چاپ کد خبر: 121348
28 شهریور 1402

اعلام طول آزادراه شیراز-اصفهان توسط «معاون استاندار» تو نگو هستش هنوز !

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: پروژه آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری است.

آزاد راه شیراز اصفهان 1
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به برخی شائبه ها پیرامون افتتاح آزاد راه شیراز – اصفهان اشاره کرد و و با رد این موارد گفت: پروژه آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری است و هیچ مشکلی فنی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

محمود رضایی کوچی افزود: این پروژه در قالب هفت قطعه تعریف شده که ۶ قطعه آن کامل است و قطعه هفت نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: ۶ قطعه نخست آن در قالب آزادراه و قطعه هفت آن نیز بخشی در قالب بزرگراه و حدود سه کیلومتر انتهایی نیز در قالب راه اصلی آماده افتتاح است.

او اظهار کرد: به طور طبیعی در بحث راههای دسترسی به آزادراه چه از شهر شیراز و دیگر مسیرها نیاز است که اقداماتی انجام شود که این اقدامات مجزا از پروژه آزادراه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: مثلا در منطقه گویم که جزو محدوده شهری است شهرداری شیراز اجرای یک زیرگذر را در آنجا شروع کرده که با تکمیل و بهره برداری از این زیرگذر درستی به آزادراه نیز راحت تر خواهد شد.

رضایی افزود: هم اینک نیز مسیرهای منتهی به آزادراه مسیرهایی هستند که پاسخ حداقلی را می‌دهد و امکانات آزادراه نیز متناسب با آنچه که به عنوان تقاضای استفاده از آزادراه است وجود دارد و دستگاه‌های خدمات رسان مانند اورژانس، پلیس و هلال احمر در مسیر مستقر خواهند بود و خدمات رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در گام نخست، آزادراه به شکل فاز بندی شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امکان دارد که در فاز نخست فقط ترافیک سبک از آنجا عبور داده شود و پس از باز شدن مسیر گویم و تکمیل زیرگذر و دیگر راههای دسترسی آزادراه به شکل کامل تری مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس این گزارش «محمود رضایی کوچی» در فروردین ۱۳۹۸ به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس منصوب شده و هنوز هم هست.

نگرانی مردم فارس و شیراز از حضور هردمبیل هزاران افغانی

کسی فکرش را هم نمیکرد اینجا تو استان فارس خانه ارواح شود

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار