عربده کشی اوباش سابقه‌دار شیراز برای مرودشتی ها پس از کشف تریاک در حسینی الهاشمی !

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در بلوار “حسینی الهاشمی” شهرستان شیراز خبر داد. 

فروش تریاک اصل +فروش تریاک ارزان+قیمت تریاک خوب+شیراز

سرهنگ “سیدجواد رضوی” در گفت‌وگو با اول فارس افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در بلوار “حسینی الهاشمی” دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از خودرو (پژو ۲۰۷) متهم که در پارکینگ منزل بود موفق شدند ۹۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه ‌می‌گذارند.

پایان قدرت نمایی اراذل واوباش  در”مرودشت” 

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار ساکن شیراز که با عربده کشی و قدرت نمایی در یکی از محلات این شهرستان باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد. 

شیراز ، مرودشت ، اوباش ، اول ، فارس ، تریاک اصل ، تریاک خوب ، فروش تریاک

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرشید زینلی”  بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات این شهرستان با عربده کشی و قدرت نمایی باعث نارضایتی و همچنین رعب و وحشت برای شهروندان شده‌اند که بررسی موضوع جهت دستگیری متهمین به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران کلانتری ۱۱ انقلاب به محل حضور متهمین اعزام و در اقدامی ضربتی هر ۲ اراذل و اوباش در حالی که قصد متواری شدن را داشتند به همراه چند سلاح سرد کشف و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: متهمین دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و بدون هیچگونه مماشاتی با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کند و از مردم نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار