چاپ کد خبر: 121733
1 مهر 1402

تست روانشناسی: ۱ مورد انتخاب کنید تا بفهمید دقیق از زندگی چه می‌خواهید!

در زندگی چیزهای زیادی است که ما را می‌ترسانند، مخصوصاً ناشناخته‌ها. مثلاً این ورودی‌های ترسناک ممکن است ضربان قلب شما را بیشتر کنند؛ اما کدام یک ترسناک‌تر است؟

تست شخصیت
در این تست جالب باید از ۸ ورودی که در تصاویر زیر آمده است، یک ورودی را انتخاب کنید.

ورودی شماره یک- غار یخی

اگر ورودی غار یخی شما را بیشتر می‌ترساند، پس به این معنی است که به دنبال صمیمیت عاطفی و گرما در زندگی هستید. آنچه شما را بیشتر می‌ترساند احساس تنهایی، عبوس بودن، ناراحتی و ناامیدی است.

ورودی شماره دو- تونل

اگر این ورودی تونل با ظاهر ترسناک شما را بیشتر می‌ترساند، به این معنی است که روح شما به دنبال یک سفر احساسی است. آب کدر نمادی از یک فرآیند فکری مبهم است، به این معنی که ذهن شما نیاز به پاکسازی کامل دارد. آب کدر نماد مثبتی نیست.

ورودی شماره سه- ساختمان متروکه

این انتخاب نشان می‌دهد که باهوش، قوی و دارای تفکر تحلیلی هستید. شما رویکردی عملی به زندگی دارید و بر اساس مجموعه ارزش‌های سخت‌گیرانه خود زندگی می‌کنید. گنجی که در زندگی به دنبال آن هستید، رضایت عاطفی و معنوی است.

ورودی شماره چهار- کلبه متروک شبح دار

این تصویر به معنای واقعی کلمه بدترین کابوس شماست. آنچه در ضمیر ناخودآگاه شما می‌گذرد این است که با قدم گذاشتن در این کلبه در حال فروپاشی، مبلمان پوسیده، دیوارهای پوسته شده و خاطرات رها شده هستید. شما فردی هستید که خانه خود را دوست دارید. شما مهربان، فداکار و جسور هستید.

ورودی شماره پنج- چاه عمیق و قدیمی

گیر افتادن در چاه اتفاق ترسناکی است، اما بسیار کسل کننده است. شما فقط با ترس‌های خود در آنجا گیر کرده‌اید، کاری ندارید، فقط منتظر هستید تا کسی به نزدیکی شما بیاید و بتوانید برای کمک فریاد بزنید. از نظر نمادین، برخی از افراد ممکن است چنین موقعیتی را جذاب بدانند. اگر از چاه وحشت دارید، گنج‌هایی که در زندگی به دنبال آن هستید، ماجراجویی و هیجان هستند.

ورودی شماره شش- لانه خرگوش

شما فردی هستید که در محیط آشنا راحت‌تر هستید، اما مطمئن نیستید که دقیقاً از زندگی چه می‌خواهید. ترس از لانه نماد این است که شما از حفاری عمیق روح‌تان می‌ترسید. اما بخش‌های زیادی از شما وجود دارد که در حال کشف شدن هستند.

ورودی شماره هفت- پلکان

به این معنی است که ترس بسیار قدرتمندی در دل خود دارید. پایین رفتن از پله‌ها به داخل یک اتاق زیرزمینی نماد دفن شدن است. همچنین، پله‌ها پر از برگ‌های افتاده است که نشان دهنده یک فصل جدید و مرحله جدیدی از زندگی شما است.

ورودی شماره هشت- درب آبی رنگ در میان سنگ‌ها

وقتی از این ورودی عبور کنید، زیبایی‌های طبیعت را  پشت سر خواهید گذاشت، شاید تا آخر عمر. رنگ آبی نمادی از ثبات و اعتماد است که از مشخصه‌های شخصیت شما نیز می‌باشد. از آنجایی که شما فردی ثابت هستید، به موفقیت‌های زیادی دست می‌یابید و بهره وری بالای شما به شما احساس غرور می‌دهد.

با این تست تصویری دلیل ناکامی تان در روابط عاشقانه را پیدا کنید

تست شخصیت:آیا روابط احساسی شما دراولویت است یا شغل شما؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هلیا چهارشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

وجدانا خودتون فهمیدین چی گفتین ؟ما که فقط یه مشت لفاظی و واژه پردازی دستگیرمان شد!!!!!

آخرین اخبار