پرداخت وام ۷۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان مسکن ملی+جزئیات

پرداخت وام ۷۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان مسکن ملی+جزئیات

سقف وام ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای کلانشهرها ۷۵۰ میلیون تومان است و به سازندگانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود. به گزارش اول فارس ، سقف وام ساخت مسکن به سازندگانی که از روش‌ها و فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند در کلانشهرها، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب ۷۵۰، ۶۵۰ و […]

سقف وام ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای کلانشهرها ۷۵۰ میلیون تومان است و به سازندگانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود.

شرایط پرداخت وام ۷۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن

به گزارش اول فارس ، سقف وام ساخت مسکن به سازندگانی که از روش‌ها و فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند در کلانشهرها، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب ۷۵۰، ۶۵۰ و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده که به مرور و با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود. سال گذشته سقف این وام ۶۰۰ میلیون تومان بود.

بازپرداخت وام در سال جاری برای تعاونی‌سازها حداکثر ۱۰ سال و برای سایر سازندگان حداکثر ۸ سال با سود نرخ مصوب شورای پول و اعتبار است.

بنا به گفته عباس حسینی ـ مدیرعامل بانک مسکن – از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۵۵ درصد وام مشارکت مدنی در چارچوب ضوابط به پروژه‌هایی که از فناوری‌های نوین استفاده کردند پرداخت شد.

پرداخت وام ساخت با فناوری نوین در قالب طرح نهضت ملی مسکن با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار به میزان ۱۸ درصد خواهد بود. پیش از این نرخ وام طرح نهضت ملی  مسکن ۲۳ درصد بود که از ۱۳ تیر امسال به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر سقف وام عادی طرح نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله و  نرخ سود ۱۸ درصد است. برای دهک‌های ۱ و ۲ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های ۳ و ۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. هر دوی این وام‌ها با نرخ سود ۲ درصد و مدت بازپرداخت ۱۵ ساله است.

با کارت ایثارگری رزمندگان و ایثارگران از کدام بانک ها وام بگیریم؟

عوارض جدی مصرف سس مایونز که نباید به راحتی آن را نادیده گرفت

درمان جوش صورت در دوران بارداری با چند روش موثر خانگی

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

 

مطالب مرتبط

خبر تازه از پیشرفت کُند واحدهای مسکن ملی برای متقاضیان در شیراز

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی از بانک ایران زمین چگونه است؟

۹ هزار میلیارد تومان وام بانکی تامین اجتماعی کجا رفت؟

نظرات

  • داود حیدری

    تاریخ : ۲۸ - شهریور - ۱۴۰۲

    من جهار فرزند دارم وام مسکن میخواهم