پلاک بنز ۸ میلیاردی پارک شده در شیراز جعلی بود

پلاک بنز ۸ میلیاردی پارک شده در شیراز جعلی بود

یک خودرو سواری بنز خارجی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در  شیراز شناسایی و توقیف شد. به گزارش اول فارس از شیراز ؛ جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات فنی مطلع شدند سواری بنز قاچاق در یکی از خیابان‌های […]

یک خودرو سواری بنز خارجی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در  شیراز شناسایی و توقیف شد.

به گزارش اول فارس از شیراز ؛ جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات فنی مطلع شدند سواری بنز قاچاق در یکی از خیابان‌های شیراز پارک شده است.


سردار یوسف ملک زاده افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی دقیق و هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و یک سواری بنز خارجی را شناسایی  کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد پلاک‌های این خودرو جعلی و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است، تصریح کرد:کارشناسان ارزش خودرو مذکور  را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملک زاده با بیان اینکه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی تحویل داده شد، گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات