چاپ کد خبر: 79994
15 فروردین 1401

ادعای ­مدیر عامل تأمین اجتماعی در باره افزایش حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران

­مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تامین اجتماعی 3

به گزارش اول فارس ، میرهاشم موسوی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی تشکیل گردید از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

این جلسه که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و همچنین معاونین و مدیران ذیربط سازمان تأمین اجتماعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیم جهت افزایش میزان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید، پس از بحث و تبادل نظر جامع میان نمایندگان بازنشستگان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد طی هفته جاری با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی و با در نظر داشتن شرایط معیشتی بازنشستگان، مطلوب‌ترین تصمیم جهت افزایش میزان مستمری‌ها و ایجاد رضایتمندی این قشر معزز اتخاذ و پیشنهاد شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تصمیمات درست، رضایت بازنشستگان تأمین شده و به سمت ایجاد عدالت در پرداخت‌ها که هدف این سازمان است؛ حرکت خواهیم کرد.

شما هم میتوانید نظرتان را در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ومسمری بگیران بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یا حق شنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

سلام واقعاً دست خوشی داررید هر سال پول وحقوق ما باید چند ماهی ب خوابد ما کارگرها سود خور نیستیم .ولی اگر در بانک یک ماه بدهی یا قسد تا ندی اخر سال ب انوان دیر کرد از حساب کم میشه حالا ببین چند ملیون بازنشسته پولیش می خوابه و با پول دیر کرد ما یک استفاده هم میبرید از ان روز بترسید که خدا چرخ را برگرداند

اصغراکبری شنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

خدا … کنه هر که حقوق کارگررا دزدی مکند چوخ جور میتوانید دزدی کنید حقوق کارگر را ندید

بهنام سنائی جمعه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

سلام بر همه عزیزان .تا فشار وزور واعتراض نباشد هیچکدام از مسئولین بفکر مردم مخصوصا بازنشتگان نیستند باید روز کارگر محکم به ایشان یاد اوری کمیم

سید امرالله حسینی دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

تشکر می کنم و از تمامی دست اندر کاران که واقعا دلسوزانه به دفاع از حقوق بازنشسته ها و مستمری بگیران برخاسته و همه هم و غمشان را معطوف این مقوله کرده اند دست مریزاد و خدا قوت می گویم امید و ارم خداوند جزای خیر به همه این بزرگواران بدهد ولی جای تآسف هست که عده ای مفتخور تا زیر شانه شان دست در کیسه این کارگران بی ادعا کرده و از ترس کم شدن محتویات آن ، مانع از افزایش حقوق این قشر زحمت کش می شوند یک روزی تاوان خودشان را پس بدهند

حجت دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

بازنشستگان بایدحداقل هفت میلیون حقوق داشته باشندکه بتوانندهزینه دواودرمانشون رابد۶ند

ناشناس دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

در خانواده من چند نفر باز نشسته ومستمری بگیر هست،که میزان دریافتی ایشان،با نرخ تورم امروز در جامعه،اصلا همخوانی ندارد ومن به چشم خودم ناظرم که این قشر در زیر این فشار اقتصادی ،کمر خورد کرده.واین کاملا مغایرت داره با قوانین اسلامی.همه بازنشستگان ومستمری بگیران خواهان همسان سازی حقوق خود هستند.ومن الله التوفیق.

مستمری بگیر... دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

سلام به نیمه اول فروردین رسیدیم ولی هنوز از میزان قطعی حقوق خبری نیست فقط در طول این مدت وعده دیدیم و شنیدیم لطفا عمل را جایگزین کنید ما. منتظر هستیم. این سفره کوچک که هر روز کوچکتر هم میشود هر چه زودتر همسان سازی اجرایی شود که با این تورم روز افزون واقعا مشکل هست؟

آخرین اخبار