چاپ کد خبر: 123049
14 مهر 1402

درخواست فعال رسانه ای از رئیس جمهور در مورد اتصال فارس به خلیج فارس

فعال رسانه ای استان فارس با انتشار مطلبی در فضای مجازی به موضوع اتصال فارس به خلیج فارس پرداخت.

اتصال استان فارس به خلیج فارس

بر اساس این گزارش هوشنگ جهانبخش مدیرمسئول اول فارس در صفحه کاری خود در فضای مجازی نوشت:اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مورد اتصال در مورد اتصال استان فارس به خلیج فارس یکی از مطالبات دیرینه مردم استان فارس است که انتظار دارند در سفر آتی رئیس جمهور به فارس خبر آن اعلام گردد.

لازم به یادآوری است که سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هیئت دولت در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به استان فارس سفر و به مدت ۲.۵ روز در این استان حضور خواهند داشت.

پایین همین صفحه نظر بدهید


مطلب مرتبط:

نقشه استان فارس وقتی دریا داشت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

وطن دوست شنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

در پاسخ به درخواست مدیر مسول باید گفت که طرح الحاق فارس به دریا ایده دوستان لامردی است که سودای استان شدن دارند یک کار غیر کارشناسی که البته دود آن درصورت تحقق در چشم فارس وخصوصا شیراز خواهد رفت با استان شدن لامرد عملا فارس دوباره بی بهره از دریا خواهدشد و درآمد عطیمی که در لامرد ،مهر وجنوب فارس بواسطه داشتن پالایشگاه نفت و گاز و…دارند فارس و شیراز از آن محروم خواهند شد .

راستگو شنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

در پاسخ دوستی که فرمودند بوشهری ها وهرمزگانی ها تمام کارهای درمانی شأن در شیراز است باید عرض کنم که صحبتشان کاملا درست است اما ز روایه دیگری به موضوع بنگرید که شیراز بواسطه همین جنوبی ها آباد شده است با سرمایه گذاری جنوبی ها و رفت و آمد بابت کارهای پزشکی است که سالانه میلیاردها تومان گردش مالی درشهر شیراز رخ می دهد.پس سپاسگزار جنوبی های سخاوتمند باشیم

صفری شنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۲

سلام ممنون از شما

شهر راز. شنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۴۷

همین بندری ها که ساز، مخالف میزنند تمام کارهای، پزشکی شون در شیراز انجام میدن. این همه خدماتی که فارس به مردم بوشهر و هرمزگان میده خودشون محروم از خدمات هستند. از ایتدای تاریخ هم فارس به دریا راه داشته. به اینجا که میرسه همه برای فارس شیر میشند اما تق به توقی میخوره میان شیراز از امکانات این شهر استفاده می برند.

سعید شنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۸

شهرهای جنوبی همشون برای مداوامیان شیرازاگراین کاربکنیددیگه شیرازجای نفس کشیدن نداره

م جمعه , ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

اگر با دریا آباد میشد تا الان بوشهر و هرمزگان آباد شده بودند یه زمان بحرین وخیلی از کشورهای دیگر نیز جزیی از ایران بودن آنها آباد شدند چون سرمایه آنها در کشورشون خرج شد ولی در ایران خرج دیگر کشورها از جمله عراق شد

باهر جمعه , ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

استان بوشهر و استان هرمزگان از قدیم الایام جزو استان فارس بوده و معروف به استان یا ولایت فارس و بنادر بوده است و خلیج فارس هم بهمین دلیل به این نام معروف گشته است ولی اکنون که استانهای بوشهر و هرمزگان از آن جدا شده اند،این استان با این عظمت هبچ‌راهی مستقیم به خلیج فارس ندارد چون این امر باعث عمران و آبادی بخش زیادی از ساحل خلیج فارس میشود و برای ساکنین آنجا هم ایجاد کار و شغل می نماید. و هم تسهیل در ارتباطات استان فارس با خارج می گردد.

هوشنگ رنگ شوی جمعه , ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

زیاده خواهی بیخود و نادرستی دارین چطور میخاین به دریا وصل بشین
غیر از این هست که باید یکی از شهرهای استان هرمزگان رو از به نام فارس بزنین.؟؟

آخرین اخبار