چاپ کد خبر: 133772
19 بهمن 1402
مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان فارس اعلام کرد:

آغاز طرح بیمه بازنشستگی مادران دارای ۳ فرزند بطور رایگان در استان فارس

حسن کمالی مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان فارس در شیراز  تعدادکل بیمه شدگان  این صندوق در استان فارس

بیش از ۱۵ هزار خانوار روستائی ، عشایر و کشاورز مشمول دریافت مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان تحت تکفل متوفی بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان فارس قرار گرفته اند .

به گزارش اول فارس، حسن کمالی مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن اعلام این مطلب گفت: تعدادکل بیمه شدگان  این صندوق در استان فارس بیش از ۲۰۸ هزار نفر می باشند.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان فارس بیشترین  تعداد افراد بیمه شده از نظر جنسیت حدود ۶۵% آقایان می باشند.

کمالی تعداد ۱۷۴ کارگزاری این صندوق در سراسر استان فارس شامل شرکت های تعاونی تولید،تعاونی های روستایی،تعاونی عشایری،پست بانک،دهیاری ها و موسسات حقیقی مشغول ثبت نام از داوطلیان و دیگر خدمات به بیمه شدگان  هستند.

استان فارس دارای مقام سوم کشوری در جذب بیمه شده

پرداخت بیش از ۲۲۰۰ فقره تسهیلات بدون بهره، بدون ضامن با کسر مبلغ قسط از مستمری ماهیانه به مستمری بگیران این صندوق در استان فارس پرداخت می شود.

حسن کمالی با اعلام این مطلب که عضویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بصورت رایگان با ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه انجام میشود گفت : طرح بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران در سراسر کشور آغاز شده است.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر استان فارس با اعلام این مطلب که کشاورزان،روستائیان و عشایر می توانند صرف با پرداخت ۳۰ درصد حق بیمه به عضویت این صندوق در آمده و از مزایای بازنشستگی آن بهره مند شوند گفت نقل و انتقال سوابق بیمه شدگان بر اساس قانون امکانپذیر بوده و بیمه شده ها می توانند هر زمان تصمیم بگیرنذ سوابق خود را به صندوق مورد نظر منتقل کنند.

وی با اشاره به  آغاز طرح بیمه بازنشستگی مادران غیر شاغل روستایی ، عشایر و کشاورز دارای ۳ فرزند بطور رایگان  ، کلیه حق بیمه این زنان را دولت پرداخت می نماید و افراد بدون محدودیت سنی می توانند به کارگزاری ها این صندوق در سراسر استان مراجعه و ثبت نام نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار