خانه / خبر اول

پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان در برخی محلات شیراز

پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان وام  به متقاضیان در برخی محلات شیراز
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: کسانیکه قصد نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری در شیراز را دارند می‌توانند از تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی، بهره‌مند شوند. به گزارش اول فارس ، محمودرضا طالبان گفت: تسهیلات با شرایط ویژه از محل منابع بند الف تبصره هجده قانون بودجه و با هدف کمک به رونق نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، پیش‌بینی شده است و در اختیار همه متقاضیان قرار می‌گیرد. او گفت: محلات هدف بازآفرینی شهری شامل بافت‌های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: مالکان، انبوه سازان و همه سازندگان دارای پروژه در بافت‌های ناکارآمد با داشتن پروانه ساختمانی از شهرداری و حداقل داشتن ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی یعنی پایان مرحله بهسازی و امکان ترهین زمین پروژه می‌توانند ثبت نام کنند و از تسهیلات مشارکت مدنی ارزان قیمت بانکی برای دوران ساخت بهره‌مند شوند. طالبان گفت: میزان تسهیلات برای کلان شهر شیراز مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به ازاء هر واحد مسکونی و در سایر شهر‌های استان دارای بافت فرسوده مصوب مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان است. او گفت: قریب به ۲۰۰۰ فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی سهمیه تعیین شده برای فارس امسال است. طالبان گفت: این مژده را به هم استانی‌های عزیز می‌دهیم که با توجه به شناور بودن اعتبارات در صورت افزایش متقاضیان بالاتر از سهمیه ذکر شده امکان جابجایی کشوری و افزایش سهمیه استان وجود خواهد داشت.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی