چاپ کد خبر: 132175
30 دی 1402

آغاز افتتاح حساب سپرده گذاری اتباع خارجی در استان فارس که بیمه تکمیلی هم می شوند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از روز دوشنبه ۲ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش اول فارس، بهرنگ قربانی جامعه هدف این طرح را در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان فارس برشمرد و گفت: از مزایای شرکت در این طرح ، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت،اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان است.
اتباع خارجی

وی افزود: اتباع خارجی جهت شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب  کفالت،اقامت و اشتغال( دفاتر ۷۰۴ واقع در منطقه گویم،۷۰۷ بلوار طلاییه،۷۰۸ میدان پارسه،۷۱۰ چهارراه مقر،۷۱۱ بلوار مدرس)مراجعه و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ی  بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.

قربانی یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.قربانی در پایان تاکید کرد این طرح ویژه‌ی آن دسته از  اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت نموده اند و این اداره کل  هیچ گونه برنامه ای جهت اعطای مجوز  به اتباع خارجی غیر مجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عدالت چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۳

خدا.. کنه ما هیچ بیمه ای نداریم واگذارتون به خدا بیگانه پرستها خدایا خودت به فریادمون برس خدایا مارو از شر این شیاطین نجات بده

ناشناس سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

مردم کشورخودتون بیکارکردید جیبشون خالی شده حالا رفتین دنبال افغانی ها بانک و بیمه و…جوان کشوربیمه نیس کارنداره .چقدر به بند بی غیرتی کشوررو اداره میکنید .خدا بیامرزه حاج قاسم سلیمانی چقدرتلاش کرد خدا بیامرزه تمام عزیزانی که شهید شدن واسه مملکت .

علی سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

خدا…همچین مسئولینی که نون کارگر ایرانی میبرن میدن به افغان ها

ناشناس یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

ما راننده هستیم نتونستیم بیمه بشیم .اونوقت به فکر بیمه افغانی ها هستید

آخرین اخبار