چاپ کد خبر: 77445
18 اسفند 1400

اطلاعیه فروش نقدی کامیون فورس ۶ تن و ۸.۵ تن بهمن موتور – اسفند ۱۴۰۰

8 تن

شرکت بهمن موتور اعلام کرده است کامیون فورس ۶ تن و ۸.۵ تن تولیدی خود را بصورت نقدی بفروش می رساند.

فروش نقدی کامیون فورس ۶ تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کامیون فورس ۶ تن بدون کاربری خبر داد.
بر اساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کامیون فورس ۶ تن بدون کاربری با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۹یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
بر این اساس کامیون فورس ۶ تن یک و نیم کابین با قیمت نهصد و نود میلیون تومان و یک کابین با قیمت نهصد و پنجاه میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد. ثبت نام صرفا به صورت آنلاین بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.
تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعلام‌ شده است.
در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.
در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.
کامیون فورس ۶ تن مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶سوپاپ، تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینترکولر با استاندارد آلایندگی یورو۵، کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب(فورس ۱.۵ کابین دارای یک تخت خواب)، تودوزی چرمی پارچه ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی (۶*۱۷.۵) به همراه ترمزهای پنوماتیک می باشد.

11 30 e1646855559336

فروش نقدی کامیون فورس ۸.۵ تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کامیون فورس ۸.۵ تن (کابین خوابدار) بدون کاربری خبر داد.

بر اساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کامیون فورس ۸.۵ تن بدون کاربری با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶:۰۰ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می گردد.

بر این اساس کامیون فورس ۸.۵ تن با قیمت ۱۰,۴۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به فروش می رسد. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.

تحویل این خودروها هفته چهارم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعلام‌ شده است.

در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.

در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتیکه باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.

کامیون فورس ۸.۵ تن (کابین خوابدار) مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ، تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینترکولر با استاندارد آلایندگی یورو۵، کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، دارای یک تخت خواب، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب، تودوزی چرمی پارچه ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی (۶*۱۷.۵) به همراه ترمزهای پنوماتیک می باشد.

12 26 e1646855596926

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

نجات بازار ماشین فقط واردات ازاد بشه تمام

ناشناس دوشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

نجات بازار ماشین فقط واردات ازاد بشه

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

شغلی سخت تر از شغل رانندگی ماشینهای سنگین نیست.

آخرین اخبار