم.»

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده های استان فارس در پایان از تمامی سازمانها و مردم عزیز دعوت کرد تا در این حرکت ملی، همدل و هممسیر باشند و با بهکارگیری راهکارهای ساده اما مؤثر، در کاهش مصرف انرژی سهیم شوند.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی