چاپ کد خبر: 103456
15 بهمن 1401

استاندار فارس برای مشکلات مردم سپیدان چاره اندیشی کند

عکس محسن علیزاده در بازدید از جاده های سپیدان و بیضا

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: بارها به مسئولان مربوطه در سطح ملی و استانی تذکر دادم که شرایط و وضعیت شهرستان سپیدان در روزهای بارش برف به دلیل جغرافیای منطقه و حجم بسیار بالای گردشگر از همه استان های کشور با سایر نقاط فارس متفاوت است و باید همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات مردم سپیدان و همچنین گردشگران در نظر گرفته شود.
به گزارش اول فارس ، محسن علیزاده در بازدید میدانی روز پنج شنبه از وضعیت خدمات رسانی در شهرستان سپیدان در روزهای بارش رحمت الهی، ضمن قدردانی از تلاش های ستاد مدیریت بحران شهرستان، افزود: امکانات بیشتری برای بازگشایی جاده ها و مسیرهای اصلی و همچنین مسیر پیست اسکی پولادکف که گردشگران بسیاری را این روزها به خود می بیند، باید در اختیار شهرستان قرار گیرد.
وی عنوان کرد: در این روزها، مردم بارها تماس گرفته و خواستار بازگشایی راه های روستایی شدند، این موارد را به مسئولان مربوطه انتقال داده و اعتقاد هم دارم که فعالیت های شبانه روزی در این مدت صورت گرفت، اما شهرستان سپیدان هم چنان در زمینه وسایل و ماشین آلات راهداری با کمبودهایی مواجه است که گلایه مندی مردم را به همراه داسته است.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تثریح کرد: انتظار دارم استاندار فارس برای رفع این‌کمبودها چاره اندیشی نموده و در چنین شرایطی همه ظرفیت استان را برای رفع مشکلات مردم این شهرستان بسیح کند.
بر پایه این گزارش محسن علیزاده به همراه فرماندار شهرستان از ضمن بازدید از مسیرهای ارتباطی و راه های دسترسی از نزدیک با مردم و گردشگران گفت و گو و در تماس تلفنی مجدد با استاندار فارس خواستار تسریع در رفع مشکلات مردم شهر و روستاهای شهرستان سپیدان شد.


ورود ۲ سامانه بارشی جدید و آغاز بارش باران و برف و کاهش شدید دما در استان فارس


جدال نابرابر محیط زیست با معادن و کارخانه‌های پودرسنگ در «تنگِ حنا» فارس 


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار