مهدی طارمی بعد از پایان بازی با بلژیک در گفتوگویی کوتاه صحبتهایی انجام داد که در ادامه میخوانید:
بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم میتوانستیم ببریم.
کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.
گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
تمام تلاشمان را میکنیم به هدفمان برسیم.

💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید