ایمن سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از کریدورهای اربعینی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می گردند خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس
به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار گفت : دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه – نی ریز- استهبان – سروستان-شیراز-ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم و محور یزد-دوراهی سورمق- صفاشهر-سعادتشهر-مرودشت – ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم که در طرح اربعین مورد تردد زایران و‌مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار می گیرد ایمن سازی گردیدند.
راستیار افزود: طول رفت و‌ برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر می باشد که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه های قبل ایمن سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس+اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان فارس اظهار داشت: نصب نیوجرسی ، خط کشی ، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف ، بروزرسانی سیستم های روشنایی ، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی ، لکه گیری و روکش آسفالت ، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) می باشد که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

وی هم چنین افزود : در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت های راهداری در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال هستند و به خدمات رسانی مشغول می باشند.
راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت : تمامی کاربران جاده ای می توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایت www.141.ir آخرین وضعیت ترافیکی ، جوی و یا هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و شکایت در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی های لازم بعمل آید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار