چاپ کد خبر: 107319
4 فروردین 1402

آغاز توزیع خرمای مضافتی و کبکاب ماه رمضان با قیمت مناسب توسط تعاون روستایی فارس

مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان فارس از عرضه محصول خرمای ویژه ماه رمضان در این استان خبر داد.

خرما مضافتی ماه رمضان e1679636950293
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، سیدکاظم موسوی اظهار کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده های افطار و سحر توسط هموطنان، این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب نموده است.
به گفته وی؛ اتحادیه تعاون روستایی استان فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه ‌های زنجیره ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری می‌باشد.
سد کاظم موسوی تصریح کرد: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

سد کاظم موسوی

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس ابراز کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.
این مقام مسئول به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی اشاره و اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح می باشد.
وی با بیان ابنکه “طرح از مزرعه تا سفره یک زنجیره تولید و توزیع می باشد” افزود: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت نموده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

برام سوال هست که چرااسم هر اجناسی که مسولین خواستن ارزانش کنند قیمت ان چند برابر می شود خواستم خواهشی کنم که کاری انجام نمیدن اسم اجناس هم به زبان نیارند دیگه کاری از این بنده خدا ها بر نمی آید فقط حقوق بیت المال ماهیانه فکر کنند

آخرین اخبار