چاپ کد خبر: 73807
15 بهمن 1400

اعلام دورکاری ۵۰ درصد کارکنان دولت در شهرهای قرمز استان فارس

استاندار فارس در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت:در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان برخی محدویت ها اجرا می شود.

استاندار فارس 7

به گزارش اول فارس،استاندار فارس در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت:در شهر‌های قرمز شیراز، زرقان، نورآباد، گراش وخنج و شهر‌های نارنجی استان باید به این مصوبات توجه ویژه داشته باشند.

ایمانیه افزود: شرایط حضوری برای همه دانش آموزان و دانشجویان در همه مقاطع ممنوع و همه کلاس‌ها و آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار شود.
استاندار فارس با بیان اینکه همه اصناف و مشتریان موظف هستند از ماسک در واحد صنفی و استفاده کنند و در صورتی رعایت نشود با واحد صنفی برخورد خواهد شد ادامه داد: همه اصناف تا بیستم بهمن دوز سوم واکسن را تزریق کنند.
او افزود:بر گزاری هر نوع مراسم و جشن در محیط‌های سربسته ممنوع است و سینما‌ها در جشنواره فجر فقط با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.
استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های آی سی یو ویژه کودکان تکمیل است خانواده‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، و تمامی پارک‌های بازی ویژه کودکان در مکان‌های سربسته، مراکز تجاری، و مراکز خرید تعطیل اعلام می‌شود.
ایمانیه خاطر نشان کرد:همه کارکنان دولت در شهر‌های قرمز تا ۵۰ درصد می‌توانند دور کاری کنند واین مصوبه شامل بانک، مراکز درمانی، دفاتر پیشخوان دولت نمی‌شود.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار